abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83103106
Ik heb twee geweldige zwarte, gewone broeken gekocht vanmiddag. En een lingeriewinkel gevonden waar ze m'n maat verkopen. .

GB, ik ben ook groot fan van jurkjes en rokjes, maar die mag ik niet dragen op m'n werk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83103171
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!
Ja, vooral als je in een winkel vraagt om je maat en ze géén BH's in de maat hebben. Nul.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83103205
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee geweldige zwarte, gewone broeken gekocht vanmiddag. En een lingeriewinkel gevonden waar ze m'n maat verkopen. .

GB, ik ben ook groot fan van jurkjes en rokjes, maar die mag ik niet dragen op m'n werk. .
Oh, waarom niet? Wt rot, ik draag de helft van de week rokjes of jurkjes! Kan je anders niet op zoek naar andere broeken dan jeans? Dat is soms al wat minder frustrerend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:15:58 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83103304
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen

verder wel bijgelezen maar weet al niet meer waar ik nou op wilde reageren.

en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2 en daar zie ik best wel tegenop.

ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen

POEP!
Kwak
pi_83103308
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, waarom niet? Wt rot, ik draag de helft van de week rokjes of jurkjes! Kan je anders niet op zoek naar andere broeken dan jeans? Dat is soms al wat minder frustrerend
Ja, die heb ik dus gekocht vanmiddag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83103390
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vooral als je in een winkel vraagt om je maat en ze géén BH's in de maat hebben. Nul.
Of dat ze gillen dat je C hebt en je hoort de hele winkel denken 'maar die zien er niet uit als C hoor'
pi_83103579
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen

verder wel bijgelezen maar weet al niet meer waar ik nou op wilde reageren.

en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2 en daar zie ik best wel tegenop.

ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen

POEP!
Niet een ongelukkige hoek die foto + alcohol face?
pi_83103656
Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
  maandag 21 juni 2010 @ 16:24:12 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83103682
Die jurk stond je toch wel leuk kwak? Had je hier niet eens een foto geplaatst met die jurk aan? Kan het neit zijn dat het beeld van jezelf negatief is omdat iets anders in je leven even niet lukt?

Enne, misschien toch maar andere scholen gaan bellen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:27:02 #110
236335 neen
schone schijn
pi_83103848
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef P.F het volgende:
Ik ben gesloopt!
Mijn tentamen was ook kut maar goed, fuck dat volgend jaar beter. Nog 1 herkansing en 1 normale te gaan voor mij.

En ja, dus gewoon Portugal - Noord Korea gemist. Op de laatste 6 minuten na die ik nog op school heb gekeken donders! En de leraar die altijd ziek is was even in de tentamenzaal, hij werd boos toen ik vroeg wie het was
het lijkt niet wat het is
pi_83103898
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Die jurk stond je toch wel leuk kwak? Had je hier niet eens een foto geplaatst met die jurk aan? Kan het neit zijn dat het beeld van jezelf negatief is omdat iets anders in je leven even niet lukt?

Enne, misschien toch maar andere scholen gaan bellen?
Ja, dat. Ze nemen blijkbaar geen enkele afspraak met jou serieus. En dan ben je nog niet eens begonnen! Ik zit echt hier plaatsvervangend verontwaardigd te zijn Wel even een verschil, 4 VWO of 2 puberende mavoklassen.
pi_83103931
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef P.F het volgende:
Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
Kim! Vanuit 't museum
  maandag 21 juni 2010 @ 16:28:58 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83103949
@tink: ik ga deze week voorbereidende gesprekken houden met een collega. ik probeer er het positieve maar van te zien. als ik me lekkerder voelde zou ik 2 mavo klassen ook niet zo erg vinden... en het idee van alles nu nog overhoop gooien is echt too much...

over de foto's: ik heb gewoon een dikke kop, en ik lijk wel 9 maanden zwanger...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70 deze link, eerste pagina, ongeveer halverwege de pagina...
Kwak
  maandag 21 juni 2010 @ 16:29:41 #114
236335 neen
schone schijn
pi_83103985
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat. Ze nemen blijkbaar geen enkele afspraak met jou serieus. En dan ben je nog niet eens begonnen! Ik zit echt hier plaatsvervangend verontwaardigd te zijn Wel even een verschil, 4 VWO of 2 puberende mavoklassen.
Zou dat zo zijn? Toen ik een brugklasser was, was ik nog zo'n nette basisschoolkoter en in 4 havo had ik toch een grote mond

Ik zal zo eens boodschappen doen, maar ik twijfel tussen de Aldi en de AH, Aldi is dichterbij en goedkoop maar bij de AH kan ik statiegeld inleveren maar het is ook meer fietsen ( meer beweging )
het lijkt niet wat het is
pi_83103993
Whehe, we zijn hier met drie dames sterk door ons werk heen We kunnen mss best twee man naar je afvaardigen XM!

Kwak> Foto's zijn ev0l. Ik haat ze, omdat mijn hoofd er ALTIJD stom uitziet

En eens wat het kopen van spijkerbroeken en BH's betreft. En bikini's.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 16:30:15 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83104016
Overigens heb ik ook op een aantal scholen gewerkt (ja, dat wisten jullie niet he? ) En mijn ervaring is inderdaad dat als ze zich in het begin niet aan hun afspraken houden, het er later zeker niet beter op wordt En dan kan een jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren.
pi_83104080
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kim! Vanuit 't museum
  maandag 21 juni 2010 @ 16:32:50 #118
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104170
@ tink ik snap je wel hoor, en als ik ook maar iets meer weerstand en energie had zou ik er iets aan doen... maar ik kan dat hele circus niet aan, niet nu... het enige wat me op de been houdt is dat ik weet dat ik na de vakantie onder de pannen ben... en dat ik in de vakantie misschien een beetje bij kan komen tussen het schrijven door (dat hoop ik)... ik kan het gewoon niet nu... ook al zou ik zelf vinden dat het moet normaal gesproken...
Kwak
pi_83104237
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
@tink: ik ga deze week voorbereidende gesprekken houden met een collega. ik probeer er het positieve maar van te zien. als ik me lekkerder voelde zou ik 2 mavo klassen ook niet zo erg vinden... en het idee van alles nu nog overhoop gooien is echt too much...

over de foto's: ik heb gewoon een dikke kop, en ik lijk wel 9 maanden zwanger...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70 deze link, eerste pagina, ongeveer halverwege de pagina...
Wow die gast lijkt zo op een jongen die ik ken!

Hmm.. Ze zien er wel mooi vrolijk uit Maar snap een beetje wat je bedoelt, denk als je 'serieus' had gekeken dat 't er helemaal niet zo uitzag !
pi_83104240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef kwakz0r het volgende:

Ik ben er zo eens doorheen aan het klikken, maar de meesten staan er niet echt op hun voordeligst op zeg
Komt vast omdat het een gala fotograaf is, en geen galafotograaf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 16:34:09 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83104263
Je lijkt niet zwanger kwak. En ik vind ook niet dat je stom op de foto staat. Wel denk ik dat de jurk mooier is met een stola over de schouders oid: iets dat je silhoutte verlengt en de aandacht naar je decollete verlegt.
pi_83104279
Ja die gala fotograaf is zooo nasty!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:34:46 #123
70532 loveli
N
pi_83104307
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!
Merk vinden dat past en dan op eBay BH's van 80 euro voor 20 euro kopen.
Moet je alleen niet afvallen, erna.
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:11 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104329
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
Je lijkt niet zwanger kwak. En ik vind ook niet dat je stom op de foto staat. Wel denk ik dat de jurk mooier is met een stola over de schouders oid: iets dat je silhoutte verlengt en de aandacht naar je decollete verlegt.
met zingen heb ik idd iets om... en profil is ook niet zo goed met deze jurk sowieso... vanwege mn chubby bovenarmen en rug... het was alleen te warm voor de shawl die ik om had...
Kwak
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:52 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83104361
Zie meer minder flatterende foto's idd, wat Syrena zegt.

En misschien helpt het je om een bolero'tje ofzo over je jurk aan te trekken? Ik word zelf altijd erg onzeker van veel blote huid. Hence mijn grote liefde voor lange broeken en vestjes. Ik voel me altijd ontzettend lelijk met blote onderbenen en blote armen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')