K_P zoiets is altijd leuk!
bij een ander dan he? En koffie wat is dat? Dat is toch iets dat je thuis alleen na kinderbedtijd kunt nuttigen?
Klinkt als een vakantie met heerlijk weer Nijna! Waar was je heen?
Tico naar he om zo af te sluiten. Hier is het helaas ook wel eens nodig omdat ze dan steeds langer probeert te rekken voor het naar bed gaan. Maar leuk is het zeker niet.
Ik heb nu al 2x "commentaar" gekregen op opgevangen urine bij de huisarts. Blijkbaar verwacht ze dat we hier steriel werken ofzo. Ik was het potje goed schoon (warm water en allesreiniger) en dan droog ik het met keukenrol af (dus geen gebruikte thee doek ofzo) dan doe ik de urine in een bakje dat ik eerst in de vaatwasser heb schoongemaakt. En Linde gaat eerst in bad/onder de douche voor de hele doktersplassessie plaats gaat vinden. En toch krijg ik dan commentaar dat er zoveel "vreemde" bacterien in zitten. Dat het volgende keer schoner aangeleverd moet worden en anders geen onderzoek of 3x nieuw brengen totdat ze tevreden zijn of een plaszakje. Ik weet echt niet hoe ik het beter zou kunnen doen.
Gisteren had ze in haar blote billen door het huis gelopen. Ik de pot goed schoongemaakt, maar er zaten toch wat kattenharen/pluisjes in die denk ik van haar billen afkwamen (ze zit dan steeds onder de tafel/op de bank en ja daar zit de kat natuurlijk ook). Dat durfde ik dus echt niet in te leveren vanmorgen.