quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik zal heel vriendelijk zeggen "Doe maar even niet, laat haar maar even" zeggen...
Zelfde als mensen zich bemoeien met het feit dat Jen zich in een winkel weer eens ten gronde richt, vol drama. Zeg ik ook "Laat haar maar even liggen, komt vanzelf goed".
Ik denk ook dat het aardig bedoelt was, maar mijn kind weet altijd heel goed het gezicht weg te draaien van vreemden, ook in dit geval. Maar ze bleef nogal hangen om de buggy en ik had er persoonlijk liever wat van gezegd, maar op dat moment was ik ook moe van driftbui nummer 2 (ik was met 2 kids op stap zonder partner) en wilde mijn ergernis ook niet groter maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt best aardig, dus een vreemde zomaar afblaffen zou ik niet snel doen... Waarschijnlijk is het ook nog aardig bedoeld enzo...
En kon ze het ook echt niet zien. Of wilde ze het niet zien?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
" ik kan dat echt niet zien, hoor mevrouw ", aldus Floor bij de ogentest op het CB.
Over een maandje gaan we weer.
quote:Linde gaat nu sinds een dag of 3 overdag steeds op het potje en er zijn bijna geen ongelukjes (een enkele keer omdat ze te afgeleid is bij bv tv kijken of kleuren ofzo) Het valt me alleen op dat ze zo vaak moet plassen. Ik heb het afgelopen uur al zo'n 7 keer het potje geleegd. Soms moet ze ook heel snel na elkaar plassen en dan is het echt steeds een behoorlijke plas, niet alleen wat drupjes. Is dat normaal of moet ik eens laten checken op blaasontsteking?
Goed ontbijt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef appelsap het volgende:
Mrien en Lotte gefeliciteerd!
Klinkt als een heerlijke vakantie.
Hopelijk ziet Floor het volgende maand allemaal een stukje scherper! (of heeft ze er meer zin in..?)
Damian was vanmorgen wat eerder dan ik wakker geworden. Normaal maakt hij me dan netjes wakker, maar vandaag niet. Een kwartier later dan hem loop ik de huiskamer in en daar zat meneer op de bank, met 2 bakjes gevuld met snoep.. zomaar zelf uit de kast gepakt. In het ene bakje zaten van die gummibeertjes (het zijn maar 3 zakjes hoor mama, ik heb ze zelf open gemaakt, goed he?!!!!) en de andere vol M&M's.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |