abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 16:42:01 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83362494
Madam is al de hele dag zonder luier en zonder ongelukjes
Er staat een potje, die wilde ze per sé in haar speelhuisje..dat is nu dus haar outhouse
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:44:15 #102
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83362624
Linde is ook de hele dag bezig met het potje. Hij staat erbij naast de wc en als ze gaat mogen we niet kijken, wel achteraf komen "oh-en en ah-en"
  zondag 27 juni 2010 @ 19:35:33 #103
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83369146
Mijn meiden hebben vandaag alleen maar in zee geplast.

" Ik plas nu over het hoofd van de krab ! "
  zondag 27 juni 2010 @ 19:50:17 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83369642
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

zondag 27 juni 2010 @ 20:30:34 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83371202
ARCH, Jen blijft haar luier maar uittrekken... Ook met poep... Kijk mama, bah... Ja keutels gelukkig en het meeste nog in de luier...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:36:15 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83371482
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

Wahhhaaah!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_83371870
Ghehe arme krab

Dana heeft vandaag ook zonder luier gelopen. 2 keer een ongelukje waarvan 1 keer een grote boodschap in dr speelhuisje
  zondag 27 juni 2010 @ 21:38:56 #108
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83374672
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"
  maandag 28 juni 2010 @ 09:48:09 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83388843
stiemie, fijn dat er plek is op jullie school!

zindelijkheid... ik ben er meer mee bezig dan eli, geloof ik iedere avond op de wc als onderdeel van het avondritueel, maar dus echt niet dat er iets komt, he? beer "plast" wat af op het potje, maar eli doet helemaal niks. zucht.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83388861
Lekker zo'n strand dichtbij huis.

Wij gaan ook voor montesorri, die gemengde groepen lijken me erg fijn. En het materiaal& de manier waarop gewerkt wordt spreekt ons ook erg aan.
Bij de wijkschool gaat nu ook met 35 kindje (waarvan een paar met rugzak) naar groep 3. Hoe ga je die allemaal fatsoenlijk leren lezen, schrijven en rekenen. Dan fiets is wel een stukje verder.

Dat zindelijk worden hebben we even aan de wilgen gehangen. We hebben een peutertje met (beginnende) obstipatie.. Logisch met een klein pijnlijk kloofje tussen je billen, maar ophouden is toch ook niet echt een oplossing. Dus nu aan de lactulose en hopen dat het toch wel beter wordt. Had was normaal elke dag, nu 2 weken om de dag, en sinds vrijdag niks meer. En er gaat wel genoeg eten in..
  maandag 28 juni 2010 @ 11:08:40 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83391686
Oh Deepfreeze, dat is ook wel heel zielig!

Kp...wahaha!

Hier gaat Anna vanuit het badje in de tuin netjes naar de wc. "Want Anna kanne nie op Morrissie hoofdje plassen! Nee joh gekkie, dát kan nie!"

En vervolgens staat Morris met een straal het badje vol te plassen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 28 juni 2010 @ 12:24:47 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83394849
Lekker hoor dat mooie weer. Zeker voor de zindelijkheid. Hoop dat Jen het ook snel onder de knie heeft. Die warme luiers zijn echt niets met dit weer.

DP, succes. Wat vervelend zeg. Lijkt me ook echt pijnlijk.

Hier in elk geval weer een ervaring rijker. Mijn gup mag niet in de zon. Nu probeerde ik d'r al zoveel mogelijk uit de zon te houden, maar dat uurtje dat ze gisteren in totaliteit in de zon is geweest, resulteerde in een huidje zo stroef als schuurpapier. En zelfs de meest hypoalergene zonnebrandcreme mocht niet baten. Ze was niet verbrand maar zat onder de allergie-bultjes. Waren we net zo blij dat we niet meer hoefde te smeren, kon ik gisteren aan de gang met verkoelende gel, want het deed naast de jeuk ook pijn. En dan is het echt een zielig hoopje ellende wat je op je schoot hebt liggen. Kon zelf wel janken. En heb mezelf heel wat verweten, maar veranderen kon ik het op dat moment niet. Dus vanochtend met zonnehoed op Fleur naar school gebracht en bij de oppas nadrukkelijk gezegd dat ze niet in de zon mag. Gelukkig had die al de hele achterplaats voorzien van parasols ed. zodat ze echt in de schaduw kon spelen. Ga maar eens kijken voor een luchtige lange zomerjurk voor d'r. Misschien dat dat uitkomst biedt.
pi_83396493
Lekker duo Memmel!

Ach chaca, dat is sneu. Zeker als het de hele week zulk weer is..
Hopelijk is haar huid snel weer rustig!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:12:11 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83396675
Chaca, ik heb voor Anna van die katoenen tuniekjes met zo'n bewerkt kraagje. Dat werkt echt heel goed!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:18:52 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83396975
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"

Ben jij de mama van Ticootje?
  maandag 28 juni 2010 @ 13:21:27 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83397096
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker zo'n strand dichtbij huis.

Wij gaan ook voor montesorri, die gemengde groepen lijken me erg fijn. En het materiaal& de manier waarop gewerkt wordt spreekt ons ook erg aan.
Bij de wijkschool gaat nu ook met 35 kindje (waarvan een paar met rugzak) naar groep 3. Hoe ga je die allemaal fatsoenlijk leren lezen, schrijven en rekenen. Dan fiets is wel een stukje verder.
Ja, mijn moeder zei al 'dan moet je ze naar school fietsen tot ze 10 zijn ofzo'. Ja nou ja... dat is dan maar zo, ik ben gewoon niet echt kapot van de scholen (het publiek) hier in de wijk.
En even for the record, dan heb ik het dus niet over gekleurde mensen, maar gewoon het publiek in het algemeen...
  maandag 28 juni 2010 @ 13:21:44 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83397116
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

pi_83397126
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
hier word er regelmatig in letters gepoept: Mamaaaa ik heb de letter R gepoept, kijk eens!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83397492
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, mijn moeder zei al 'dan moet je ze naar school fietsen tot ze 10 zijn ofzo'. Ja nou ja... dat is dan maar zo, ik ben gewoon niet echt kapot van de scholen (het publiek) hier in de wijk.
En even for the record, dan heb ik het dus niet over gekleurde mensen, maar gewoon het publiek in het algemeen...
Dat laatste speelt hier dus ook wel een beetje mee. Ik ken een aantal moeders die hun kind op de wijkschool hebben, en die vind ik gewoon niet fatsoenlijk. Veel vloeken, tegen hun kinderen schreeuwen etc. leuk al die kids met rugzakjes, die straks bij Chris in de klas komen. Als ik de keuze heb, dan fiets is wel de 8 jaar heen en weer.
En er zijn ook genoeg kinderen uit de wijk die naar die school gaan. Dus hij is niet helemaal alleen vanuit hier. Misschien kunnen de oudste kinderen ook wel samen met 1 moeder. Dan kunnen we het verdelen..
pi_83397625
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:30 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dat laatste speelt hier dus ook wel een beetje mee. Ik ken een aantal moeders die hun kind op de wijkschool hebben, en die vind ik gewoon niet fatsoenlijk. Veel vloeken, tegen hun kinderen schreeuwen etc. leuk al die kids met rugzakjes, die straks bij Chris in de klas komen. Als ik de keuze heb, dan fiets is wel de 8 jaar heen en weer.
En er zijn ook genoeg kinderen uit de wijk die naar die school gaan. Dus hij is niet helemaal alleen vanuit hier. Misschien kunnen de oudste kinderen ook wel samen met 1 moeder. Dan kunnen we het verdelen..
wij wonen tegenover een school, echt, 1x vallen en je bent binnen. In eerste instantie zou Amber naar die school gaan maar toen hoorde ik van meerdere mensen zulke rare verhalen in de dicriminerende sfeer de directeur zou gezegd hebben dathij trots was dat hij een blanke school heeft en kindjes met een buitenlandse voor/achternaam worden bijna niet aangenomen. Uiteindleijk hebben we voor een school gekozen hier 900 meter vandaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:00:54 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83398860
Goede tip van de tuniek Memmel. Daar ga ik zeker achteraan!

En wat ben ik toch blij met onze school, als ik deze verhalen allemaal lees. Het is een semi-kleine school (ca. 100 leerlingen) met een christelijke inslag, maar met een directrice die zo ontzettend overal voor openstaat, dat er inmiddels zoveel klasoverschrijdende projecten zijn dat je bijna een montesorri effect hebt. En de sfeer is zo leuk. Als ik zie hoe de kinderen op elkaar reageren en hoe de ouders betrokken worden bij het geheel dan ben ik zo blij dat ze naar deze school gaat. En er zullen vast ouders zijn die dit anders ervaren, maar ik ben erg blij.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:03:25 #122
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83398975
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

pi_83399998
Volgens mij zijn meiden creatiever met poep dan jongens
Mijn oudste heeft dat nooit zo gedaan. Ben benieuwd hoe dat straks met Koen gaat.
Die geeft af en toe wel aan: bah mama auw en dan heeft hij gepoept en met dat warme weer is dat natuurlijk helemaaaal niet prettig.
Wel heeft hij laatst op het potje gezeten... dat vond ie gezellig want hele verhalen blablablabla maar iets doen.. ho maar
  maandag 28 juni 2010 @ 14:51:50 #124
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83401136
Wat zouden jullie doen tegen ouders die zich ermee gaan bemoeien als je kind in een winkel gaat huilen (omdat hij/zij iets wil, maar van jou niet krijgt)?

Ik had vorige week een wat alternatief type die door haar knieen ging voor de buggy en het nodig vond mijn kind toe te spreken toen die heel hard aan het gillen was en ze zei de hele tijd: wat ben jij mooi aan het zingen

Ik heb maar mijn mond gehouden en zodra er een kassa vrij was snel betaald en weggelopen bij haar. Het leek me namelijk het beste maar mijn mond te houden omdat ik anders vast ruzie met haar had gekregen (want inwendig was ik me aardig over haar aan het opwinden). Maar kan moeilijk ruzie gaan maken met iemand in een winkel voor de ogen van mijn kind.

Ben wel benieuwd hoe jullie dat zouden doen.
I intend to be formidably armed
  maandag 28 juni 2010 @ 14:56:33 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83401390
Ik zal heel vriendelijk zeggen "Doe maar even niet, laat haar maar even" zeggen...

Zelfde als mensen zich bemoeien met het feit dat Jen zich in een winkel weer eens ten gronde richt, vol drama. Zeg ik ook "Laat haar maar even liggen, komt vanzelf goed".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')