quote:Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mijn meiden hebben vandaag alleen maar in zee geplast.
" Ik plas nu over het hoofd van de krab ! "
Wahhhaaah!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mijn meiden hebben vandaag alleen maar in zee geplast.
" Ik plas nu over het hoofd van de krab ! "
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."![]()
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"
Ja, mijn moeder zei al 'dan moet je ze naar school fietsen tot ze 10 zijn ofzo'. Ja nou ja... dat is dan maar zo, ik ben gewoon niet echt kapot van de scholen (het publiek) hier in de wijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker zo'n strand dichtbij huis.
Wij gaan ook voor montesorri, die gemengde groepen lijken me erg fijn. En het materiaal& de manier waarop gewerkt wordt spreekt ons ook erg aan.
Bij de wijkschool gaat nu ook met 35 kindje (waarvan een paar met rugzak) naar groep 3. Hoe ga je die allemaal fatsoenlijk leren lezen, schrijven en rekenen. Dan fiets is wel een stukje verder.
quote:
hier word er regelmatig in letters gepoept: Mamaaaa ik heb de letter R gepoept, kijk eens!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."![]()
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"
Dat laatste speelt hier dus ook wel een beetje mee. Ik ken een aantal moeders die hun kind op de wijkschool hebben, en die vind ik gewoon niet fatsoenlijk. Veel vloeken, tegen hun kinderen schreeuwen etc. leuk al die kids met rugzakjes, die straks bij Chris in de klas komen. Als ik de keuze heb, dan fiets is wel de 8 jaar heen en weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder zei al 'dan moet je ze naar school fietsen tot ze 10 zijn ofzo'. Ja nou ja... dat is dan maar zo, ik ben gewoon niet echt kapot van de scholen (het publiek) hier in de wijk.
En even for the record, dan heb ik het dus niet over gekleurde mensen, maar gewoon het publiek in het algemeen...
wij wonen tegenover een school, echt, 1x vallen en je bent binnen. In eerste instantie zou Amber naar die school gaan maar toen hoorde ik van meerdere mensen zulke rare verhalen in de dicriminerende sfeer de directeur zou gezegd hebben dathij trots was dat hij een blanke school heeft en kindjes met een buitenlandse voor/achternaam worden bijna niet aangenomen. Uiteindleijk hebben we voor een school gekozen hier 900 meter vandaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:30 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat laatste speelt hier dus ook wel een beetje mee. Ik ken een aantal moeders die hun kind op de wijkschool hebben, en die vind ik gewoon niet fatsoenlijk. Veel vloeken, tegen hun kinderen schreeuwen etc. leuk al die kids met rugzakjes, die straks bij Chris in de klas komen. Als ik de keuze heb, dan fiets is wel de 8 jaar heen en weer.
En er zijn ook genoeg kinderen uit de wijk die naar die school gaan. Dus hij is niet helemaal alleen vanuit hier. Misschien kunnen de oudste kinderen ook wel samen met 1 moeder. Dan kunnen we het verdelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |