abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83161521
Ligt Koen al lekker te slapen?

Karin, Chris slaapt meestal 2,5 uur. Maar als je dan ook nog een half uur nodig hebt (zingend, pratend, lezend, spelend) voordat je slaapt. En nog wat tijd om gezellig wakker te worden.. Meestal gaat hij er om 1 uur-half 2 erin, en dan tussen 4 en 5 ergens eruit. Maar morgen KDV dag, dus vroeg opstaan, dus niet telang opblijven, dus 's middags optijd uit bed..

Nu mijn jochie in bed stoppen dus, eerst hem even afdrogen van het watergevecht en dan hopelijk snel slapen
pi_83161681
Nou hij ligt er net een klein anderhalf uur in maar is net wakker geworden, al huilend.
Vriendlief is even bij hem kijken, zo eens horen wat er is maar het klinkt echt wel sneu
  woensdag 23 juni 2010 @ 07:05:12 #53
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83178590
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef p_iglet het volgende:

[..]

28

Dat is reuze vergeleken met Pepijn
Die zit al een jaar in maat 22.
Maar die kan weer klokkijken !

Ik heb trouwens gedroomd dat Pepijn al kan zwemmen. Daar gingen we ...in het Haagse bos....in de vijver....met de eendjes....
pi_83179112
hehehe hij heeft wel vorige week zijn teddyberen zilver gehaald
Dan moeten ze toch al wel 2 hele meters zelf kunnen zwemmen
pi_83179553
teddyberen zilver, wat klinkt dat leuk

Is het vannacht beter gegaan met Koen?
pi_83180515
Jen stond midden in de nacht aan mn voeteneind ..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83182275
Echt, of in je dromen?
Ik zou me rotschrikken als Chris bij ons bed zou staan.. Die komt er nog niet eens uit om een knuffel te pakken
pi_83182303
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Echt, of in je dromen?
Ik zou me rotschrikken als Chris bij ons bed zou staan.. Die komt er nog niet eens uit om een knuffel te pakken
Nee gewoon in het echt... Ze was gewoon zelf uit bed gegaan en naar onze kamer gelopen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:13:54 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_83192238
Ive is vanochtend gaan wennen op school, met nog 9 bijnakleuters die ook pas na de zomervakantie beginnen. Het ging prima, geen drama bij het wegbrengen en hij vond het leuk. Het viel bij het uitgaan van de school wel op dat Ive tussen de kleuters (groep 1 en 2) zeker niet de kleinste is en er goed tussen past. Tegelijkertijd is het nog wel een ukje hoor. Mijn mannetje...
pi_83195205
Ohw wat spannend Cattie!!!
Meike heeft het er af en toe ook weleens over, al, de basisschool.
Het is voor mij nog een ver-van-mijn-bed-show, we gaan na de zomervakantie wel eens even bellen/kijken.

ik hoorde alleen al wel dat de basisschool waar we haar naartoe willen doen op het moment explosief groeit, in de instroomgroep zitten eind van het schooljaar 42!!! kleuters in het speellokaal wegens lokalen-tekort....
Hmmm
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:22:39 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_83209666
42??? Wat een hels kabaal zal dat zijn zeg.
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:23:34 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_83209737
Wij gaan Ive waarschijnlijk op judo doen. Hij is wel heel lief en zacht. Daar is niets mis mee, maar we willen graag dat hij wat weerbaarder wordt.
pi_83212387
pffff 42 kleuters... dan moet een school wel met een heel goed verhaal komen hoe ze dat hanteerbaar gaan maken...

Pepijn is vandaag weer naar het CB geweest. Score 87cm en 11,5kg. Nog steeds klein dus
pi_83213495
42, wat een aantal.. Hoe willen ze dat gaan doen, meerdere juffen erbij in 1 lokaal?
En heb je enig idee hoe het met de hogere groepen zou gaan? Want met 42 in groep 3 is natuurlijk helemaal geen doen..

Cattie, wat leuk zo'n dag. En fijn dat hij goed mee kon met de groep. Is toch heel wat, je bijna 4-jarige tussen de echte kleuters..
Judo lijkt me ook leuk voor die kleintjes, ook voor de weerbaarheid idd.

Pepijntje
pi_83230132
42, jezus

Dana is vandaag jarig
Nu mogen we hier officieel meepraten

Volgens mij snapt ze nog steeds niet helemaal wat de bedoeling is van zo'n verjaardag, maar de slingers, balonnen en boterhammen in leuke vormpjes zijn dan wel weer erg leuk

Straks trakteren op het KDV en vanavond krijgt ze dr kadootje..en als avond eten mag ze pizza
En dan zaterdag dr feestje !
pi_83237979
Gefeliciteerd met je Peuter Bla!!!
pi_83245614
Hey! dana is jarig! gefeliciteerd meisje!!

Tja 42 it is. Met 1 juf
Arm mens, die gaat vast niet met veel plezier werken op het moment.
Heeft iets te maken met peildata. In oktober en april wordt bekeken hoeveel kinderen er zijn en aan de hand daarvan krijgt de school personeel.
Nu komen er aan het eind van het schooljaar dus nog een hele vracht bij....(nu nog 7 geloof ik)

Als ik google kan ik niet vinden dat er een maximum aantal kinderen per klas zijn, behalve dat er 3,5m2 per kind moet zijn. (kan me ook niet voorstellen dat het speellokaal 137m2 is maar goed)
We gaan na de vakantie wel eens kijken, dan zal het ook een stuk rustiger zijn, dan heb je alleen de kinderen over die ingestroomd zijn dit jaar. De rest is dan over naar groep 2.
Maar ik zou dan wel willen weten hoe ze er voor zouden zorgen dat Meike niet ondersneeuwd als haar klas ook zo vol zit straks, want ze is natuurlijk wel een heel rustig kindje wat dan makkelijk wordt vergeten
pi_83246053
Gaan de 42 ook allemaal mee naar groep 2 daarna? Of blijft er dan wel een fatsoenlijk aantal over?

Chris ligt nu lekker te slapen. Heeft nog een poosje buiten in het zwembad gelegen. Er moesten eigenlijk nog meer emmertjes warm water bij, maar hij dook er zo in. En 45 minuten later kwam hij er koud uit..Gelukkig al lekker opgewarmd, gegeten en nu dus in slaap..
Zijn humeur was ook gelijk een stuk beter toen hij kouder was. Hij heeft echt last van de warmte. Dus dat badje blijft mooi staan, en hij gaat maar lekker afkoelen als hij chagie wordt
pi_83246275
Ja een badje doet wonderen soms! Flesjes erbij, theeserviesje erbij, emmers erbij....

Die 42 gaan niet allemaal naar groep 2. Alles wat er in de loop van het jaar bij is gekomen blijft dan nog in groep 1. (of alles wat na januari erbij is gekomen, ik weet niet precies welke datum ze aanhouden, 1 oktober of 1 januari, volgens mij zijn scholen daar tegenwoordig vrij in)
pi_83246452
Dana van harte

Hoe is het met Koen?

Wij hebben besloten om voor het eerst weer sinds Jetje er is te gaan kamperen in Frankrijk!
Heb er zoveel zin in!

Nu weer mijn bedje in, want ik ben ziek bijholte-ontsteking

Oef! en die 42 kinderen ... geen woorden voor ....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_83246952
Soms houd ik zo ontzettend van mijn aparte wijsneus peuter.

Wij hebben vandaag uitgebreid de "wild wonders of europe" fototentoonstelling bewonderd. De zandsculpturen van schilderijen op het buitenhof bekeken. Vervolgens 1,5 uur schilderijen bekeken in het mauritshuis. En daarna heerlijk samen geluncht. "mama ze hebben hier wortelsap, mag ik dat? en een broodje tonijn graag".

pi_83249166
Pepijn Het is een echt heertje!

Wortelsap?? Is dat echt lekker?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_83250380
Ja hoor wortelsap is heerlijk,vooral gemengd met appelsap of sinaasappelsap.
Pepijn had het nu met sinaasappelsap, alleen was het naar mijn smaak wat teveel wortelsap. Pepijn vond het echter heerlijk!!
pi_83252804
leuk! Ga ik hier ook eens proberen!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_83252883
wel met een sapcentrifuge maken, en niet met een staafmixer ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')