Ach beterschap... we zijn gewoon verkouden hoor... Stom weer.quote:
28quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Arme Koen, beterschap jongen!
Hier weer terug van de spelotheek. Hij liet de loopfiets er makkelijk achter. Ik had toch wel iets tegensputteren verwacht, maar wel de afgelopen dagen verteld dat de fiets terug moest. Blijkbaar was dat toch goed aangekomen.
Ook nog even op schoenen jacht gegaan. Hij heeft maat 27 gewoon overgeslagen, en zit nu op 28.. Geen idee of dat groot is, maar het lijkt wel groot onder mijn kleine ventje
Yep, Jen is ietsjes kleiner.. Maar niet veel lichter hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep is 90 cm en 12,7 kilo, Jen zal wel een paar cm korter en iets lichter zijn
Hier schoenmaat 22/23..net welke schoenen ze aanheeft
Jullie ook beterschap!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Oh hangt er iets in de lucht. Jen en ik zijn ook niet echt lekker... Jen moest vannacht weer stijf tegen me aan liggen en hoestte zich steeds wakker...
Maar die kan weer klokkijken !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef p_iglet het volgende:
[..]
28![]()
Dat is reuze vergeleken met Pepijn![]()
Die zit al een jaar in maat 22.
Nee gewoon in het echt... Ze was gewoon zelf uit bed gegaan en naar onze kamer gelopen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Echt, of in je dromen?
Ik zou me rotschrikken als Chris bij ons bed zou staan.. Die komt er nog niet eens uit om een knuffel te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |