Maak er even een heel verhaal van? Waarom is dat bezwaarlijk? Is het slecht of..?quote:
Je kan er lijkt mij niet lekker vrij door ademen, ik heb 't zelf weleens in eigen slaapkamer gedaan & kreeg zo'n heel bedrukt gevoel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Maak er even een heel verhaal van? Waarom is dat bezwaarlijk? Is het slecht of..?
Omdat dat enorm irriterend is voor die kleine longetjes?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Maak er even een heel verhaal van? Waarom is dat bezwaarlijk? Is het slecht of..?
Dat verschilt dan per persoon, denk ik.. Maar als ik zo nadenk is het misschien voor die kleine longetjes minder goed ofzo. Maargoed, chloor schijnt dus ook heel slecht te zijn voor die kleintjes en ze zitten massaal op babyzwemmen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je kan er lijkt mij niet lekker vrij door ademen, ik heb 't zelf weleens in eigen slaapkamer gedaan & kreeg zo'n heel bedrukt gevoel.
Ja, dat schijnt te werken. Ik heb er op mijn werk over gehoord. Dat ik daar niet aan dacht net... Nja... lange dag geweest...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Je hebt ook van die speciale anti muggen bandjes voor beebs.
Kun je kopen bij de Prenatal geloof 'k.. stond in de WIJ.
Of 't werkt is een tweede.
ik heb wel wierook in huis aan, maar een stuk minder dan voorheen. Toen deed ik het bijna om de 2 dagen, nu 2 keer per week in de winter en in de zomer bijna niet (maar dan vind ik het ook minder leuk).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja sorry, ik vergelijk het branden van wierrook inderdaad met het roken van een sigaret. Hoe lekker ik het ook vind ruiken, sinds jen er is brand ik geen wierrook meer. Misschien wat overdreven. Maar op een kinderkamer zou ik het dus helemaal niet doen. Je hebt toch ook van die blauwe lampen?
Ik klop ook nog af wat betreft de muggen. Fleur is er echt alergisch voor dus daar een 'zware hor voor het raam en de deur dicht. Maud weet ik niet hoe die reageert, want de keren dat er muggen waren, lag ze naast d'r zus en die moest het dus ontgelden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier valt het ook nog wel mee. Af en toe een bij ons op dekamer, bij Chris nog maar 1 keer.
Alleen die ene keer bij mijn ouders (aan het ijsselmeer) leverde hem iets van 10 bulten op![]()
Gisteravond nog een spelletje hints hier. We zaten aan tafel en waren net klaar met de macaroni. Chris zei iets van "blawren". Dus eerste optie: is het warm, moeten we blazen. 2e optie, moeten we de macaroni plagen (waren een beetje melige bui alledrie). Ook niet dus. Ok, dan wordt het een raadspel. Moet het aan tafel of in de keuken. "keuken". Dus wij samen naar de keuken. En nu? Chris doet de kast open, wijst omhoog en zegt "plastic" en vervolgens naar de koelkast.. Toen wist ik gelukkig wat hij bedoelde, en Chris was ook blij.
Hier echt zo'n heerlijk jochie de laatste dagen. Vrolijk, druk, spingerig, klimmerig, ondeugend. Echt zoals een peutertje hoort te zijn. Zonder echt vaak behang nodig te hebben
Joh, ik had het er later met bels over. Die zei dat het blijkbaar net zo kankerverwekkend is als roken. Nou, daar had ik dus nog nooooit van gehoord hoor. Dus bij deze neem ik die woorden dan terug. Mogen ze dan ook wel eens op die verpakkingen gaan zetten. Dat het niet zo goed is als sommigen doen voorkomen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja sorry, ik vergelijk het branden van wierrook inderdaad met het roken van een sigaret. Hoe lekker ik het ook vind ruiken, sinds jen er is brand ik geen wierrook meer. Misschien wat overdreven. Maar op een kinderkamer zou ik het dus helemaal niet doen. Je hebt toch ook van die blauwe lampen?
Ze heeft dan een spagettiband truitje aan... Die kunnen ook naar beneden uit..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Nijna het volgende:
Haha Ticootje.
Deels uitkleden lukt hier wel, alleen t shirts en andere over het hoofd dingen willen nog niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |