Ze heeft dan een spagettiband truitje aan... Die kunnen ook naar beneden uit..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Nijna het volgende:
Haha Ticootje.
Deels uitkleden lukt hier wel, alleen t shirts en andere over het hoofd dingen willen nog niet zo goed
Oh dat klinkt nog als goed te doen inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:
ja, sinds een paar weken ook echt meer (Chris was laat met praten, dus eigenlijk wel blij mee). Zondag middag heeft hij alleen zo'n 1,5 uur in bed gebabbeld (over oma, opa, olifanten, auto's, papa, spelen etc), en toen hebben we de middagslaap maar opgegeven.
Als we iets niet weten, dan vraagt hij het gewoon nog een keer (of 5).
Hier net zo, alleen niet tot 7 uur 's avonds, maar minstens tot 9 uur. Wat zou ik blij wezen met een kind wat klokje rond zou slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef Stiemie het volgende:
Fijn dat het zo goed ging bij de tandarts! Dapper hoor Chris!![]()
Ah die van jou klest dus ook veel. Ik vroeg het me toevallig vanmorgen af of het normaal was dat die mond om 7 uur 's morgens open ging en pas om 7 uur 's avonds weer dicht. En als ik dan een keer niet meteen antwoord geef (gewoon omdat ik het niet weet. "Mama hoe lang is deze tunnel? (schipholtunnel)") dan slaak ze een dramatisch diepe zucht en dan gaat ze maar een denkbeeldig telefoongesprek voeren of een gesprek met haar ingebeelde paard, vriendje, vlieg etc
Ik liet Thies dan thuis plassen en als zijn luier nog droog was als we weer terug waren, kreeg hij een stempel. Bij x-aantal stempels een klein cadeautje. Ik ben an sich niet zo voor het belonen, maar Thies durfde zelf een poos nog niet zonder luier, terwijl hij eigenlijk al lang zindelijk was. De stempels hebben hem er overheen geholpen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Stiemie het volgende:
Maar hoe doe je dat dan met naar buiten gaan? Nu doe ik haar nog een luier om
Stiemie, je gaat dat oefenen als je opeens in de albert hein staat en je beseft dat je vergeten bent je dochter een luier aan te doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:36 schreef Stiemie het volgende:
Vanmiddag was pipi langkous zo spannend (de echte ouderwetsche versie) dat ze in haar broek plaste
![]()
Wc is hier ook met verkleiner geen optie hoor. Potje wel en dat gaat ook goed. Bijna geen ongelukjes meer. Maar hoe doe je dat dan met naar buiten gaan? Nu doe ik haar nog een luier om want bij ah is geen wc/potje. Vanaf wanneer kan je dat gaan oefenen?
Ik ben ZOOO blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:20 schreef Stiemie het volgende:
Ja die begon al vrij vroeg met hele verhalen. Natuurlijk is het leuk hoor en erg gezelligMaar soms word ik gek van alle non-info (weet je mama? mama? mama? MAMA? Als ik mijn been zo doe en dan zo en dan zo, dan doet dat een beetje pijn. "Uh ja schat dat is zo bij iedereen, exclusief slangenmensen
" Maar als ik 'm dan zo doe en dan zo en dan zo, dan weer niet. ) of van die verhalen tegen wildvreemden (Gisteren tegen een mevrouw bij Ikea: ja en toen reed de trein gewoon zo over mijn been en dat deed heeeeeeel veel pijn en er was bloed (het was een duplo-trein en een schaafwondje omdat haar velletje ertussen kwam
))
helaas is dat niet in elke winkel... Ik heb regelmatig te horen gekregen dat Amber er niet mocht plassen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef p_iglet het volgende:
de gemiddelde AH heeft best een wc voor net zindelijk wordende peutertjes hoor.
Ik ben al regelmatig bij de ah, jumbo, hema, blokker naar de wc geweest met pepijn. Ze staan echt niet raar te kijken van die vraag.Wij hebben dat eigenlijk meteen gedaan zodra pepijn zindelijk was. Maar die was dan ook meteen dag en nacht zindelijk, en ongelukjes hebben we zelden.
En jongetjes kunnen iets makkelijker wildplassen, want speeltuinen hebben dan weer geen wc
Mijn oudste zoon begon met kletsen toen hij 1,5 was en is nu, 9 jaar oud, nog steeds bezig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben ZOOO blij dat ik niet de enige ben.
De. Hele. Dag.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Memmel het volgende:
Ik had gehoopt dat iemand mij had kunnen vertellen waar de mute-knop zit.
mamaaaa en toen ging Anna zooo naar de heeeele grote kindjes en Anna is ook al zo groote meid en toen had Anna koekje gegeten enne spele. maar anna was een beetje verlegen. En toen was er zoooo whooops een tijger, mama, mmm mmm.
lekker ding!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Memmel het volgende:
Ik vraag dat ook wel eens aan Anna. Weet je wat ze dan doet?
In plaats van haar klep te houden, zegt ze: Ja oooookeeeee, dan ga ik tot tien tellen ja? Eeeeeeeen, vieeeerrrrr, vijffffff, zessssssss, ehhh en dan mama??? Ik:"ZEVEN!" Anna: Jaaaa seefuuuu aaaaaacht TIENNNNN. Zo klaar mamaaaaa. Leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |