Even lekker spontaan out of the box denken.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:42 schreef Salatrel het volgende:
TS is er duidelijk aan toe om bij een jong en dynamisch bedrijf zonder 9 tot 5 mentaliteit aan de slag te gaan.
uiteraard flexibel inzetbaar met 15 jaar werkervaringquote:Op maandag 21 juni 2010 08:42 schreef Salatrel het volgende:
TS is er duidelijk aan toe om bij een jong en dynamisch bedrijf zonder 9 tot 5 mentaliteit aan de slag te gaan.
marktconform.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:45 schreef Salatrel het volgende:
met de salarisindicatie van een schoolverlater
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
uiteraard flexibel inzetbaar met 15 jaar werkervaring levenservaring
Ho ho, dromen is een zeer belangrijke kwaliteit.quote:
Jup, en kijk nu eens hoe lang die man nu al dood is! Ik zeg niet dat ik hier een oorzaak-gevolg relatie zie, maar opmerkelijk is het zeker!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:24 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ho ho, dromen is een zeer belangrijke kwaliteit.
Newton lag immers ook te dromen onder een boom.
quote:Edit: buiten dat heeft TS genoeg kwaliteiten
quote:De poes vindt van niet.
Op je 15e? Dan ben je inmiddels afgewerkt? Of hoe gaat dat in die milieus?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef JSerry het volgende:
Jezus man op die leeftijd had ik al 14 jaar werk er op zitten. En dus ervaring.
Inderdaad op 15e gaan werken, en gewoon mezelf omhoog gewerkt, zo kan dat ook hoor, hoef je niet altijd voor te studeren, gebeurde vroeger ook niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Op je 15e? Dan ben je inmiddels afgewerkt? Of hoe gaat dat in die milieus?
Wat doe jij voor een werk dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Inderdaad op 15e gaan werken, en gewoon mezelf omhoog gewerkt, zo kan dat ook hoor, hoef je niet altijd voor te studeren, gebeurde vroeger ook niet.
De praktijk is de beste leermeester, daar kan geen studie tegenop, en voel me niet afgewerkt, heb het nu goed zo.
Ik bedoelde: wanneer je op je 1e begon, dan ben je 14 jaar later(op je 15e) wel afgewerkt (als je in de k-pr0n industrie zat iig).quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Inderdaad op 15e gaan werken, en gewoon mezelf omhoog gewerkt, zo kan dat ook hoor, hoef je niet altijd voor te studeren, gebeurde vroeger ook niet.
De praktijk is de beste leermeester, daar kan geen studie tegenop, en voel me niet afgewerkt, heb het nu goed zo.
Hey, de verwachtingen moet je managen. Ze maken het gewoon even concreet.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Even lekker spontaan out of the box denken.
Doe je dan de volledige studie, of alleen de masterfase?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef zyx1981 het volgende:
begin volgend jaar weer een studie, deze keer architectuur.
Jup, en als je de meeste taken laat outsources, kun je het project gelijk even bij de administratie laten downsizenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, de verwachtingen moet je managen. Ze maken het gewoon even concreet.
Eerst een schakeljaar en daarna de masterfase. Het zal dan mijn 2e master zijn. Overigens is de hele studie in deeltijd (totale studieduur ca. 6-7 jaar).quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Doe je dan de volledige studie, of alleen de masterfase?
Maar wel mét terugkoppeling naar de business! Pro-actief oppakken!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:02 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Jup, en als je de meeste taken laat outsources, kun je het project gelijk even bij de administratie laten downsizen
Bouwkundig tekenaar, ja ook dat is beter om in de praktijk te leren onder leiding van een ervaren iemand, verdien er gewoon goed mijn geld mee hoor, maar heb in het begin ook gewoon de bouwtroep op moeten ruimen en de koffie moeten zetten, beter als verwende kutstudentjes die denken alles te weten als ze een keertje op hun dertigste afgestudeerd zijn en het dan nog moeten leren.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef Brønsted. het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een werk dan?
Vulploegleider bij de AH? Verkoper bij de BCC?
Bouwkundig tekenaar, ja ook dat is beter om in de praktijk te leren onder leiding van een ervaren iemand, verdien er gewoon goed mijn geld mee hoor, maar heb in het begin ook gewoon de bouwtroep op moeten ruimen en de koffie moeten zetten, beter als verwende kutstudentjes die denken alles te weten als ze een keertje op hun dertigste afgestudeerd zijn en het dan nog moeten leren.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: wanneer je op je 1e begon, dan ben je 14 jaar later(op je 15e) wel afgewerkt (als je in de k-pr0n industrie zat iig).Maar op je 15e de fabriek ingaan is natuurlijk ook een optie. Zelf heb ik eigenlijk altijd gestudeerd (begin volgend jaar weer een studie, deze keer architectuur). Die route heeft me tot nu toe best ver gebracht
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef JSerry het volgende:
[..]
Bouwkundig tekenaar, ja ook dat is beter om in de praktijk te leren onder leiding van een ervaren iemand, verdien er gewoon goed mijn geld mee hoor, maar heb in het begin ook gewoon de bouwtroep op moeten ruimen en de koffie moeten zetten, beter als verwende kutstudentjes die denken alles te weten als ze een keertje op hun dertigste afgestudeerd zijn en het dan nog moeten leren.
Werk niet voor een bureau, of mischien wel als je het zo wilt noemen. Één van de groter aannemers in Volendam waarvan ik de naam liever niet wil noemen nu. Altijd een bedrijf geweest van niet lullen maar doen en onderaan beginnen en de tijd zal het leren. Tegenwoordig werkt het teveel andersom en komen er mensen binnen met de papiertjes maar weten van de praktijk maar bitter weinig.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:50 schreef zyx1981 het volgende:
[..]ZOMG
Goed, atm ben ik dus constructief tekenaar/ontwerper. Daar heb je dan jaren voor gestudeerden eindig je (op dit moment dan) bij een grote tekenaar als gemeente.
Ik bedoel dit niet verkeerd, alleen dat het humor is dat wat jij zonder opleiding doet op basis van ervaring, hetzelfde is wat ik nu ongeveer doe met alle achtergrond wat ik heb. En zo leiden er wel meer wegen naar RomeBij welk bureau werk je? (straks blijk je nog een collega te zijn
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |