Zonder namen, en dit is nog maar het puntje van de ijsberg, aangezien dit enkel op mijn nieuwe account staat.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dit vind ik dan weer te ver gaan, allemaal persoonlijke shit plaatsen.. wat in vertrouwen is verteld tegen jou..
Dan nog is het persoonlijk, die shit doe je niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder namen, en dit is nog maar het puntje van de ijsberg, aangezien dit enkel op mijn nieuwe account staat.
Niemands die weet van wie het komt..
En dan nog vind ik het niet kunnen.. schijnheilige aardbei..quote:Op maandag 21 juni 2010 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder namen, en dit is nog maar het puntje van de ijsberg, aangezien dit enkel op mijn nieuwe account staat.
Niemands die weet van wie het komt..
Ketel zwart.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan nog is het persoonlijk, die shit doe je niet.
Ja echt zo positief, hoi ik ben arm en heb geen geld.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ketel zwart.
Verschil is dat ik positieve dingen post.
Eerlijke mensen, geen meelopers. Mijn soort volk.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt zo positief, hoi ik ben arm en heb geen geld.
Het heeft een reden waarom ze het in een pm stuurde en niet gewoon op fok heeft gezet.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerlijke mensen, geen meelopers. Mijn soort volk.
Geldt ook voor jouw negatieve prive-posts.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het heeft een reden waarom ze het in een pm stuurde en niet gewoon op fok heeft gezet.
Yup, ik hou van mensen die hun zwakheden onder ogen durven te zien.quote:
Maar die zijn niet persoonlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geldt ook voor jouw negatieve prive-posts.
Post wat je wilt. Ik heb namelijk niets te verbergen.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:45 schreef Crack_ het volgende:
Ohja eentje.
Maar als ik bijvoorbeeld jou echt zou willen hebben, dan had ik jouw persoonlijke, hele hele persoonlijke pms hier wel neergezet. En dat heb ik niet gedaan, wat jij wel bij mij deed.
Sure lamon, sure.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Post wat je wilt. Ik heb namelijk niets te verbergen.
Eerlijk waar, maar blijf maar lekker sceptisch, je goed recht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |