BOHOHOHOHOH.quote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga m'n eerste douche nemen sinds vrijdag![]()
Sorry maarquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een neger uit mn msn lijst.Die heeft deze shit in zn naam staan.
![]()
[ afbeelding ]
Beter dan Voe? DAT?!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:50 schreef MouzurX het volgende:
Voe![]()
Maar deze is beter:
![]()
(en meer legaal.....wtf die is ook al 14.... ik ben kankerziek
)
Voe is teveel gehyped nu is ze niet meer zo leukquote:
niet meer zo leuk zegt iequote:Op maandag 21 juni 2010 09:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voe is teveel gehyped nu is ze niet meer zo leuk
Is repareren geen optie?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef tliciouz het volgende:
Hoeveel kost het ongeveer om de ketting van een fiets te laten vervangen?
Denk niet dat dat nog gaat. De ketting zelf is doormidden en kei verroest.quote:
Je zou er een schakel uit kunnen halen en 'm flink in de wd40 gieten. Maar een nieuwe kost ook de wereld niet dacht ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nog gaat. De ketting zelf is doormidden en kei verroest.
17 euro, laatst nog gedaan (in Amsterdam dan)quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nog gaat. De ketting zelf is doormidden en kei verroest.
Dat laatste is al gebeurd, maar hij heeft echt zijn beste tijd gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zou er een schakel uit kunnen halen en 'm flink in de wd40 gieten. Maar een nieuwe kost ook de wereld niet dacht ik.
Dat ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Salatrel het volgende:
als studente koop je toch gewoon een nieuwe fiets voor een geeltje of heb ik nou een heel verkeerd beeld van het studentenleven?
Ohhh ik had een veel hoger bedrag verwacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
17 euro, laatst nog gedaan (in Amsterdam dan)
Ze is 14, kankerziek ben jijquote:Op maandag 21 juni 2010 09:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
niet meer zo leuk zegt ie_!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen student meerquote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Salatrel het volgende:
als studente koop je toch gewoon een nieuwe fiets voor een geeltje of heb ik nou een heel verkeerd beeld van het studentenleven?
omdat de ketting repareren/nieuwe kopen duurder is dan een nieuwe fietsquote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben geen student meerMaar deze fiets hebben we al voor 15 euro ergens op de kop kunnen tikken, maar waarom zou ik een nieuwe fiets kopen als alleen de ketting kapot is voor de rest is hij als nieuw.
Do tellquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet jij waarom vrouwen vaak niet zo goed kunnen autorijden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De route van de keuken naar de woonkamer is niet geasfalteerd.
Hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 09:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De route van de keuken naar de woonkamer is niet geasfalteerd.
Daar moet je hier niet voor zijn, maar bij dat ene topic in GC.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:45 schreef o.us het volgende:
Deze zijn mooi
[..]
Mensen die denken dat zolang er een klacht in hun topic staat dat het oke is
[..]
en
[..]
!
De fiets waar ik het over heb is nieuw geen 17 euro geloof me. En ik moet er niet mee zoals de meeste studente naar het station of school mee fietsen maar ook langere afstanden.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
omdat de ketting repareren/nieuwe kopen duurder is dan een nieuwe fiets
De vrouw, want een man komt niet in de keuken en wtf is she doing outside the kitchen?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Da's een goeie he. Weet je ook wiens schuld het is wanneer een man een vrouw aanrijdt?
Nee, de man. Wie gaat er nou met zijn auto in de keuken rijden?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De vrouw, want een man komt niet in de keuken en wtf is she doing outside the kitchen?
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, de man. Wie gaat er nou met zijn auto in de keuken rijden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
niet meer zo leuk zegt ie_!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Control+V-fail.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef reetveter het volgende:
WAT IS DIT
http://i47.tinypic.com/hu4k7b.jpg
Uit Raalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |