Oh ik doe nu triestquote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem vaak zat slaappillen hoor, dus je hoeft niet triest te doen.
Ik laat me niet opnaaien, sorry.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik doe nu triest!!!
Indd, neem maar lekker een flinke dosis slaappillen. Slaap zacht.
zoalsquote:Op maandag 21 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien, sorry.
Ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn kop.
Laat je niet opnaaien door Lamon, Lamon moet je niet opnaaien, klaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik zeg edit fast, doe ik dan triest?!?!?!
Tweede vaderdag na zijn euthanasie, moeder overstuur, en ik kan haar niet goed troosten omdat het gewoon kut was.quote:
Kut wat doe je nu. Je weet toch wat voor een antwoord je dan weer krijgtquote:
Heb geen zin dat er wéér ruzie komt. Stilte voor de storm zeg maar.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe eens een beetje normaal, hij stelt gewoon een vraag.
Ik denk niet dat er ruzie komt, althans, niet wat mij betreft.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb geen zin dat er wéér ruzie komt. Stilte voor de storm zeg maar.
Ik vroeg je ook iets.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ruzie komt, althans, niet wat mij betreft.
Uiteraard kan ik niet voor anderen spreken..
Daarom zeg ik altijd voorkomen is altijd beter dan genezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ruzie komt, althans, niet wat mij betreft.
Uiteraard kan ik niet voor anderen spreken..
Ik vind dat niet normaal hoor, dat jij als modje zomaar zegt dat iedereen rustig moet doen :S :S.quote:
En als er voor dringendere zaken een TR wordt geplaatst, dan komt er niemand hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 01:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, een TR is geplaatst
Heeft ie ook de fok hotline?
:S:S:S::S:S:: nouuwww, wat doe je mattiejquote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal hoor, dat jij als modje zomaar zegt dat iedereen rustig moet doen :S :S.
Laat die jongen lekker zn huilie verhaaltje doen man, wij laten jou toch ook praten.
Zo slecht.
Je gaf de suggestie dat hij een verkapte doodverwensing gaf. nergens voor nodig, ik geef zelden TR´s, al denk jij van wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |