Omdat ik al drie keer contractverlenging heb gekregen. Een vast contract willen ze mij niet aanbieden. En na drie maal verlengen moet je er er voor drie maand uit willen ze je een nieuw contract aanbieden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over, hoezo dat dan
Commandantquote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die bak mooi in de Commandant.
Veeet.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef WillFerrell het volgende:
Maar BP, van Otis heb ik het wel gehoord, maar van jou nog niet, hoe was KISS?
Neequote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet prachtig.
Vet.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veeet.![]()
De opkomst, de show, het alles.Ik stond vooraan, waar het hoort. Begonnen nog een paar gasten naast ons te matten om het doekje dat Gene naar beneden gooide toen hij boven het podium stond te spelen.
Het was echt totaal dat 80's glamrock sfeertje van vroeger.
Wtf.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
@2:00 minuten. Als dat geen stijl is om op te komen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
@2:00 minuten. Als dat geen stijl is om op te komen.
Ik zit niet op een normale client atm. Op zo een luxere HP mét geluid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit niet op een normale client atm. Op zo een luxere HP mét geluid.Vriendjes zijn met de ITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan schadevrij rijden, ook met inparkeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met auto's, welke vrouw wel. En met die auto's die hier voorbij komen heb ik al helemaal niets.
Ik ben meer van zo iets :
[ afbeelding ]
Ga niet haten op wat hier in de garage staat.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met auto's, welke vrouw wel. En met die auto's die hier voorbij komen heb ik al helemaal niets.
Ik ben meer van zo iets :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |