Dank je welquote:
Vertel esquote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor in de verte iets van "Graag gedaan"
hihiquote:
Succes. Met de trommel en remlofquote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één draaiende droger vol wakker blijven
Zo niet stuur ik de hond op hem af hoorquote:
quote:Oranje dolt geluidsmeters
SCHIPHOL - Verbazing alom vanmorgen bij de werknemers die de geluidsmeters van Schiphol aflezen. De doodse stilte op straat tijdens de voetbalwedstrijd tegen Japan en het luide gejuich bij het doelpunt heeft zelfs de sensoren van Schiphol van slag gebracht.
Nee! Nog lange niet zelfs!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
M3 al uit, Caro?
Ik wel.![]()
Wat moet ik nú weer gaan lezen dan. Gelukkig is er WK.
ben bezig aan *het lot van de familie meijer* over joods gezin, maar er staan teveel joodse woorden in vind ik wel moeilijk lezen .quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef hondjes het volgende:
Ben nu Dan Brown aan het lezen., het Bernini Mysterie..
Gaat ook moeizaam, een paar bladzijden per dag, er komt steeds iets tussen of ben te moe.![]()
En de ander ligt er ook nog..het Verloren Symbool.
Die had ik al gelezen, net als de DaVinci code.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef hondjes het volgende:
Ben nu Dan Brown aan het lezen., het Bernini Mysterie..
Gaat ook moeizaam, een paar bladzijden per dag, er komt steeds iets tussen of ben te moe.![]()
En de ander ligt er ook nog..het Verloren Symbool.
Ja, gek, dat had ik ook. Ik ging in toen in December nog mee met een uitje van mn werk, maar ik voelde me echt totáál niet meer daar bij passen. Ik had er 14 jaar rondgelopen maar ik was er totaal misplaatst. Gek he!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen vanaf het ex-werk. Waar niks uit mijn handen komt, dus ik denk dat ik het eea opruim, nog even meelunch en naar huis fiets om daar aan de slag te gaan. Ik ben hier echt niet meer op mijn plek, voel ik. Bij mij is over en uit ook echt over en uit, geen halfslachtig gedoe.
Maar! Net wel een freelance opdracht gekregen van de ouwe baas, afgelopen vrijdag ook een potentieel leuke opdrachtgever erbij gekregen ... en dan ben ik nog niet eens echt begonnen.
En! Nog maar één aflevering van Mad Men te bekijken. Bij de een-na-laatste wordt Kennedy doodgeschoten en word je al kijker helemaal meegezogen in het lege gevoel dat die moord achterliet.
Topserie blijft het.
kijk eens op de website van Concerto CarOline, is niet duur dvd`s enzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, gek, dat had ik ook. Ik ging in toen in December nog mee met een uitje van mn werk, maar ik voelde me echt totáál niet meer daar bij passen. Ik had er 14 jaar rondgelopen maar ik was er totaal misplaatst. Gek he!
Het is dan echt weg, op, over, voorbij. Gelukkig werkte ik al ergens anders, maar ineens voelde ik dat dát mijn collega's waren
Ik moet nog een kadootje uitzoeken, en bij Bol zijn de verzendkosten gratis.
24,99 29,99 24,99 ()voor Seizoen 1, is dat redelijk?
Nou, Mad men is er al 8 euro duurderquote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk eens op de website van Concerto CarOline, is niet duur dvd`s enzo.
http://www.platomania.eu/
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, Mad men is er al 8 euro duurder![]()
En Bol ken ik, dus ik denk dat ik daar maar even bij blijf momenteel
Bron: Telegraafquote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef Laysa het volgende:
Het wordt heul geen 30 gradenen gelukkig maar want dat was dan wel net iets te warm
quote:Hittegolf op komst
SOEST - De kachel kan deze week eindelijk weer lager worden gezet. De eerste serieuze hittegolf in 2010 lijkt namelijk in aantocht!
Na het erbarmelijk koude weekeinde schiet de temperatuur als een raket omhoog. Medio deze week ligt het kwik al op waarden tussen 25 en 28 graden. In het weekeinde zijn zelfs tropische waarden (30 graden of meer) haalbaar. Van een officiële hittegolf is sprake als in De Bilt op vijf dagen de 25 gradengrens wordt gehaald of het op drie dagen 30 graden is. Tot in het begin van volgende week zijn de vooruitzichten ideaal zomers.
Action!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
Damn, en wij hebben dat opblaasbadje bij het vakantiehuisje achtergelaten, moet ik weer een nieuwe kopen
22-24 graden, af en toe een wolkje, dat is mijn temperatuur.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik vind 25 niet erg maar 30 is wel iet te
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
22-24 graden, af en toe een wolkje, dat is mijn temperatuur.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
Ik hou van mooi weer! Mallorca-acne ftw!Builenpest!
![]()
Er zit een pukkel op mijn neus. Jullie krijgen de groeten want nog even en hij boekt zijn eigen vakantie. Shit man, it's alive!
We hadden er een van 2,95 bij de Action volgens mij, zo een met 3 van die opblaasrandjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Action!
6,95 en dan heb je een hele grote
Oetlulquote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had voor drie weken geleden een boek besteld bij Bol. Kreeg het binnen, opende het karton, boekje viel eruit. Bleek verkeerde boek te zijn. Wat heen en weer mailen, geld terug gestort op mijn rekening met de mededeling "Sorry dat wij vergeten zijn het bestelde te leveren en dat u enkel het gratis boek hebt ontvangen". Ik dacht: "Huh, gratis boek". Zoeken in de container, goed kijken in de verpakking, zat het bestelde boek er alsnog in, lekker klem aan de onderkant.
Geld was al teruggestort, maar weer overgemaakt
Het gaat om het idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef Leandra het volgende:
Whahahhahaa ja echt, in een peuterbadje van nog geen 1,5 meter doorsnee
Vergeet je niet je reserveringen voor de belastingdienst te doen??quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
25 Euro is niet duur voor een seizoen Mad Men. Ik zeg: Doen!
En gewoon weer een nieuwe opdracht binnen. Ik raak nog overwerkt!
Ja, paar stoelen er omheen en allemaal met de voetjes in het waterquote:
Zo eentje met een eigen hartslag?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
Ik hou van mooi weer! Mallorca-acne ftw!Builenpest!
![]()
Er zit een pukkel op mijn neus. Jullie krijgen de groeten want nog even en hij boekt zijn eigen vakantie. Shit man, it's alive!
Oke, ga ik hem bestellen.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
25 Euro is niet duur voor een seizoen Mad Men. Ik zeg: Doen!
En gewoon weer een nieuwe opdracht binnen. Ik raak nog overwerkt!
Dat kan ook niet want ik verstop me. Die stem uit de hoek, dat ben ik!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:57 schreef CarOnline het volgende:
Zo eentje met een eigen hartslag?
Ik zal proberen er vanavond niet naar te kijken
Nah, past je buik precies in, mooi toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden er een van 2,95 bij de Action volgens mij, zo een met 3 van die opblaasrandjes.
Maar hier is maar een heel klein stukje gras, dus ik denk dat alleen dat kleintje (1.24 of 1.44 doorsnee) maar past.
Zo lang je je niet achter je pukkel kan verstoppen zal het wel meevallen, toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want ik verstop me. Die stem uit de hoek, dat ben ik!
En jij maar denken een gave te hebben, ben ik het met een pukkel.
Mijn zakelijke rekening heeft geen bijhorende pinpas. Scheelt een slok op een borrel!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Vergeet je niet je reserveringen voor de belastingdienst te doen??
Anders zit je daar aan het eind van het kwartaal of jaar weer mee, zou zonde zijn
LOL... ik wil niet weten wat het nu is, het is echt dramatisch vergeleken met 19 jaar geleden....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah, past je buik precies in, mooi toch?![]()
Toen ik zwanger was van B&R had ik een buikomvang van 1 meter 32![]()
![]()
En toen moest ik nog 4 weken, maar dat had ik gelukkig niet gehaald![]()
Oh en ik had géén buik toen ik zwanger werd. Ongeveer 103 jaar geleden was dat.
Nee, got it! Over!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh oh, en tips! Tips!
Moet ik je nog pingen of lukt het zo wel?
Heel verstandigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn zakelijke rekening heeft geen bijhorende pinpas. Scheelt een slok op een borrel!
Alhoewel ik vorige week toch nog een aardig bedrag naar de fiscus mocht doorsluizen voor 2009.
Ik heb nog wel wat voor en na foto'squote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik wil niet weten wat het nu is, het is echt dramatisch vergeleken met 19 jaar geleden....
Moet wel een dieper badje hebben als m'n buik er ook in moet, in zo'n 3 opblaasringenbadje staat t water niet hoog genoeg, m'n kont neemt nogal wat ruimte in
Neem een zaklamp mee! En dan zo van onder op De Pukkel schijnen! Dat is vet eng, daar kun je gewoon geld voor vragen als special effect.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want ik verstop me. Die stem uit de hoek, dat ben ik!
En jij maar denken een gave te hebben, ben ik het met een pukkel.
Ik heb denk ik 1 dag geen voetbal gekeken en dat was gister.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, got it! Over!
Ovaaaah!![]()
Maar dat van Kaka was toch geen rood want ik zat net aan de bar met wat mannen en die vonden het een etterbak dus daarom was rood wel terecht. Dus toen werd ik weggezet als een kleuter met een lolly.
En een pukkel op d'r neus.
We hebben deze keer nog geen foto's, bij de zwangerschap vorig jaar waren we heel fanatiek met iedere zaterdag een foto, maar op een of andere manier komt het er nu iedere keer niet van.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat voor en na foto's![]()
Echt om te huilen![]()
Haha ja, oh ja, de bijpassende kont! Die zie ik niet dus daar let ik maar niet meer op
HIER SPREEKT DE GEEST VAN DE PUKKEL! LUISTER GOED, ZOETE POPCORN GEEN ZOUTE!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
Neem een zaklamp mee! En dan zo van onder op De Pukkel schijnen! Dat is vet eng, daar kun je gewoon geld voor vragen als special effect.
Hij kreeg er geel voor, alleen was het z'n tweede. Hij gáf een elleboogje, en volgens de regels mag dat niet, maar om daar nu iemand zijn tweede geel voor te geven....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, got it! Over!
Ovaaaah!![]()
Maar dat van Kaka was toch geen rood want ik zat net aan de bar met wat mannen en die vonden het een etterbak dus daarom was rood wel terecht. Dus toen werd ik weggezet als een kleuter met een lolly.
En een pukkel op d'r neus.
Idd, en Kaka haalde niet eens uit met zijn elleboog (hoewel ik wel geloof dat hij hem niet helemaal ontspannen had hangen) dus om daar nou geel voor te geven was wel heel overdreven, die Ivoriaan had van mij iig ook geel mogen hebben voor z'n toneelspel.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij kreeg er geel voor, alleen was het z'n tweede. Hij gáf een elleboogje, en volgens de regels mag dat niet, maar om daar nu iemand zijn tweede geel voor te geven....![]()
Ik zou die Ivoriaan er af hebben gestuurd wegens matennaaien, maar ja dat moet je maar net zien als scheids. Wat een lul, naar z'n hoofd grijpend ter aarde storten terwijl het elleboogje tegen z'n borst was. . Een scheid zou daar heen moeten lopen en effe wat noppen in z'n wang zetten: zo, nu heb je écht pijn aan je hoofd.
Jaja, 2e keer geel. Dat bedoelde ik ook hoojj.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij kreeg er geel voor, alleen was het z'n tweede. Hij gáf een elleboogje, en volgens de regels mag dat niet, maar om daar nu iemand zijn tweede geel voor te geven....![]()
Ik zou die Ivoriaan er af hebben gestuurd wegens matennaaien, maar ja dat moet je maar net zien als scheids. Wat een lul, naar z'n hoofd grijpend ter aarde storten terwijl het elleboogje tegen z'n borst was. . Een scheid zou daar heen moeten lopen en effe wat noppen in z'n wang zetten: zo, nu heb je écht pijn aan je hoofd.
Alweer??quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
En wat zielig dat Joran er zo is ingeluisd. Het menneke, onschuldig als een lammetje, gevangen in een Kafkaiaanse nachtmerrie.
Ja, het arme kind... en dat al voor de tweede keer.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
En wat zielig dat Joran er zo is ingeluisd. Het menneke, onschuldig als een lammetje, gevangen in een Kafkaiaanse nachtmerrie.
NEE VETKLEP!! JE KRIJGT ALLEEN RIVELLA!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
HIER SPREEKT DE GEEST VAN DE PUKKEL! LUISTER GOED, ZOETE POPCORN GEEN ZOUTE!!!
Ik heb bij B&R ook amper foto's van De Buik.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben deze keer nog geen foto's, bij de zwangerschap vorig jaar waren we heel fanatiek met iedere zaterdag een foto, maar op een of andere manier komt het er nu iedere keer niet van.
We hebben het er wel over, maar kennelijk durven we allebei nog niet echt goed genoeg om het dan ook te doen. Dat wordt dus waarschijnlijk vanaf 26 weken ofzo
Dát ... beste kijkbuiskindertjes ... dàt vertelt hij in een later stadium!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
Ja, het arme kind... en dat al voor de tweede keer.
Heeft de FBI het zelf gedaan of is Stephany door een huurmoordenaar van mama Beth vermoord??
Of nietquote:Op maandag 21 juni 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát ... beste kijkbuiskindertjes ... dàt vertelt hij in een later stadium!
Frans Duijts! En ook de Kermisklanten zijn al gesignaleerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:17 schreef Noek het volgende:
En dat Opaatje-topic dan. Frans Bauer schalt door de wagens want het is zo uit het leven gegrepen.
Maar je bent niét in slaap gevallen of spontaan gaan shoppen!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaja, 2e keer geel. Dat bedoelde ik ook hoojj.Hier heb ik een lolly.
Ja, wat een lul met vingers. Vond het zo gemeen!
Misschien zegt hij dat in de papieren Telegraaf, want op internet staat slechts een samenvatting.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het arme kind... en dat al voor de tweede keer.
Heeft de FBI het zelf gedaan of is Stephany door een huurmoordenaar van mama Beth vermoord??
Zijn d'r geen keelpastilles met graansmaak in Duitsland?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh hier zit steeds ergens een haan.
Nou denk je dat een vuvuzela irritant is, maar guess what, een haan scoort ook behoorlijk hoog op de irritantsheidsladder.
Hij is ook nog schor ofzo. Kijk ik niet heel gek van op, want gister stond ie ook al de hele tijd te joelen.
Dus geen lekkere felle krachtige 'Kukelekuu' maar een laf 'Huuuhuuu'
En dat alleen vandaag al 64 keer.
Het is nu pure "angst" hoor, gisteren ook wat twijfel of we met de Angelsounds mijn hart hoorden onder m'n navel, en qua hartslag leek het ook wel overeen te komen, dus dan zou het een veel te lage hartslag zijn voor de baby, maar ik probeerde mezelf er van te overtuigen dat het wel gewoon goed zat.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb bij B&R ook amper foto's van De Buik.
Gewoon niet aan gedacht, geen digitale camera toen nog. Plus dat ik het gevaarte spuugzat was![]()
Bij Lara hebben we veel meer foto's. En toen was ik gewoon net zo dik weer.
Alleen had ik een iets hoger startgewicht![]()
Ietsje maar. Een kilo of 20![]()
En Lara was in d'r eentje zwaarder dan die andere 2.
Maar echt leuk vond ik het niet, die enorme buiken. Mijn bekken ook niet.
Het hoe en waarom is volgens mij de grote cliffhanger van het hele stuk, digitaal en papier:quote:Op maandag 21 juni 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
Misschien zegt hij dat in de papieren Telegraaf, want op internet staat slechts een samenvatting.
Later als in wanneer Jaap hem een bedrag biedt voor dit exclusieve verhaal?quote:„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot.
Die heb ik opgezegd uit woede over het interview met het 9-jarige Libië-slachtoffertjequote:Op maandag 21 juni 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dat in de papieren Telegraaf, want op internet staat slechts een samenvatting.
Moet ie wel met wat spectaculairs uit z'n duim komen, we blijven niet geïnteresseerd hè! Vermaak ons, en anders tot over 35 jaar.![]()
Daarvan bleek de soep toch ook niet zo heet als ze werd opgediend?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik opgezegd uit woede over het interview met het 9-jarige Libië-slachtoffertje
En de digitale versie probeer ik nog zoveel mogelijk te boycotten![]()
Nee nee, de geest van de pukkel beveelde me te kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je bent niét in slaap gevallen of spontaan gaan shoppen!![]()
Die toneelspelert zou achteraf nog een schorsing moeten krijgen. En ook minutenlang blijven liggen hè, om te kotsen. Wat zou het heerlijk zijn als een scheidsrechter dat gewoon ziét, en zich dan over hem heen buigt en lachend een kaart geeft terwijl hij sneu ligt te nep-kermen op de grond. Alleen doe dan maar een blanke want dan zie je het schaamrood beter.
Toevallig stond er zaterdag een indrukwekkend verhaal van de kinderen van een Amsterdams echtpaar dat bij de ramp in Tripoli het leven liet.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bizar trouwens dat nieuws zo snel vergankelijk is, het is doodse stilte rondom dat drama.
Ja duh, eerst verkiezingen en nu WK voetbalquote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarvan bleek de soep toch ook niet zo heet als ze werd opgediend?
Was meer een samenloop van omstandigheden toch?
Bizar trouwens dat nieuws zo snel vergankelijk is, het is doodse stilte rondom dat drama.
Ik geloof ten eerste niet in die door de Telegraaf genoemde "samenloop van omstandigheden" en daarbij vind ik nog steeds dat je als (hoofd)redactie een redelijk zelfregulerend vermogen moet hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarvan bleek de soep toch ook niet zo heet als ze werd opgediend?
Was meer een samenloop van omstandigheden toch?
Wij winnen weer met Oud&Nieuw.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, de geest van de pukkel beveelde me te kijken.
Hé, Den Haag 6, hier 38 hoorde ik. We won!![]()
Het schijnt echt een hele toestand te zijn geweest. Het winkelcentrum heeft nauwelijks meer een raam heel terwijl er gewoon gewinkeld werd. De betrouwbare bronnetjes kwamen vol verhalen thuis. Moeders die geknuppeld zijn. Kinderen die werden aangevallen door honden. Het was afschuwelijk!
Als die er zijn heb ik ze nodig.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn d'r geen keelpastilles met graansmaak in Duitsland?
Waar ging het over dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als die er zijn heb ik ze nodig.
Belden net van een of ander buro of ik wat vragen wilde beantwoorden. Oh ja, goed voor mn Duits.
Nou, tis nu 25 minuten later, heb maar gezegd dat ik geen tijd meer had![]()
Jemig! Of ze nog eens terug mocht bellen. Eh. Nee.
quote:Robben: Klaar voor speelminuten
JOHANNESBURG - Arjen Robben wil dolgraag weer spelen. "Ik ben klaar voor speelminuten tegen Kameroen", blikte de steraanvaller van Bayern Mûnchen alvast vooruit op het laatste groepstreffen van het Nederlands elftal met de Afrikanen.
Ze wist niet eens dat Nordrhein-Westfalen bestond, dus dat scheelde weerquote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar ging het over dan?
Want huis-, tuin- en keukenduits is één ding, maar zodra het wat specifieker wordt, je mening over de infrastructurele plannen van deelstaat Nordrhein-Westfalen bijvoorbeeld, dan wordt het al snel een beetje gokken denk ik.
Nou, dat scheelt inderdaad een stuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
En nu ook groot en sensatiebelust in De Telegraaf.
Ja laat die PR-machine van de gemeente Den Haag maar schuiven.![]()
[ afbeelding ]
Oeh, dat betekent een salarisverhoging en dus een hoger hypotheekbudgetquote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemiddag, namens het plaatsvervangend hoofd van de afdeling![]()
![]()
Je krijgt nooit wat je verdient, heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat betekent een salarisverhoging en dus een hoger hypotheekbudget
Heb je weleens een knuppel in de nek gehad?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij winnen weer met Oud&Nieuw.![]()
Ik las wel dat de ME er op z'n zachtst gezegd niet aan heeft bijgedragen dat het niet uit de hand liep! En volgens jouw bronnetjes dus ook.
Dat is me weleens vaker opgevallen, dat de ME zo triggerhappy is. Ook als ik zelf in de buurt was (voetbal). Die fokken elkaar helemaal op van tevoren en gaan dan lekker los. Enige verschil met hooligans is dat zij "legaal" kunnen meppen.
Je kunt dus de komende jaren van een heleboel verzekeringen en winkels extra folders en spam verwachtenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze wist niet eens dat Nordrhein-Westfalen bestond, dus dat scheelde weer![]()
Maar moest overal: Zeer tevreden tot zeer, zeer ontevreden op zeggen. Waar ik ziekenverzekerd was. Waar ik daarvoor verzekerd was. Heb ik contact gehad met de ziekenkostenverzekeraar, was dat per mail en was ik daar zeer zeer blabla of was het per telefoon en was het dit en was het dat.
Heb maar niet gezegd dat ze wel eens bij me aan de deur stonden, want toen was ik zeer zeer verrast, en dat stond niet in het rijtje.
Nou en waar ik dan boodschappen deed. K+K. En of ik wel eens aanbiedingen kreeg. En of die aanbieding niet te snel op was, wel goed zichtbaar was, of ik wel eens biologische dingen kocht, en of ik daar zeer tot zeer niet tevreden over was.
Toen ze over de auto begon zei ik dat ik geen tijd meer had. Werd dan wel een HELE lange geschiedenis.
Eh. Nein.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef CarOnline het volgende:
Of ze nog eens terug mocht bellen. Eh. Nee.
Ahh.. dat van die cop in Seattle vind ik dan haast weer zielig voor die agent, ondanks die idiote uithaal. Zo'n blozende blaag van begin 20 die de training conflicthantering nog moet krijgen en zich geen raad weet met de situatie. En waarschijnlijk bang is. Haal die knul weer van de straat en laat 'm nog effe bureauwerk doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je weleens een knuppel in de nek gehad?
Misschien zijn ze eigenlijk heel bang en dus meppen ze maar in het rond want ze hebben paniek.
Oeh, laatst nog een filmpje van gezien. Wel twee:
Ik kijk er graag naar.![]()
Usa! Kijk maar uit jij!
En hier uit Hollandse het leven gegrepuh!
http://www.wasdag.nl/kijk(...)ist-keihard-aan.html
Blauw zijn krijgt dan plots een heel andere betekenisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ME is een ander verhaal. Die voelen zich stoer in hun beschermende kleding en met hun knuppels. En zéker bij voetbalwedstrijden, want dat is toch maar tuig. Ja ik heb weleens een mep gehad, ik deed niks maar stond op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Om de een of andere reden moest het daar "schoongeveegd" worden, en dat doen ze dan door met z'n tienen in het rond te gaan meppen.
Hullies knuppels waren écht.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Blauw zijn krijgt dan plots een heel andere betekenis
DOEN.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zal ik het doen of niet, ik twijfel....
http://www.kittenopvangermelo.nl/index_bestanden/Page4476.htm
Ik vind wel dat je gelijk hebt, ik heb het ook niet op die gasten die vol adrenaline blind om zich heen meppen, niets en niemand ontziend. Het zijn geloof ik dan ook nog vaak dienders die in opleiding zijn of net hun opleiding af hebben.quote:
Ik twijfel omdat ik net een nieuwe bank besteld heb en het saus- en schilderwerk er straks weer strak bij heb liggen. Maar als ik het doe dan neem ik er twee, kunnen ze samen spelen, wel zo leuk lijkt mijquote:
Saus -en schilderwerk geen probleem.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat ik net een nieuwe bank besteld heb en het saus- en schilderwerk er straks weer strak bij heb liggen. Maar als ik het doe dan neem ik er twee, kunnen ze samen spelen, wel zo leuk lijkt mij![]()
Ze kosten trouwens wel ¤ 90,- per stuk, daarvoor zijn ze dan gechipt en krijg je een gratis en verplichte sterilisatie (moet je voor tekenen)
Die hebben ze inderdaad dan ook gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Saus -en schilderwerk geen probleem.
Oh man,,wat goed, ja..gelijk twee, kunnen ze spelen met elkaar.
En de eerste inentingen , denk ik, tegen niesziekte enzo.
Je zal eens zien, hoe leuk je ze vindt...
Jaaaa doen! Is niet eens duur hoor, volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat ik net een nieuwe bank besteld heb en het saus- en schilderwerk er straks weer strak bij heb liggen. Maar als ik het doe dan neem ik er twee, kunnen ze samen spelen, wel zo leuk lijkt mij![]()
Ze kosten trouwens wel ¤ 90,- per stuk, daarvoor zijn ze dan gechipt en krijg je een gratis en verplichte sterilisatie (moet je voor tekenen)
Maar als ik ME-er was hè dan zou ik dat ook willen denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh.. dat van die cop in Seattle vind ik dan haast weer zielig voor die agent, ondanks die idiote uithaal. Zo'n blozende blaag van begin 20 die de training conflicthantering nog moet krijgen en zich geen raad weet met de situatie. En waarschijnlijk bang is. Haal die knul weer van de straat en laat 'm nog effe bureauwerk doen.
ME is een ander verhaal. Die voelen zich stoer in hun beschermende kleding en met hun knuppels. En zéker bij voetbalwedstrijden, want dat is toch maar tuig. Ja ik heb weleens een mep gehad, ik deed niks maar stond op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Om de een of andere reden moest het daar "schoongeveegd" worden, en dat doen ze dan door met z'n tienen in het rond te gaan meppen.
En nou loopt er ook beslist op rellen belust tuig tussen het voetbalpubliek. En na NL-Japan zal dat niet anders geweest zijn. Toch heb ik het idee dat het nog weleens onnodig escaleert zodra de ME langskomt. Want die komen dan om te beuken. Die willen dat gewoon graag.
Dat ligt aan het karakter van je kat denk ik, de mijne heeft dat nooit gedaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hebben ze inderdaad dan ook gehad.
Wat ik dan natuurlijk wel ga krijgen is muizen over de vloer, iedere dag minstens eentje. Bij de buuf doet die kutkat niet anders dan ze naar binnen slepen en ermee spelen. Vaak net zolang totdat die muis niet meer beweegt, maar soms laat hij ze ook gewoon een dag of wat rondlopen en geeft die muis dan af en toe een optater. Uiteindelijk dan toch dood door vertragend kattenspel.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn katten ook niet.....meestal aan de krabpaal....quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef hondjes het volgende:
Heb mijn hele leven katten gehad, maar ze hebben nog nooit aan de bank zitten krabben.
Gelijk een woordje nemen, als iets niet mag, of de plantenspuit.
En liefde , heel veel liefde geven
Succes
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaaa doen! Is niet eens duur hoor, volgens mij.Wel opletten of de inentingen er ook bij zitten, zorg dat je er een entboekje bij krijgt
![]()
Wat betreft bankstel: Goed alternatief neerzetten (gróte krabpaal) en ze vanaf dag 1 laten merken dat ze niet aan de bank mogen komen. En ja, dat vergt heel veel uurtjes thuis blijven en als je weg bent, katjes in een (grote) bench.
Ja duh, ik ga toch zeker niet iedere dag een scheiding in dat kattenhaar leggenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon een vlooienkam kopen en iedere dag even kammen, dan valt het allemaal wel mee, die haren.
Las kuthaarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik ga toch zeker niet iedere dag een scheiding in dat kattenhaar leggen
Dan gaat stofzuigen net iets sneller
Ik zeg ook niet dat ze daar hórenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Deisyy het volgende:
2 katjes is leuk Teun![]()
Misschien dat het helpt om de katjes een bandje met een belletje om te doen, op die manier schrikken ze vogeltjes en muizen af, waardoor ze niet bij jou op je bed worden gelegd.
En katjes horen niet in een bench![]()
Middels een plantenspuitje kan je ze heel veel af en aan leren.
Gewoon niet op de bank/het bed, dan valt het echtwel meequote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik ga toch zeker niet iedere dag een scheiding in dat kattenhaar leggen
Dan gaat stofzuigen net iets sneller
Ja, we (destijds) hadden er ooit twee (Doodle en Whoopy), ik weet ongeveer nog wat het inhoudtquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Noek het volgende:
Ze kotsen het liefst op stof en ze beginnen altijd een uur voor etenstijd te zeiken om eten.
Maar het is niet altijd rozengeur maar dat is met alles wat leeft, jeweettog.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, we (destijds) hadden er ooit twee (Doodle en Whoopy), ik weet ongeveer nog wat het inhoudt![]()
Ze kunnen hier wel veel naar buiten en dat gaan ze ook vast doen. Ruimte genoeg, tuin genoeg, rustig genoeg. Ik moet dus ergens een kattenluik in fabrieken ook.
De vorige twee katten hebben we weggedaan omdat het niet goed samen ging met die hond. Dat blijkt dan achteraf, vaak gaat het prima. Wel een goed tehuis voor ze gezocht. En ja, het zijn uiteindelijk maar katten en het betreft geen mensen. Ze staan wat dat betreft dus flink lager bij mij op de rangorde. Die hond was een cadeautje van mij voor ex, die liep graag en veel te wandelen en dan had ze een maatje, kon ik verder rustig voetbal kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:14 schreef Disana het volgende:
Jij hebt je vorige kat toch weggedaan voor een hond? Zoals ik het begreep had je daar ook weinig problemen mee toen er hier commentaar op was, het was volgens jou 'maar een kat'.
Sowieso heb ik niet het idee dat jij echt een kattenmens bent. Die hond vond je toen wel leuk, dacht ik, maar ik begrijp natuurlijk ook dat dat niet kan als je de hele dag weg bent.
Sorry dat ik er zo direct over ben maar ik heb nu eenmaal veel met katten en gun ze een huis waar ze niet op ingeving worden aangeschaft, waar ze echt kunnen blijven en waar er van ze wordt gehouden.
Ik baseer me alleen op wat ik me van destijds herinner, en ook uit wat je nu beschrijft blijkt dat je geen kattenmens bent. Die katten moesten wijken voor een hond die later kwam, dus veel liefde was er niet voor ze.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De vorige twee katten hebben we weggedaan omdat het niet goed samen ging met die hond. Dat blijkt dan achteraf, vaak gaat het prima. Wel een goed tehuis voor ze gezocht. En ja, het zijn uiteindelijk maar katten en het betreft geen mensen. Ze staan wat dat betreft dus flink lager bij mij op de rangorde. Die hond was een cadeautje van mij voor ex, die liep graag en veel te wandelen en dan had ze een maatje, kon ik verder rustig voetbal kijken![]()
Verder ken jij mij niet of nauwelijks Disana, je ideeën over mij zijn dan ook vooral de jouwe hè
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
Twee katten zelfs, ik herinner met het niet meer zo precies. Die hond kwam later en daarvoor moest er een kat, kennelijk twee, de deur uit. Jij vond dat geen probleem.
Denk er wel aan dat je, als je je echt commiteert, zo meer dan veertien jaar vast zit.
Ja, katten moesten wijken voor hond. En dan ben je niet goed voor katten, kun je niet met ze omgaan, zorg je slecht voor ze en ben je bruut?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik baseer me alleen op wat ik me van destijds herinner, en ook uit wat je nu beschrijft blijkt dat je geen kattenmens bent. Die katten moesten wijken voor een hond die later kwam, dus veel liefde was er niet voor ze.
Lijkt mij wel, Paars-Groen ftwquote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
Ze zijn trouwens al heel lang met de informateur en Financiën en het CPB aan het praten. Moeten we dat nou als een teken van hoop opvatten of niet.
Ja, dan wordt eindelijk die thermostaat in orde gemaakt en is het volgende zomer wat stabieler weerquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dan wordt eindelijk die thermostaat in orde gemaakt en is het volgende zomer wat stabieler weer
Zo'n kabinet zal geen lang leven beschoren zijn Remlof. VVD <-> Groen links, dat geef ik een jaar of anderhalf, misschien twee. Maar laat maar komen dat drama, 't geeft lekker veel drama en kijkplezier.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hebben we iig geen betuttelende overheid meer en kunnen de winkels elke zondag open
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind Groenlinks tegenwoordig anders liberaler dan de VVD. Ik zie zo'n kabinet zelfs wel de rit uitzitten, mits goed geleid. Kroes straks formateur en MP en het komt allemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo'n kabinet zal geen lang leven beschoren zijn Remlof. VVD <-> Groen links, dat geef ik een jaar of anderhalf, misschien twee. Maar laat maar komen dat drama, 't geeft lekker veel drama en kijkplezier.
dat ligt aan de buffelquote:Op maandag 21 juni 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel buffelkutten heb je wel niet nodig voor één bank?
Uhuh, heel menselijk (helaas maar waar) en heel begrijpelijk. Maar toch is het beter als daar mensen namens de overheid met knuppels lopen die ze gebruiken omdat er echt geen andere oplossing is. En niet omdat ze er zin in hebben om fysiek geweld te plegen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als ik ME-er was hè dan zou ik dat ook willen denk ik.![]()
Net nu ik naar Beenie Man wilde gaan. Die zon mogen ze houden ook!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
En Beenie Man komt nu toch ook maar niet.
Hoofdact Nena!![]()
Bij mijn ouders ook niet des tijds. Denk wel dat het een groot verschil is dat ze naar buiten kunnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn katten ook niet.....meestal aan de krabpaal....
Wat is dat toch, denk elke keer dat je naar het ziekenhuis moet ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
Nena? Voor parkpop?![]()
Even thuis maar zo weer weg want intervisie. jeej.
Nee zo erg is het gelukkig niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat toch, denk elke keer dat je naar het ziekenhuis moet ofzo
Ik zit er al jaren over na te denken. Dat heb ik met sommige dingen, het één moet met geweld en direct, het andere zit al 30 jaar in m'n kop. En die kutkozijnen dekken ook al niet. Bovendien hebben die eikels siliconenkit gebruikt met glaszetten en schift de verfquote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk goed na voor je eraan begint Teun. Die worden zeker 20 jaar oud
Sinds wanneer heb jij ballen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je wil me laten castreren? Das ook niet lief.
Vanavond Spanje.
Da's nou juist een hele typisch Parkpop band! Elk jaar zijn er wel een of meerdere van dergelijke acts: ooit groot, bijna iedereen kent het, maar tegenwoordig vergane glorie. En dus niet al te duur meer om te contracteren terwijl je tóch een bekende naam binnenhaalt. Zo heb ik al heel wat "oudere jongeren" voorbij zien trekken op Parkpop, van Blondie (leuk!) tot Elvis Costello met z'n gekwelde gezemel.quote:
Er is toch minstens 1 liedje van Elvis Costello die ik erg leuk vindquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nou juist een hele typisch Parkpop band! Elk jaar zijn er wel een of meerdere van dergelijke acts: ooit groot, bijna iedereen kent het, maar tegenwoordig vergane glorie. En dus niet al te duur meer om te contracteren terwijl je tóch een bekende naam binnenhaalt. Zo heb ik al heel wat "oudere jongeren" voorbij zien trekken op Parkpop, van Blondie (leuk!) tot Elvis Costello met z'n gekwelde gezemel.
Haar dochter ook, ik zou ze beiden doen, desnoods in een Jacuzziquote:
Van de buren!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haar dochter ook, ik zou ze beiden doen, desnoods in een Jacuzzi
Ohh ok. Kan me voorstellen met dit lekkere weer.. Succes iig..quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het gelukkig niet.
Intervisie, eh hoe leg je dat uit? Het is van school en dan in een klein groepje praten over een probleem (casus) die 1 van het groepje inbrengt. Werkgerelateerd, dus ik kan niet klagen over de rij bij de kassa maar moet iets van het werkveld zijn. En dan geven de anderen je advies en tips enzo.
Het is doodsaai en voornamelijk vind ik het kut dat het pas om 8 uur is, als ik eenmaal zit na een dag werken heb ik geen zin meer om weg te gaan. Maar ja het kan niet vroeger want een aantal van mijn groepje moet eerst de kinderen op bed hebben.
Gelukkig om de hoek deze keer, op mijn locatie en ik ben de voorzitter.
En ik heb zooo geen zin.
Wie weet mogen D_K en ik over een paar maande gaan klussenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mèn, ik heb toch werkelijk totaal geen zin, maar toch nog maar even een kozijntje doen
Ik vind dat zo'n kut lied. En ze draaien dat nog best vaak.quote:
Jullie mogen nu ook al klussen hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet mogen D_K en ik over een paar maande gaan klussen
Je kots opruimenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie mogen nu ook al klussen hoor!![]()
Bij mij dan...
Tis niet voor het plezier danquote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie mogen nu ook al klussen hoor!![]()
Bij mij dan...
ga je niet menenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet mogen D_K en ik over een paar maande gaan klussen
Geen idee....Donderdag komt een mevrouw van de gemeente bij mij kijken...Dus misschien gaat dat langer duren maar ergens zegt mij iets dat het dadelijk ineens heel snel kan gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je niet menenleukkkkkkkk wanneer horen jullie het en is het wel een villa plus zwembad, jacuzzi en plaats voor een pony
Nee, dat is sinds zaterdag al helemaal overquote:
nou ik ga duimenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....Donderdag komt een mevrouw van de gemeente bij mij kijken...Dus misschien gaat dat langer duren maar ergens zegt mij iets dat het dadelijk ineens heel snel kan gaanEn nee geen villa enzzz.... ik ben al blij als ik iets vind en krijg met 2 slaapkamers
Oeh, als die mevrouw van de gemeente komt dan is dat een erg goed tekenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....Donderdag komt een mevrouw van de gemeente bij mij kijken...Dus misschien gaat dat langer duren maar ergens zegt mij iets dat het dadelijk ineens heel snel kan gaanEn nee geen villa enzzz.... ik ben al blij als ik iets vind en krijg met 2 slaapkamers
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh, als die mevrouw van de gemeente komt dan is dat een erg goed teken
Welnee. Dat maakt je iemand die die aandacht waard is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Nah ja....eik niet....want dat maakt mij een heuse droeftoeter
...Maar so be it
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Dat maakt je iemand die die aandacht waard is.
Nou wij hebben ook met dat soort dingen te maken, althans dingen die via de gemeente of andere instanties lopen. Het is even wennen, maar het is ook mooi als het goed loopt en ze er goed naar omkijken, moet je maar denken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
das lief van je....Hoe gaat het bij jullie?? lekker gegeten?
Nou, gewoon flink droeftoeterig zijn, dan krijg je vast voorrangquote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Nah ja....eik niet....want dat maakt mij een heuse droeftoeter
...Maar so be it
Ik vind het ook best spannend en probeer me niet ''rijk'' te rekeken, maar ik weet ook wel dat het zoals het nu gaat geen optie meer is...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou wij hebben ook met dat soort dingen te maken, althans dingen die via de gemeente of andere instanties lopen. Het is even wennen, maar het is ook mooi als het goed loopt en ze er goed naar omkijken, moet je maar denken.
Nog niet gegeten, ik heb voor macaroni met veel champignons en een sausje gekozenJij dan?
Ik hoef niets te acteren hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, gewoon flink droeftoeterig zijn, dan krijg je vast voorrang
't Is voor je eigen gezondheid... en hoe beter je acteert, des te sneller krijg je die vrijstaande 4-slaapkamer bungalow met zwembad en butler
Bij twijfel niet doen. . .quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja true... je krijgt die vrijstaande bungalow met 4 slaapkamers en een butler toch welquote:
Ze komen vast wel met een goed alternatief dat voor jou een verbetering is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het ook best spannend en probeer me niet ''rijk'' te rekeken, maar ik weet ook wel dat het zoals het nu gaat geen optie meer is...
Jammie macaroni...wij hadden soep en een kip uit de oven....straks nog een toetje ofzo
De twister ijsjes van Ola zijn ook verrassend lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komen vast wel met een goed alternatief dat voor jou een verbetering is.
Kip is ook lekker. De Jumbo heeft trouwens heerlijke ijsjes met sinaasappelsapomhulsel, ontdekten we vandaag, ik denk dat ik NU nog zo'n ijsje ga nemen
RTL 4quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
morgen komt er een interview met de moeder van Joran op RTL, weet alleen niet hoe laat maar dat post ik hier dan wel.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef hondjes het volgende:
Even boodschappen doen en gelijk 200 euro boete..
Omdat we gelijk betaalde, was het 100 euro...en gelijk een chagerijnige meneer hondjes.
We gingen een oprit uit en dat mag niet, weten wij toch niet.
Politie voor en een achter, blauwe lichten, of we misdadigers waren.
Beetje dubbel gevoel voor de Ieren... aan de ene kant willen ze best wel invallen, aan de andere kant denk ik dat ze zich helemaal scheel lachen nu....quote:Op maandag 21 juni 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Franse internationals overwegen niet te spelen'
Hadden ze niks te doen ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef hondjes het volgende:
Omdat we gelijk betaalde, was het 100 euro...en gelijk een chagerijnige meneer hondjes.
Toch triest hoor, als je kind zo diep zakt dat je als moeder op dat punt komt.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
RTL 4![]()
'Ik had zoiets van. . .zak jij maar. . .door de vloer. Ik doe NIKS meer voor jou!'
zo hey Hondjes, is niet misselijk al was het de helft van de boetequote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef hondjes het volgende:
ja erg he, is en blijft haar kind, en met dit zij ziet ook tv internet etc. dus ze krijgt het dubbel voor haar kiezen, kijk van een onbekende moordenaar hoor je niks, die zit zijn straf uit en loopt weer op straat, maar zo een moeder van een Joran, heb medelijde met haar .quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
RTL 4![]()
'Ik had zoiets van. . .zak jij maar. . .door de vloer. Ik doe NIKS meer voor jou!'
Werkt dat echt zo, en is de boete dan ook wel officieel of is het gewoon een makkelijke manier van buitenlanders pesten?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef hondjes het volgende:
oranje van buiten wit romig ijs van binnen, lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Moest even op de verpakking spieken Laysa maar die lekkere ijsjes die we hier hebben heten Split en zijn van Ola.
Precies! Zo eenvoudig en toch zo lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oranje van buiten wit romig ijs van binnen, lekker
ik weet niet wat dat is of betekent, maar als je jezelf er goed bij voelt gewoon kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Ik sta op het punt een webdomein te kopen.
Micro-onderneming hiero.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Moest even op de verpakking spieken Laysa maar die lekkere ijsjes die we hier hebben heten Split en zijn van Ola.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! Zo eenvoudig en toch zo lekker.
Voor je het weet heb je over een paar maanden 5 mensen voor je werkenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
Die heeft Jumbo ook van eigen merk en die zijn ook goed te doen. Heb je er 10 voor een euro ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Zullen er wel dik geld aan verdienen. Als je dan toch in de shit zit, maak er dan iig iemand rijk meequote:Op maandag 21 juni 2010 20:06 schreef Leandra het volgende:
Toch triest hoor, als je kind zo diep zakt dat je als moeder op dat punt komt.
Ik moet er niet aan denken.
Ik beheer het welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
Tofquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
Ik zag de ijskisten inderdaad vol met eigen merk liggen, dat moet net nieuw zijn. Minder leuk is dan dat ze de Lassie risotto uit het assortiment halen in ruil voor hun eigen merk dat naar oude kranten smaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heeft Jumbo ook van eigen merk en die zijn ook goed te doen. Heb je er 10 voor een euro ofzo.
Heb je ook al es serieus nagezocht wat het je allemaal gaat kosten. (Denk belasting) en kvk enz.......quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
denk dat moeder Joran er wel warmpjes bijzit, maar echt is toch triest voor een moeder, welke moeder ook en neem van mijn aan dat Joran zijn moeder haar hele leven in 2 strijd nu zit, want het is en blijft je kind.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen er wel dik geld aan verdienen. Als je dan toch in de shit zit, maak er dan iig iemand rijk mee.
Met een NL kenteken...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo, en is de boete dan ook wel officieel of is het gewoon een makkelijke manier van buitenlanders pesten?
Hebben jullie daar een auto met een Spaans of NL kenteken?
Leuk, leuk, spannend!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
Webreus kan ik wel aanbevelen. Ik ben daar reseller (klinkt hoogdravend maar is het niet) en heb er ook paar sites lopen. Eigenlijk nooit geen problemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Copycat het volgende:
Micro-onderneming hiero.
domeinnaam afkorten tot MMC.NL, bekt nog lekkerderderderquote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
markmycopy.com
Mijn bedrijf heet mark my words , maar dat was in alle opties al bezet, en markmycopy.com is een aanvulling op de naam en bekt lekker.
Collega gaat 'm voor 150 euro bouwen.
Kijk mij gaan.
I know. Ik heb dit bedrijfje nu een jaar of vier, dus dat is niet helemaal een onontgonnen gebied. Maar inderdaad, ook daarmee moet ik me nu serieuzer bezighouden. Ik heb wel een fijne boekhouder, dus daar kan ik redelijk veel bij onderbrengen. En financieel ga ik sowieso de mogelijkheden onderzoeken om met behulp van het UWV deze stap te zetten. Plus ik heb een buffertje vanwege de afvloeiingsregeling. Niet veel, maar ik kan het wel een half jaartje uitzingen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
Heb je ook al es serieus nagezocht wat het je allemaal gaat kosten. (Denk belasting) en kvk enz.......
Tis echt geen rozen geur hoor. BTW elke 3 maanden invullen en betalen.. Kan je jezelf bedruipen
Ik vind het dapper en mooi. Gewoon gaan met die banaan, de dood of de gladiolenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb ik de kans en grijp ik die nu niet, doe ik het waarschijnlijk nooit. En dat zou ik jammer vinden. Lukt het niet, heb ik het in ieder geval geprobeerd en dan zien we dan weer verder.
.com is incl. btw bijna 60 piek per jaar. Valt reuze mee. En ik krijg een eu gratis!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof, hosting kost maar een paar euro per maand toch?
Neem dan ook een NL erbij, da's iets van 9 euro of zoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
.com is incl. btw bijna 60 piek per jaar. Valt reuze mee. En ik krijg een eu gratis!
Hoe is dat contact met de gemeente en andere instanties eigenlijk gelopen? Ik was een dutje doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou wij hebben ook met dat soort dingen te maken, althans dingen die via de gemeente of andere instanties lopen. Het is even wennen, maar het is ook mooi als het goed loopt en ze er goed naar omkijken, moet je maar denken.
Nog niet gegeten, ik heb voor macaroni met veel champignons en een sausje gekozenJij dan?
+1quote:Op maandag 21 juni 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het dapper en mooi. Gewoon gaan met die banaan, de dood of de gladiolen
Mooi.. Go girlquote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
I know. Ik heb dit bedrijfje nu een jaar of vier, dus dat is niet helemaal een onontgonnen gebied. Maar inderdaad, ook daarmee moet ik me nu serieuzer bezighouden. Ik heb wel een fijne boekhouder, dus daar kan ik redelijk veel bij onderbrengen. En financieel ga ik sowieso de mogelijkheden onderzoeken om met behulp van het UWV deze stap te zetten. Plus ik heb een buffertje vanwege de afvloeiingsregeling. Niet veel, maar ik kan het wel een half jaartje uitzingen.
Nu heb ik de kans en grijp ik die nu niet, doe ik het waarschijnlijk nooit. En dat zou ik jammer vinden. Lukt het niet, heb ik het in ieder geval geprobeerd en dan zien we dan weer verder.
De Heer geeft slechts kansen en gelegenheden. Meer dan die accepteren en hopen kan je niet doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Copycat het volgende:
mywordsaremarket.com is ook nog vrij !quote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Copycat het volgende:
markmycopy.com
Mijn bedrijf heet mark my words , maar dat was in alle opties al bezet, en markmycopy.com is een aanvulling op de naam en bekt lekker.
Collega gaat 'm voor 150 euro bouwen.
Kijk mij gaan.
ga ik nog klikken ook met mijn stomme kopquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Capello: 'Terry heeft een grote fout gemaakt'
Leuk joh, met z'n allen op de lip onder enorme druk.
Jij dacht dat het over de hond van de buren gingquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik nog klikken ook met mijn stomme kop![]()
ik had kunnen weten dat het over voetbal ging![]()
weet ik veel wie Terry is ...
ik had keine ahnungquote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht dat het over de hond van de buren ging
Je kan er rekening mee houden dat bijna al het nieuws over voetbal gaatquote:
Omdat 't kan denk ik? Ik vind het programma wat levendiger, minder een keurslijf dan dat van slijm, slijm van Gelder en consortenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijken er echt zoveel mensen naar de snor, waarom?
Gelopen... nou, het is een regelmatig contact aangezien er sprake is van een chronische verergerende ziekte. Maar ik moet zeggen dat het me, hier in de stad Groningen althans, alles meevalt. Het gaat allemaal met respect en op gelijkwaardige basis en dingen worden over het algemeen goed geregeld. Ik hoop dat dat voor Laysa ook zo gaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is dat contact met de gemeente en andere instanties eigenlijk gelopen? Ik was een dutje doen!
Welke snor?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijken er echt zoveel mensen naar de snor, waarom?
Johan Derksenquote:
Ik hou niet zo van voetbal maar wel van Rene van der Gijpquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
En René van der Gijp is natuurlijk onvervangbaar, die gast vind ik geweldig
En ze komen je ook helpen bij het nagaan waar je allemaal een beroep kan doen of moet je zelf achter al die regelingen zien te komen?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelopen... nou, het is een regelmatig contact aangezien er sprake is van een chronische verergerende ziekte. Maar ik moet zeggen dat het me, hier in de stad Groningen althans, alles meevalt. Het gaat allemaal met respect en op gelijkwaardige basis en dingen worden over het algemeen goed geregeld. Ik hoop dat dat voor Laysa ook zo gaat.
Ja, als die bal eenmaal rolt zoeken ze er zelf de 'clubjes' bij waar je aan moet kloppen, en dat doen ze voorzover het kan ook allemaal zelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze komen je ook helpen bij het nagaan waar je allemaal een beroep kan doen of moet je zelf achter al die regelingen zien te komen?
Gelukkig om te horen dat ze jullie zo goed helpen...jullie hebben an sich al genoeg aan jullie hoofdquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelopen... nou, het is een regelmatig contact aangezien er sprake is van een chronische verergerende ziekte. Maar ik moet zeggen dat het me, hier in de stad Groningen althans, alles meevalt. Het gaat allemaal met respect en op gelijkwaardige basis en dingen worden over het algemeen goed geregeld. Ik hoop dat dat voor Laysa ook zo gaat.
Vroeger dacht ik dat al dat soort hulp en voorzieningen betekende dat je een hoop aan zelfstandigheid in moest leveren. Dat is dus helemaal niet zo, ik hoop dat het voor jou ook voorspoedig loopt bij wat je ook nodig mocht hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig om te horen dat ze jullie zo goed helpen...jullie hebben an sich al genoeg aan jullie hoofd
Ja daar was/ben ik zelf ook wel iets bang voor.....minder zelfstandigheid....maar gelukkig om te horen dat dat in de praktijk misschien wel kan meevallenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat al dat soort hulp en voorzieningen betekende dat je een hoop aan zelfstandigheid in moest leveren. Dat is dus helemaal niet zo, ik hoop dat het voor jou ook voorspoedig loopt bij wat je ook nodig mocht hebben.
We wachten op de oproep van neurochirurg van het EMC en die heeft duidelijk minder haast dan de neuroloog van het ziekenhuis in Spijkenisse. De verwachting is dat mijn zus deze week nog geopereerd wordt en ook al is het een zware operatie, iedereen hoopt op liever vandaag dan morgen.quote:
Mooie quotequote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
The two most beautiful words in the English language are 'cheque enclosed.'
Die quote van Dorothy Parker komt op mijn nieuwe facturen.
Ik duim en hoop dat het deze week wordt...heel veel sterkte...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We wachten op de oproep van neurochirurg van het EMC en die heeft duidelijk minder haast dan de neuroloog van het ziekenhuis in Spijkenisse. De verwachting is dat mijn zus deze week nog geopereerd wordt en ook al is het een zware operatie, iedereen hoopt op liever vandaag dan morgen.
En mijn zus zelf is zo positief, verbazingwekkend.
Geweldig dat je zus zo positief is.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We wachten op de oproep van neurochirurg van het EMC en die heeft duidelijk minder haast dan de neuroloog van het ziekenhuis in Spijkenisse. De verwachting is dat mijn zus deze week nog geopereerd wordt en ook al is het een zware operatie, iedereen hoopt op liever vandaag dan morgen.
Kan ik me voorstellen, dat 'liever nog vandaag dan morgen'. Dan weet je ook snel waar je aan toe bent. Hopen maar op het beste Deisyy.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als die bal eenmaal rolt zoeken ze er zelf de 'clubjes' bij waar je aan moet kloppen, en dat doen ze voorzover het kan ook allemaal zelf.
Aha, dat is dan wel fijn om te horen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat al dat soort hulp en voorzieningen betekende dat je een hoop aan zelfstandigheid in moest leveren. Dat is dus helemaal niet zo, ik hoop dat het voor jou ook voorspoedig loopt bij wat je ook nodig mocht hebben.
Sterkte!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om het nog heel even medisch en moeilijk te houden voordat we op de luchtigere zaken overgaan: Ben jij je al een beetje (mentaal) aan het voorbereiden voor over 2 weken?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik duim en hoop dat het deze week wordt...heel veel sterkte...
En goed dat je zus zo positief denkt....
Ja....ik ontkom dr niet aan.....al zou ik eigenlijk wel heel graag in een vliegtuig stappen met D_k naar een warm tropisch oord en daar dan net doen alsof het allemaal niet echt gaat gebeuren....2 juli hebben we nog een gesprek met de chirurg dus misschien kan die mij/ons wat meer geruststellen....ik zou willen dat we al 3 weken verder waren maar ja....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om het nog heel even medisch en moeilijk te houden voordat we op de luchtigere zaken overgaan: Ben jij je al een beetje (mentaal) aan het voorbereiden voor over 2 weken?
Hij is lekker tongue in cheekish, en dat is ook een beetje mijn stijl. Tenminste, met name voor mijn buitenlandse opdrachtgevers, dus misschien zet ik 'm wel alleen daarbij. En te laat betalen doet de helft sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
Cc, ik vind het wel een leuke quote, maar is hij als hint niet een beetje too obvious? Straks gaan je klanten expres later betalen
Dank je!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Copycat het volgende:
Sterkte Deisyy! Ik hoop met jullie mee dat je zus snel geopereerd kan worden. Hebben jullie nog mooie nachtponnen en shawls gevonden?
Fijn dat jullie dat samen kunnen doen...ik weet zeker dat jullie door het mooie samen doen en samen zijn juist er voor zorgen dat je zus zo mooi positief denkt....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!
Met tassen vol ponnetjes, luchtige broekjes en shirtjes brachten we haar weer thuis, dus missie geslaagd en het was nog een heel gezellig ook. De shawls zijn door een andere zus mee meegenomen, zij had haar missie in Spanje, waar ze gisteren van terug is gekomen. En zo is het voor iedereen heel fijn om ermee bezig te zijn, vooral voor de zus in kwestie.
Ja, dat je morgen wakker wordt en dat het al 23 juli is ofzo. Ik kan me dat heel goed voorstellen, helaas zo werkt het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....ik ontkom dr niet aan.....al zou ik eigenlijk wel heel graag in een vliegtuig stappen met D_k naar een warm tropisch oord en daar dan net doen alsof het allemaal niet echt gaat gebeuren....2 juli hebben we nog een gesprek met de chirurg dus misschien kan die mij/ons wat meer geruststellen....ik zou willen dat we al 3 weken verder waren maar ja....
Ik ben al blij als we straks samen een weekend weg kunnen...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat je morgen wakker wordt en dat het al 23 juli is ofzo. Ik kan me dat heel goed voorstellen, helaas zo werkt het niet.
Die vakantie is wel weer een mooi doel, daar kan je dan lekker naar uitkijken, want dat kan volgend jaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |