Dank je welquote:
Vertel esquote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor in de verte iets van "Graag gedaan"
hihiquote:
Succes. Met de trommel en remlofquote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één draaiende droger vol wakker blijven
Zo niet stuur ik de hond op hem af hoorquote:
quote:Oranje dolt geluidsmeters
SCHIPHOL - Verbazing alom vanmorgen bij de werknemers die de geluidsmeters van Schiphol aflezen. De doodse stilte op straat tijdens de voetbalwedstrijd tegen Japan en het luide gejuich bij het doelpunt heeft zelfs de sensoren van Schiphol van slag gebracht.
Nee! Nog lange niet zelfs!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
M3 al uit, Caro?
Ik wel.![]()
Wat moet ik nú weer gaan lezen dan. Gelukkig is er WK.
ben bezig aan *het lot van de familie meijer* over joods gezin, maar er staan teveel joodse woorden in vind ik wel moeilijk lezen .quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef hondjes het volgende:
Ben nu Dan Brown aan het lezen., het Bernini Mysterie..
Gaat ook moeizaam, een paar bladzijden per dag, er komt steeds iets tussen of ben te moe.![]()
En de ander ligt er ook nog..het Verloren Symbool.
Die had ik al gelezen, net als de DaVinci code.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef hondjes het volgende:
Ben nu Dan Brown aan het lezen., het Bernini Mysterie..
Gaat ook moeizaam, een paar bladzijden per dag, er komt steeds iets tussen of ben te moe.![]()
En de ander ligt er ook nog..het Verloren Symbool.
Ja, gek, dat had ik ook. Ik ging in toen in December nog mee met een uitje van mn werk, maar ik voelde me echt totáál niet meer daar bij passen. Ik had er 14 jaar rondgelopen maar ik was er totaal misplaatst. Gek he!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen vanaf het ex-werk. Waar niks uit mijn handen komt, dus ik denk dat ik het eea opruim, nog even meelunch en naar huis fiets om daar aan de slag te gaan. Ik ben hier echt niet meer op mijn plek, voel ik. Bij mij is over en uit ook echt over en uit, geen halfslachtig gedoe.
Maar! Net wel een freelance opdracht gekregen van de ouwe baas, afgelopen vrijdag ook een potentieel leuke opdrachtgever erbij gekregen ... en dan ben ik nog niet eens echt begonnen.
En! Nog maar één aflevering van Mad Men te bekijken. Bij de een-na-laatste wordt Kennedy doodgeschoten en word je al kijker helemaal meegezogen in het lege gevoel dat die moord achterliet.
Topserie blijft het.
kijk eens op de website van Concerto CarOline, is niet duur dvd`s enzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, gek, dat had ik ook. Ik ging in toen in December nog mee met een uitje van mn werk, maar ik voelde me echt totáál niet meer daar bij passen. Ik had er 14 jaar rondgelopen maar ik was er totaal misplaatst. Gek he!
Het is dan echt weg, op, over, voorbij. Gelukkig werkte ik al ergens anders, maar ineens voelde ik dat dát mijn collega's waren
Ik moet nog een kadootje uitzoeken, en bij Bol zijn de verzendkosten gratis.
24,99 29,99 24,99 ()voor Seizoen 1, is dat redelijk?
Nou, Mad men is er al 8 euro duurderquote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk eens op de website van Concerto CarOline, is niet duur dvd`s enzo.
http://www.platomania.eu/
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, Mad men is er al 8 euro duurder![]()
En Bol ken ik, dus ik denk dat ik daar maar even bij blijf momenteel
Bron: Telegraafquote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef Laysa het volgende:
Het wordt heul geen 30 gradenen gelukkig maar want dat was dan wel net iets te warm
quote:Hittegolf op komst
SOEST - De kachel kan deze week eindelijk weer lager worden gezet. De eerste serieuze hittegolf in 2010 lijkt namelijk in aantocht!
Na het erbarmelijk koude weekeinde schiet de temperatuur als een raket omhoog. Medio deze week ligt het kwik al op waarden tussen 25 en 28 graden. In het weekeinde zijn zelfs tropische waarden (30 graden of meer) haalbaar. Van een officiële hittegolf is sprake als in De Bilt op vijf dagen de 25 gradengrens wordt gehaald of het op drie dagen 30 graden is. Tot in het begin van volgende week zijn de vooruitzichten ideaal zomers.
Action!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
Damn, en wij hebben dat opblaasbadje bij het vakantiehuisje achtergelaten, moet ik weer een nieuwe kopen
22-24 graden, af en toe een wolkje, dat is mijn temperatuur.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik vind 25 niet erg maar 30 is wel iet te
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
22-24 graden, af en toe een wolkje, dat is mijn temperatuur.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
Ik hou van mooi weer! Mallorca-acne ftw!Builenpest!
![]()
Er zit een pukkel op mijn neus. Jullie krijgen de groeten want nog even en hij boekt zijn eigen vakantie. Shit man, it's alive!
We hadden er een van 2,95 bij de Action volgens mij, zo een met 3 van die opblaasrandjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Action!
6,95 en dan heb je een hele grote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |