Weirdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg:![]()
's Ochtends later:
's Middags:![]()
's Avonds:
zoiets, ik ben melancholisch
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinterklaaskapoentje: Coderen he!
Stephan1237: En die prullenbak, geen deksel!
Maraca: Wat is dat voor vies hoekje?
Supertuxxxx: Staan die dozen met etenswaar nou op de GROND??
PiRANiA: Hier kunnen we maar 1 ding op zeggen...
FoK: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Rob:
Koos: Beter rijd je wel normaal
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cassius: DAAAAT DIIIIIIT
FoK:![]()
Cassius...
Rob:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:30 schreef Salatrel het volgende:
andre: heeft iemand mijn kistje gezien?
Beter rijd je wel normaal, godverquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cassius: DAAAAT DIIIIIIT
FoK:![]()
Cassius...
Rob:
Shitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bedankt voor het quoten, nu heb ik een nieuwe achievement
wut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bedankt voor het quoten, nu heb ik een nieuwe achievement
Tegelijkertijd beetje concerten van afgelopen half jaar aan het kijken. Als je goed luistert, kun je mij horen op 0:59quote:
Zat je bij de Starbucks met een Macbook? Lekker latte nippen terwijl je aan het twitteren bent?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef Maraca het volgende:
Eeh niks, ben een schrijver die ik ontmoette in Starbucks aan het Googlen
En dan dat twitteren op je iphone hèquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zat je bij de Starbucks met een Macbook? Lekker latte nippen terwijl je aan het twitteren bent?
Ik heb ook filmpjes van concerten waar ik zelf op te horen ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tegelijkertijd beetje concerten van afgelopen half jaar aan het kijken. Als je goed luistert, kun je mij horen op 0:59![]()
Posten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook filmpjes van concerten waar ik zelf op te horen ben.
Mijn valse gezang promoten is slecht voor je oren.quote:
Ik had geen Macbook bij me (heb ik ook geeneens). De man naast me had wel een Macbook, iPhone en zat aan zijn manuscript te werken onder het genot van een lattequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zat je bij de Starbucks met een Macbook? Lekker latte nippen terwijl je aan het twitteren bent?
Thuis was mijn kamer volgens mij die grootte.. was best te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens een kamer hebben gehad van 12m²? Is dat een beetje leefbaar?
ik ging onder moeders vleugels vandaan naar 75m²quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens een kamer hebben gehad van 12m²? Is dat een beetje leefbaar?
Fffuu.. ik heb maar 70m²quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ging onder moeders vleugels vandaan naar 75m²
Hmm.. ik heb van de extra kamer een werkkamer gemaakt en die zit naast de badkamerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Salatrel het volgende:
nahnah ik heb lekker ook een walk in closet en badkamer aan de slaapkamer vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |