Het spijt me?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekker dom dan, je gaat toch niet in een bos rijden met een MOUNTAINbike
Hele Maracaquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. gevoel in mijn gezicht is teruggekomenDus ik ben weer heel
quote:
Ik heb het ook een keer gedaan, was idd best tof. Vond het wel eng want wij gingen wel degelijk een berg af (op een asfaltweg) en je zit best voorovergebogen op zo'n fiets. Maar je krijgt wel een adrenalinekickquote:
Zul je zien dat ik morgen onder de bus kom.. .. sweet sweet ironiequote:
Zeker zonder helmquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan, was idd best tof. Vond het wel eng want wij gingen wel degelijk een berg af (op een asfaltweg) en je zit best voorovergebogen op zo'n fiets. Maar je krijgt wel een adrenalinekick
Laat je het even weten dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik morgen onder de bus kom.. .. sweet sweet ironie
Ik Twitter het wel evenquote:
Hangt er een beetje vanaf welke stukjes je hebtquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss zelfs in stukjes is Maraca nog tof
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss zelfs in stukjes is Maraca nog tof
Ik ga voor de stukjes geheugen waarin t nummer van Alberto zitquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf welke stukjes je hebt.
Dat zit overalquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ga voor de stukjes geheugen waarin t nummer van Alberto zit
Die mag ik toch niet gevenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ga voor de stukjes geheugen waarin t nummer van Alberto zit
[MEN]quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh, waarom grote spammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |