Vreemd slaapritmequote:Op zondag 20 juni 2010 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik slaap óf binnen een half uur, of om 0:00, als ik weet hoe veel ik gepost heb.
Ik volg oranje en heb oranje shirtje aan tijdens kijken in kroeg maar alles oranje gaat mij te veeeuuur... Clubvoetbal boven allesquote:
Geen idee, er moet nog vrij veel gebeuren aan de nieuwequote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe layout eigenlijk?
FC Twentequote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik volg oranje en heb oranje shirtje aan tijdens kijken in kroeg maar alles oranje gaat mij te veeeuuur... Clubvoetbal boven alles
Herhalingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef Salatrel het volgende:
Reportage: Opereren zonder verdoving, SBS 6, 22:50 uur
Klaarwakker bij operatie
Per jaar gaan er dertig miljoen mensen onder narcose. Theoretisch is het dan zo dat artsen rustig kunnen opereren zonder dat patiënt pijn heeft of op een andere manier iets van de chirurgische activiteiten merkt.
Maar 1 op de 1000 keer werkt een van de narcosemiddelen niet goed. Patiënten kunnen dan na de operatie letterlijk navertellen wat de artsen tegen elkaar hebben gezegd. Sterker nog, ze kunnen tijdens de operatie ook alles voelen wat de artsen doen. Maar omdat de narcose gedeeltelijk wel werkt, kunnen deze patiënten niet bewegen of praten terwijl ze ondraaglijke pijnen ondergaan. Per jaar ervaren ongeveer 30.000 mensen deze nachtmerrie.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |