Mods die hun macht misbruikenquote:
quote:
Het was eerst 'mijn school', maar een mod heeft had 't veranderd naar 'lagere school'quote:
opleidingenquote:
Het gaat erom dat ik weer om half 9 zit te pennen, en niet m'n bed uit kom rollen tegen de tijd dat ik thuis ben.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Acinonyx het volgende:
Scholiertjes die moeite hebben met zulks een simpele proefwerkjes
geld hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef Natrium het volgende:
[..]
opleidingen
werken![]()
wonen in een huis, en niet in een opvangtehuis
Jij snapt 'tquote:Op zondag 20 juni 2010 22:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
geld hebben
naar buiten gaan
sociale contacten
vrouwen
leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Natrium het volgende:
[..]
Jij snapt 't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Dus ? Die extra paar daagjes, luie hond, jij schrijft zeker ook "geslaagt"quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef Natrium het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik weer om half 9 zit te pennen, en niet m'n bed uit kom rollen tegen de tijd dat ik thuis ben.
Ik moet morgen ook nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef Natrium het volgende:
Mijn school heeft 't voor elkaar gekregen ~1000 leerlingen flink pissig te maken, omdat ze de toetsweek nog door laten gaan tot maandag!
He, zeg, laten we alle studentjes lekker irriteren en hun toetsweek op dinsdag te laten beginnen en op maandag te laten eindigen!
Klacht: grafschool.
Zo beter o.us?
Ohja, en ik zit op een school waar ze alleen HAVO t/m gymnasium geven, dus verander 't maar lekker terug![]()
Je zou dit zelf ook kut vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus ? Die extra paar daagjes, luie hond, jij schrijft zeker ook "geslaagt"
En terechtquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Natrium het volgende:
[..]
Je zou dit zelf ook kut vinden.
Jij die zoekt naar opmerkingen zodat je de TS de grond in kan boren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |