abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 22:01:07 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_83074693
Confidence through competence
pi_83074796
enne een bachelordiploma telt toch als diploma binnen de 10 jaar?
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 juni 2010 @ 22:03:08 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83074837
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
VOlgens mij wel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 20 juni 2010 @ 22:04:39 #4
55709 Stereotomy
pi_83074939
quote:
Voor die periode wel. Dan nog een master voor de resterende jaren. Mijn master is 2 jaar, alfa masters 1.
pi_83074965
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik raak ook wel eens licht in mijn hoofd als ik mijn studieschuld zie, maar in context: mijn latere salarisindicatie minus maandelijkse terugbetaling = nog altijd meer dan wat veel andere mensen verdienen en die leven toch ook gelukkig? Dus tja...

En een relevante diploma op hoger niveau is altijd een investering op langere termijn.
jij doet uni, ik heb mbo toerisme op zak. zelfs met hbo toerisme verdien je geen drol (die branche is zo slecht betaald..), dus zal iets totaal anders moeten zoeken. mbo-salarissen zijn gewoon niet van je het, terwijl mijn huidige baan echt niet van mbo-niveau is. sowieso, onderscheid op schoolniveau's met banen
heb een keer gesolliciteerd bij een tennisreizenorganisatie en hij gaf mij een tabel met de stamboom van het bedrijf. schreef daar mbo en hbo bij. ik ben daar zo over in discussie gegaan met die man; ik dacht, nou doei..... je mag iemand niet volledig op papier beoordelen dus ik raakte in discussie met em dat ik het absoluut er niet mee eens bent (begin met mij nooit over vooroordelen van mbo, hbo of uni studenten)
belt ie de volgende dag dat ik was aangenomen
had het nooit verwacht, en heb vriendelijk het aanbod afgeslagen.. omdat ik me er niet lekker meer bij voelde maar toch tof dat ik was aangenomen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 20 juni 2010 @ 22:05:05 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83074969
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:

Maar hadden je ouders die daar openlijk ongelukkig van werden omdat ze andere plannen met je hadden of dachten die van: oh die Kaasie redt zich wel?
Openlijk ongelukkig, nee. Met mn vader had ik altijd wel verbale strijd over hoe je leven in te richten enzo maar ze hebben me altijd wel vrij gelaten om zelf beslissingen te nemen. En anders deed ik ´t toch wel
pi_83074981
en ik postte door het slotje:

Gelukkig weet ik dat mijn ouders ook gelukkig waren geweest als ik fulltime kassamiep bij de super was oid, zolang ik mn eigen brood maar op een nette manier verdien, wel zouden ze ervan balen als dat gebeurd zou zijn terwijl er veel meer in zou hebben gezeten
pi_83075005
quote:
Ja, telt als 3 jaar kwijtschelding van je stufi dan he. Of hoe lang je bachelor ook duurt.
pi_83075006
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voor die periode wel. Dan nog een master voor de resterende jaren. Mijn master is 2 jaar, alfa masters 1.
dan heb ik 6 jaar om over ene eenjarige master te doen moet lukken
  zondag 20 juni 2010 @ 22:07:04 #10
55709 Stereotomy
pi_83075142
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Openlijk ongelukkig, nee. Met mn vader had ik altijd wel verbale strijd over hoe je leven in te richten enzo maar ze hebben me altijd wel vrij gelaten om zelf beslissingen te nemen. En anders deed ik ´t toch wel
Ik bewonder je koppigheid.

Wil nergens de schuld neerleggen, maar op de een of andere manier in onze cultuur weten de ouders toch heel netjes schuldgevoel neer te leggen bij de kinderen als ze niet presteren zoals verwacht. Erg geniepig want ik ben me er lange tijd niet echt bewust van geweest dat ik dat had, ook al merkte ik aan mezelf dat er iets zat te knagen.
pi_83075260
ik wil zeker dat mn ouders ook gelukkig zijn. ik wil ze niet teleurstellen, maar tot nu toe hebben ze gelukkig niet veel eisen. ze sturen me wel (mn vader dan). mn moeder vind alles goed, zolang ik maar gelukkig ben. mn vader wil wel financiele zekerheid voor mij. is heel goed bedoeld, alleen kan soms zo naar overkomen omdat je zelf ook wel weet dat het niet gaat zoals je zou willen
  zondag 20 juni 2010 @ 22:11:16 #12
55709 Stereotomy
pi_83075406
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij doet uni, ik heb mbo toerisme op zak. zelfs met hbo toerisme verdien je geen drol (die branche is zo slecht betaald..), dus zal iets totaal anders moeten zoeken. mbo-salarissen zijn gewoon niet van je het, terwijl mijn huidige baan echt niet van mbo-niveau is. sowieso, onderscheid op schoolniveau's met banen
heb een keer gesolliciteerd bij een tennisreizenorganisatie en hij gaf mij een tabel met de stamboom van het bedrijf. schreef daar mbo en hbo bij. ik ben daar zo over in discussie gegaan met die man; ik dacht, nou doei..... je mag iemand niet volledig op papier beoordelen dus ik raakte in discussie met em dat ik het absoluut er niet mee eens bent (begin met mij nooit over vooroordelen van mbo, hbo of uni studenten)
belt ie de volgende dag dat ik was aangenomen
had het nooit verwacht, en heb vriendelijk het aanbod afgeslagen.. omdat ik me er niet lekker meer bij voelde maar toch tof dat ik was aangenomen
Nouja. Educatie op niveau is wel een soort test of character: hoe bijt je je erdoorheen? Richt je hoog of laag? Al vraag ik me bij sommige HBO en zelfs universitaire opleidingen af wáár het karakter dan precies zit.
pi_83075594
Ik hoorde vanmiddag dat oma helemaal overstuur was, en tante (zus van pa) was vreselijk verdrietig geweest. Reden: mijn kleine neefje (van 19 ofzo) is dit weekend uit de kast gekomen. Oma reageerde in tranen: ja maar nu krijg ik nooit achterkleinkinderen van je.

Mijn ouders zouden het echt niet erg gevonden als ik met een vriendin thuis zou komen in plaats van met een vriend. En ik vind het zó erg voor neefje, omdat oma en tante zo dramatisch kunnen doen...
  zondag 20 juni 2010 @ 22:14:35 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83075672
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil zeker dat mn ouders ook gelukkig zijn. ik wil ze niet teleurstellen, maar tot nu toe hebben ze gelukkig niet veel eisen. ze sturen me wel (mn vader dan). mn moeder vind alles goed, zolang ik maar gelukkig ben. mn vader wil wel financiele zekerheid voor mij. is heel goed bedoeld, alleen kan soms zo naar overkomen omdat je zelf ook wel weet dat het niet gaat zoals je zou willen
Ik vind het veel belangrijker als het andersom is. Namelijk dat jouw ouders willen dat jij gelukkig bent.Ongeacht jouw keuzes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83075677
jezus ze zijn aan t vechten
  zondag 20 juni 2010 @ 22:15:49 #16
55709 Stereotomy
pi_83075842
Ocharm...

Wel gedurfd, op je 19e al zeker weten. Zal uiteindelijk goed voor hem zijn, omdat hij nu is wie hij is.

Verwachtingspatronen he, maar dan van een ander soort. Ik denk dat m'n vader me onterfd zou hebben als ik uit een kast zou komen. Dus eigenlijk is mijn situatie zo gek nog niet.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:16:19 #17
55709 Stereotomy
pi_83075893
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker als het andersom is. Namelijk dat jouw ouders willen dat jij gelukkig bent.Ongeacht jouw keuzes.
Dat zei mijn zus tegen mij voor babi T. en ik was het helemaal met haar eens.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:16:36 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83075921
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In die orde van grootte zit ik ook

Kan minder vaak leuke dure dingen doen, maargoed, had ik maar eerder af moeten studeren en dan maar een Seat ipv een BMW.
Welnee joh, als jij straks gewoon goed verdient, dan kun je die 120 euro per maand makkelijk missen hoor.
Wij zijn zelfs van een Seat náár een BMW gegaan. Kejje nagaan.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 juni 2010 @ 22:17:19 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83075988
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus ze zijn aan t vechten
Niets aan de hand. Maar goed onze lieve heer wil Kaka er zeker af hebben . Kaka zal de komende dagen in de kerk zitten om het goed te maken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_83076089
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat oma helemaal overstuur was, en tante (zus van pa) was vreselijk verdrietig geweest. Reden: mijn kleine neefje (van 19 ofzo) is dit weekend uit de kast gekomen. Oma reageerde in tranen: ja maar nu krijg ik nooit achterkleinkinderen van je.

Mijn ouders zouden het echt niet erg gevonden als ik met een vriendin thuis zou komen in plaats van met een vriend. En ik vind het zó erg voor neefje, omdat oma en tante zo dramatisch kunnen doen...
dat is heel erg voor je neefje. het was vast heel moeilijk om het te vertellen. zus van pa = de moeder? in welke tijd leven we .. kom op zeg. mn ouders hebben altijd gezegd dat als iemand van ons op een vrouw valt het echt niet uitmaakt, alleen ff anders dus wennen. volgens mij denken de meesten zo (hoop ik tenminste).

rot voor je neefje
  zondag 20 juni 2010 @ 22:19:34 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83076183
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Niets aan de hand. Maar goed onze lieve heer wil Kaka er zeker af hebben . Kaka zal de komende dagen in de kerk zitten om het goed te maken .

hehe, inderdaad

Hij werd wel een oor aangenaaid trouwens, die scheids maakt er sowieso een potje van.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 20 juni 2010 @ 22:19:35 #22
55709 Stereotomy
pi_83076188
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Welnee joh, als jij straks gewoon goed verdient, dan kun je die 120 euro per maand makkelijk missen hoor.
Wij zijn zelfs van een Seat náár een BMW gegaan. Kejje nagaan.
Het is iets meer dan 120 EUR per maand.

Maar de Seat Ibiza is mijn favoriete auto (laatste generatie ontwerp, dat wel) en wat moet ik nou met een dikke vette sleebak?

Been- en hoofdruimte zeker? _!!!
pi_83076194
quote:

[..]

ach... die kan in de 1/8 finale gewoon weer meedoen. niks aan het handje voor hem. vind het wel grappig
  zondag 20 juni 2010 @ 22:19:40 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83076199
quote:

Jammer dat ie niet mag meedoen tegen die kut-Portugezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 20 juni 2010 @ 22:20:58 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83076322
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammer dat ie niet mag meedoen tegen die kut-Portugezen.
Die zijn nu zo goed als door als ze van Korea winnen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')