Godver, het is altijd het zelfde met die mobiele telefoons. Denk je de nieuwste te hebben, is er alweer een met web.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:16 schreef LePoo het volgende:
[..]
Daar kan je niet eens mee webben man.![]()
Daarvoor moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
die van mij heeft rekenmachine, nu hoef ik nie meer zo veel uit mijn hoofd te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Godver, het is altijd het zelfde met die mobiele telefoons. Denk je de nieuwste te hebben, is er alweer een met web.
Gelukkig heeft deze wel snake.
Suffie, daar heb ik deze voor gekocht. Mieters handig!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef superdrufus het volgende:
[..]
die van mij heeft rekenmachine, nu hoef ik nie meer zo veel uit mijn hoofd te doen
Die afstandsbediening is ook zo leuk om stiekem bij je schoonouders de 80cm Philips tv op een andere zender te zettenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Odin. het volgende:
[..]
Suffie, daar heb ik deze voor gekocht. Mieters handig!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef RoelDH het volgende:
Mooi he dat Krajicheck Wimbledon gewonnen heeft
ey kan iemand mij een de nieuwe cassetteband uitlenen van milli vanilli? Ik heb gehoord dat girl you know it's true keigaaf isquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef dewaarheidzelf het volgende:
TS doet stoer met zijn hippe floppy's ....tapedrives ftw
Sorry, vooruitziende blikquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Bij mij heeft hij zojuist gebroken in de eerste ronde tegen Sanchez en staat voor met 6-4 *4-3
Ik heb gister wel Coco Jamboo opgenomen. Hoorde 'm plotseling op de radio en drukte toen maar keisnel op de record+play knop.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ey kan iemand mij een de nieuwe cassetteband uitlenen van milli vanilli? Ik heb gehoord dat girl you know it's true keigaaf isJe krijgt em terug als ik em heb overgetaped
Deze kan alleen rekenen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die afstandsbediening is ook zo leuk om stiekem bij je schoonouders de 80cm Philips tv op een andere zender te zetten. Wel apart dat afsatndsbedieningen al zo klein kunnen, en horloges ook al digitaal zijn, terwijl TV's nog van die enorme bakbeesten zijn
Dat doe ik ook wel soms, maar daar moet je wel snelle vingers voor hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb gister wel Coco Jamboo opgenomen. Hoorde 'm plotseling op de radio en drukte toen maar keisnel op de record+play knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |