Ok. Doei!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
Oh nou ik heb al een leuk setje gezien van 6000 euro.
Ze zijn alleen de moeite waard als ze door elfjes onder maanlicht gesmeden zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
Wat kun jij mij aanraden qua gouden kabels? Max 5000 euro?
Dat is grappig. Je quote me omdat je het een goede uitspraak vond. Later zag je dat ik het was en je begint weer te schelden en te haten. Grappig.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Flikker op met dat "wannabe mod" gedoe.
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is grappig. Je quote me omdat je het een goede uitspraak vond. Later zag je dat ik het was en je begint weer te schelden en te haten. Grappig.![]()
[..]
Dat is grappig. Je quote me omdat je het een goede uitspraak vond. Later zag je dat ik het was en je begint weer te schelden en te haten. Grappig.![]()
[..]
Ga nou maar eten zoeken, dikzak.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:22 schreef sinadO het volgende:
Ik ga eens kijken of ik misschien toch nog wat ongezonds ergens heb liggen.
Slaan jullie elkaar een beetje voorzichtig de hersens in?
Ja, ja, smoesjes! Jij faalt hier, zoon van een landbouwer.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]!!! Nee, Operah mini op iPod verwijderd soms weer wat je had getypt. Dus ik typ iets en dat gaat dan weer weg, dat merk ik dan niet en druk gewoon op invoeren. Dus je faalt.
Koop een iPod en probeer het uit lulletje.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, ja, smoesjes! Jij faalt hier, zoon van een landbouwer.
Wat voor eten? Fatty boom boom.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
Ah! Ik vond wat! Nu lekker snacken!![]()
![]()
Maar gaan we voetbal kijken of Wegmisbruikers... Dilemma, dilemma...
Toastjes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |