abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83066834
Zelfs bij mij gaat alles niet op rolletjes, en vooral op vakantie heb ik al een paar domme akties gedaan die niet zouden misstaan in "i shouldn't be alive".

Mijn top twee van mijn problemen in het buitenland:

1) Ik kreeg het idee om op Java met de lijnbus een stuk te gaan rijden, stapte ergens uit waar het mooi en rustig was om wat foto's te maken. De bus verdween, en toen ik op mijn GSM wilde kijken hoe laat het was zag ik dat er geen ontvangst was.
Na ruim een uur in de hitte te hebben gelopen kwam ik bij een huisje waar ze water verkochten, maar geen vervoer of telefoon hadden. Dus na een paar minuten in het huisje te hebben gezeten heb ik mijn avondtuur voortgezet. 10 minuten later kwam er bij toeval een witte pick-up langs met een Nederlands gezinnetje , ik ben in de bak gesprongen en hebben me naar de stad gebracht.

2) In elke reisgids staat geschreven dat je geen foto's mag maken van de lijkverbrandingen in Varanasi.

Maar eenmaal aan de rivier aangekomen, had ik voordat ik het door had de eerste BBQ al van grote afstand op de gevoelige kaart vastgelegd. Meteen kwamen er 5 Indiaase mannetjes naar me toe om te melden dat de ziel van de dode nu niet naar de hemel gaat maar naar de hel (ofzoiets) en dat dit mij 200 dollar kostte. of ze zouden mij naar het politiebureau brengen.
Ik koos voor de laatste optie, en 1 mannetje van het olijke groepje liep met me mee. Onderweg bedacht ik dat ik geen paspoort bij me had, en hem aanvallen was ook geen optie want ik had mijn camera bij me.
Buiten het politiebureau vroeg hij of ik echt geen geld bij me had, en ik gaf heb 100 Rupee (1,75 euro) hij draaide zich om en liep tevreden terug naar z'n maatjes.
Kortom het is steeds weer een wonder dat ik weer levend terug op Schiphol land.

Volgende bestemming is Myanmar!
pi_83066876
Nou gefeli!
  zondag 20 juni 2010 @ 19:33:34 #3
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_83066877
Het is gevoelige plaat, en wat de fuck is die lijkverbranding?

Tevens, fake?
pi_83066902
Thanks for sharing!!!!!!
Of niet?
pi_83066914
Gefeliciteerd met dit topic.
No resentment ever evened out a weaker hand
  Boks-Chick zondag 20 juni 2010 @ 19:40:05 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83067102
Ik wist niet dat jij Rich-Joseph Facun heette.

Dikke vette bullshit dus
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')