Dat zeg ik tochquote:Op zondag 20 juni 2010 19:08 schreef Telates het volgende:
Ja, dat kun je doen
We hebben iedere avond geluidsoverlast van ze, en ja, we willen ze graag dwars zitten omdat ze zelf zware zeikerds zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:08 schreef Telates het volgende:
Overigens, waarom zou je? is dat om de buren te pesten? je kunt je eigen auto er toch niet neerzetten.
Uit ervaring weet ik dat ze dan elke keer dat ze het gevoel hebben dat jij er niet bent gebruik zullen maken van die plekquote:Op zondag 20 juni 2010 19:08 schreef Telates het volgende:
Overigens, waarom zou je? is dat om de buren te pesten? je kunt je eigen auto er toch niet neerzetten.
Zodat jouw opa en oma als ze terug komen nog meer last hebben van de buren, omdat jullie ze in de tussentijd hebben lopen zieken?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben iedere avond geluidsoverlast van ze, en ja, we willen ze graag dwars zitten omdat ze zelf zware zeikerds zijn.
ja, omdat ze anders 3 meter verder moeten lopen naar hun huisquote:Op zondag 20 juni 2010 19:09 schreef sanger het volgende:
Waarom willen de buren hem niet weghalen? Heb je dat al gevraagd?
met de auto van mijn opa en oma, en mijn oom heeft ook een handicapquote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Je oom op die parkeerplaats lijkt me net zulk oneigenlijk gebruik als wat de buren doen.
Die heeft dan weer wel de auto met juist kenteken.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Je oom op die parkeerplaats lijkt me net zulk oneigenlijk gebruik als wat de buren doen.
Ja, dat werkte dus nietquote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Telates het volgende:
Ooooh! Burenruzie topic
*popcorn*
Als je de buren echt op de kast wil hebben: langsgaan en vragen of ze de auto weg willen halen en als ze dat (uiteraard) niet willen terloops opmerken dat de bekeuring erg duur is. (a)
Die mag er dan dus ook niet staan, en als jullie de buren gaan gallen omdat zij hun auto daar neerzetten dan kun je er op rekenen dat zij de politie net zo hard gaan bellen als je oom daar parkeert.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, omdat ze anders 3 meter verder moeten lopen naar hun huis![]()
en omdat ze koppig/eigenwijs zijn en we hebben al gezegd dat dit niet de bedoeling is omdat een oom van ons de auto heeft en hem af en toe ook hier neer moet zetten voor post en planten.
Volgens mij wil je gewoon de buren gallen, om wat voor reden dan ook, dat lijkt me niet in het belang van je opa en oma.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zit tijdelijk bij mijn opa en oma in huis omdat zij op vakantie zijn.
politie bellen en dus echt de bekeuring laten brengen. Of afslepen nog leuker.quote:
zij kunnen dan niet bellen omdat dit het juiste kenteken is.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mag er dan dus ook niet staan, en als jullie de buren gaan gallen omdat zij hun auto daar neerzetten dan kun je er op rekenen dat zij de politie net zo hard gaan bellen als je oom daar parkeert.
Hoezo moet je oom daar trouwens zijn voor de planten en post??
Uit de OP:
[..]
Volgens mij wil je gewoon de buren gallen, om wat voor reden dan ook, dat lijkt me niet in het belang van je opa en oma.
Ergens klopt er iets niet in het verhaal.... nu moet je gehandicapte oom daar ineens met de auto van je opa en oma parkeren?? Die moet m daar natuurlijk altijd kunnen neerzetten, maar waarom je een gehandicapte oom de post en planten moet laten doen terwijl er kennelijk en meer dan kundig kleinkind in huis is om dat te verzorgen lijkt me enigszins overdreven, en tegenover een gehandicapte zelfs asociaal.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met de auto van mijn opa en oma, en mijn oom heeft ook een handicap
Je bent fucking 23 jaar en je kunt niet eens even een paar weken een paar planten in leven houden?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zij kunnen dan niet bellen omdat dit het juiste kenteken is.
daarbij heeft mijn oom die post in beheer voor mijn opa en oma en ik vermoord alle planten
het is juist asociaal om iemand met een beperking anders te behandelen. vooral omdat hij het graag doet voor zijn ouders en wel de hersenen heeft om belangrijke post voor mijn opa en oma te beherenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet in het verhaal.... nu moet je gehandicapte oom daar ineens met de auto van je opa en oma parkeren?? Die moet m daar natuurlijk altijd kunnen neerzetten, maar waarom je een gehandicapte oom de post en planten moet laten doen terwijl er kennelijk en meer dan kundig kleinkind in huis is om dat te verzorgen lijkt me enigszins overdreven, en tegenover een gehandicapte zelfs asociaal.
ik vraag om serieuze reacties, en niet om mijn topic te komen 'gallen' in jouw woordenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent fucking 23 jaar en je kunt niet eens even een paar weken een paar planten in leven houden?
Wat doe je eigenlijk wel in het huis van je opa en oma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |