JA BIJ MEISJES WAARBIJ HET AL EEN TIJDJE ZICHTBAAR IS, NIET BIJ WELKE ER NET GRAS OP HET VELD KOMTquote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is de natuur om je aangetrokken te voelen tot meisjes met secundaire geslachtskenmerken.
Niet, het is natuur je aangetrokken te voelen tot vrouwen met secundaire geslachtskenmerken, niet meisjes, want het begrip meisje houdt in dat ze die secundaire geslachtskenmerken nog niet hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is de natuur om je aangetrokken te voelen tot meisjes met secundaire geslachtskenmerken.
Niet eens 5 jaarquote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het trouwens kankerziek dat je een meisje van een bepaalde leeftijd lekker vind?![]()
5 jaar later is het ineens oke....
sorry otisquote:
Vind ikquote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet, het is natuur je aangetrokken te voelen tot vrouwen met secundaire geslachtskenmerken, niet meisjes, want het begrip meisje houdt in dat ze die secundaire geslachtskenmerken nog niet hebben.
Ja, we praatten alleen :S SO WHAT. Ik ben goed met de tong, a.k.a. ik kan goed discussies voeren. We hadden het over politiek. Wil je nog meer weten? :Squote:
O jij vindt het normaal dat een 20-jarige een 14-jarige zou doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het trouwens kankerziek dat je een meisje van een bepaalde leeftijd lekker vind?![]()
5 jaar later is het ineens oke....
Leugens, dus meisjes van 16 hebben geen secundaire geslachtskenmerken?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet, het is natuur je aangetrokken te voelen tot vrouwen met secundaire geslachtskenmerken, niet meisjes, want het begrip meisje houdt in dat ze die secundaire geslachtskenmerken nog niet hebben.
Tegenwoordig begint dat allemaal al op hun 10e.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA BIJ MEISJES WAARBIJ HET AL EEN TIJDJE ZICHTBAAR IS, NIET BIJ WELKE ER NET GRAS OP HET VELD KOMT
Iedereen van 17 en jonger is een meisje.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker op, alsjeblieft.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tegenwoordig begint dat allemaal al op hun 10e.
[..]
Iedereen van 17 en jonger is een meisje.
I agreequote:
Oh dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, we praatten alleen :S SO WHAT. Ik ben goed met de tong, a.k.a. ik kan goed discussies voeren. We hadden het over politiek. Wil je nog meer weten? :S
Die noem ik vrouwtjesquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, dus meisjes van 16 hebben geen secundaire geslachtskenmerken?![]()
En van 15?quote:
Doe niet zo hysterisch, man. Ik propageer het nergens om seks te hebben met 14-jarige meisjes, ik zeg alleen dat het normaal is om ze aantrekkelijk te vinden.quote:
pulp fiction up in this bitchquote:
Nou dan, wat praten we nogquote:
Ja en ik zeg dat het ziek is.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch, man. Ik propageer het nergens om seks te hebben met 14-jarige meisjes, ik zeg alleen dat het normaal is om ze aantrekkelijk te vinden.
14JARIGE LEKKER VINDEN, DAT IS KANKERZIEK MANquote:
Lamon de tweedequote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dat jullie wel erg in hokjes denken hoor. Het zou natuurlijk gek zijn om een meisje dat 14 is niet aantrekkelijk te vinden, en dan op de dag dat ze 15 wordt ineens wel. Vinden jullie niet?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |