ALWEEEER EEN WINNAAR!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Liever een goeie Suzuki Alto dan een krappe Porsche met een dildo ingebouwd in de bestuurdersstoel die je elke 20 seconden penetreert, waarmee je alleen op door Apple bepaalde wegen mag rijden en de speciale benzine maar bij 10 pompen in NL te vinden is.
Waar heb je een 'multitouchpad' voor nodig?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef E.T. het volgende:
Multitouchpad![]()
![]()
Bij openklappen meteen werken.. maakt niet uit hoe lang dicht geweest![]()
![]()
Na twee weken windows ben ik weer zo vreselijk blij met m'n macbook![]()
En vergeet niet: bij eerste gebruik snoertje in oude macbook, andere kant in nieuwe macbook en 1,5 uur later staan al je instellingen, documenten, wachtwoorden, programma's en weetikwatnogmeer... alles staat weer precies zo in je nieuwe macbook en je kunt zo verder waar je gebleven was
Mac is voor mensen die hun computer als een hulpmiddel zien, niet als een doel.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
Mac is gewoon je hoofd leeghalen, focussen op wat je wilt doen en dat doen, in plaats van je druk hoeven te maken met hoe dat dan gebeurd, want dat moet je pc voor je doen, niet jij zelf.
Zolang je nooit ermee hebt gewerkt kan je er niet over meepraten, een mac is een verademing. Ik gebruik trouwens regelmatig multitouch, zelfs tijdens het browsen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je een 'multitouchpad' voor nodig?
Openklappen en meteen werken doet een snelle W7 laptop ook![]()
Overzetten van alle documenten etc. heb ik ook binnen 1,5 uur gedaan
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je MAC OSX ook installeren op een custom gebouwde pc?
Dat ook. Een hulpmiddel waarvan jij het hulpmiddel niet hoeft te zijn. Tering, had ik maar ff 1700 euro.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mac is voor mensen die hun computer als een hulpmiddel zien, niet als een doel.
Ja, met Hackintosh?! (correct me if i'm wrong! )quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je MAC OSX ook installeren op een custom gebouwde pc?
Hmm,, ik bedoel echt een legale versie he. Zou hij dan net zo soepel werken als je een mac koopt vanuit de winkel? Of heeft apple gewoon hardware gespecificeerd dat gewoon erg goed met elkaar werkt?quote:
je faalt.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je een 'multitouchpad' voor nodig?
Openklappen en meteen werken doet een snelle W7 laptop ook![]()
Overzetten van alle documenten etc. heb ik ook binnen 1,5 uur gedaan
Dat laatste. (althans de software is geschreven voor specifieke hardware)quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm,, ik bedoel echt een legale versie he. Zou hij dan net zo soepel werken als je een mac koopt vanuit de winkel? Of heeft apple gewoon hardware gespecificeerd dat gewoon erg goed met elkaar werkt?
Apple heeft alles zelf gemaakt -zeggen ze- en dan nog wel dat ze alles 'zorgvuldig' hebben samengesteld! dus zodoende(!) is het wss wel dat het niet super goed soepel werkt. maar het kan wel werken!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm,, ik bedoel echt een legale versie he. Zou hij dan net zo soepel werken als je een mac koopt vanuit de winkel? Of heeft apple gewoon hardware gespecificeerd dat gewoon erg goed met elkaar werkt?
Het is illegaal en Apple biedt er geen ondersteuning voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
het is niet illegaal (in de illegale wereldquote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Het is illegaal en Apple biedt er geen ondersteuning voor.
probeer mij niet te verbeteren als je daarvoor te stom bent, achterlijke loser.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
het is niet illegaal (in de illegale wereld)
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef Aestivate het volgende:
Ah het dagelijkse Apple vs. Windows topic.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
Mac is gewoon je hoofd leeghalen, focussen op wat je wilt doen en dat doen, in plaats van je druk hoeven te maken met hoe dat dan gebeurd, want dat moet je pc voor je doen, niet jij zelf.
Ik verbeter je niet. ik probeer je woorden meer waard te maken!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef TheDocter het volgende:
[..]
probeer mij niet te verbeteren als je daarvoor te stom bent, achterlijke loser.
Ik werk wel eens met Macbooks hoor, ik repareer laptops als hobbyquote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zolang je nooit ermee hebt gewerkt kan je er niet over meepraten, een mac is een verademing. Ik gebruik trouwens regelmatig multitouch, zelfs tijdens het browsen.
ok dan mag hetquote:Op zondag 20 juni 2010 21:27 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik verbeter je niet. ik probeer je woorden meer waard te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |