hahah jatog matie xDquote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Zwolsboy het volgende:Mensen die een mac kopen omdat andere zeggen dat die beter zijn
1700 euro uitgeven voor zon laptop en wat doen ze ermee een mp3tje luisteren en fokken en office.![]()
Ik vond die muis van de mac zo kut zowel laptops als pcs
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]Ik was ook sarcastisch. Dat argument hanteren Mac gebruikers om hun exorbitante uitgave te verantwoorden. "Ja Windows loopt altijd vast" terwijl dat al jáááren niet meer van toepassing is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ja je weet het nooit hier..quote:Op zondag 20 juni 2010 19:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Dat argument hanteren Mac gebruikers om hun exorbitante uitgave te verantwoorden. "Ja Windows loopt altijd vast" terwijl dat al jáááren niet meer van toepassing is.
Ligt denk ik aan jou. Mijn laptops (P8400 en Pentium M 1.8) gaan beide nog als de brandweer onder W7 en XPquote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
mijn core 2 quad is na 2 jaar (intensief) gebruik bijna trager dan een atom n270, serieus, Wtf is dat met die aidssystemen van microsoft.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef j95 het volgende:
heb nooit met een Macbook gewerkt dus kan er niet over oordelen, maar lijkt me eigenlijk best fijn.
Als je het geld er voor over hebt waarom niet? Een beetje Sony Vaio zit ook in die prijscategorie.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Zwolsboy het volgende:Mensen die een mac kopen omdat andere zeggen dat die beter zijn
1700 euro uitgeven voor zon laptop en wat doen ze ermee een mp3tje luisteren en fokken en office.![]()
Ik vond die muis van de mac zo kut zowel laptops als pcs
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
mijn core 2 quad is na 2 jaar (intensief) gebruik bijna trager dan een atom n270, serieus, Wtf is dat met die aidssystemen van microsoft.
Klopt, die zou ik dan óók niet kopen voor dat geld. Gewoon een HP Elitebook of (nog goedkoper) een Dell Studio 15. En als ze nog te vinden zijn een Fujitsu-Siemens, heb er twee gehad en waren mijn beste en fijnste laptopsquote:Op zondag 20 juni 2010 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als je het geld er voor over hebt waarom niet? Een beetje Sony Vaio zit ook in die prijscategorie.
HP Elitebookquote:Op zondag 20 juni 2010 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, die zou ik dan óók niet kopen voor dat geld. Gewoon een HP Elitebook of (nog goedkoper) een Dell Studio 15. En als ze nog te vinden zijn een Fujitsu-Siemens, heb er twee gehad en waren mijn beste en fijnste laptops
Krakkemikkig? Die dingen zijn juist hartstikke robuust! Touchpad is jouw mening, ik vind hem prima, geen verschil met een Macbook. En de configuratie ligt natuurlijk aan jezelf he, welke je kiestquote:Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HP Elitebook. Krakkemikkige klotelaptops. Verschrikkelijk slecht geconfigureerd, waardeloos touchpad. Mijn MBP loopt rondjes om mijn zakelijke Elitebook, zowel qua prestaties als gebruiksgemak.
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan jou. Mijn laptops (P8400 en Pentium M 1.8) gaan beide nog als de brandweer onder W7 en XP
betaaldquote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef hc-sjonny het volgende:
Je betaald ook dat ze niet het goedkoopste van het goedkoopste hardware gebruikt (zo zijn pc's en notebook-pc vaak wel samengesteld).
Dus je betaald ervoor voor het zelf-ontwerp van Apple
Verdiendquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
Mac's zijn alleen duur als je niet veel verdiend
Liever 2 goede PCs waarmee ik met vrienden kan gamen dan 1 mac waar ik niet op kan gamen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
Mac's zijn alleen duur als je niet veel verdiend
Sowieso gamen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:18 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Liever 2 goede PCs waarmee ik met vrienden kan gamen dan 1 mac waar ik niet op kan gamen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef klipper het volgende:
Een nadeel daar tegen over is dan weer wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sowieso gamen.
Waarom zou je dat willen.
Je avonden vullen met FOK!ken, documentjes en grafische designs maken tast je hersenen op een niet positieve manier aan, zo is wel op te maken uit je posts.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sowieso gamen.
Waarom zou je dat willen.
Gamen op een PCquote:Op zondag 20 juni 2010 20:18 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Liever 2 goede PCs waarmee ik met vrienden kan gamen dan 1 mac waar ik niet op kan gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |