Dat is niet helemaal waar, de font rendering van OS X staat wel bekend als superieur.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onder Windows heb je de keuze hoe je het wilt weergeven. En per programma valt er ook nog wel wat te regelen. Zoals je het zelf wilt dus.
Hoezo vat ik het persoonlijk op ik werk verdomme op Macintoshquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is wat jij zegt, ik laat zien dat dat bullshit is, en dat trek jij niet
Het is toch zo verdommequote:[..]
Zeg dat tegen je grote vriend leolinedance
Nee want daar gaan ze gewoon strandballen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Sisiorange94 het volgende:
Alleen als je je ergert aan de "Dit programma reageert niet"-popups zou je al een mac moeten nemen
DAT ZEG IK TOCHquote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo vat ik het persoonlijk op ik werk verdomme op Macintosh![]()
[ afbeelding ]
[..]
Het is toch zo verdommeJij en ik werken misschien sneller op Mac, anderen op Linux en anderen Windows
Heb je eigenlijk ook PS3 mediaserver voor Mac? En Spotifi en Jamcast? Zou wel een misser zijn (van de fabrikanten) en een gemis voor vele Mac-gebruikers.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gast, alsjeblieft, het is geen fucking wedstrijd.
IK werk sneller onder OS X dan onder Windows.
Als JIJ sneller werkt onder Windows dan onder OS X, gefeliciteerd! Lekker bij Windows blijven!
Ga jij mij vertellen wat ik wel en niet zeg.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gast, alsjeblieft, het is geen fucking wedstrijd.
IK werk sneller onder OS X dan onder Windows.
Als JIJ sneller werkt onder Windows dan onder OS X, gefeliciteerd! Lekker bij Windows blijven!
Had ik gemistquote:Op zondag 20 juni 2010 23:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen wat ik wel en niet zeg.
[..]
Fokken werk noemenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo vat ik het persoonlijk op ik werk verdomme op Macintosh![]()
[ afbeelding ]
[..]
Het is toch zo verdommeJij en ik werken misschien sneller op Mac, anderen op Linux en anderen Windows
Jamcast ken ik niet, de rest, jep. Deze synct met iTunes en iPhoto en je HD films, werkt erg prettigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook PS3 mediaserver voor Mac? En Spotifi en Jamcast? Zou wel een misser zijn (van de fabrikanten) en een gemis voor vele Mac-gebruikers.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want daar gaan ze gewoon strandballen.
Sorry lieveling, ik gebruik nu 4 jaar Macintosh en ik heb genoeg Kernelpanics strandballen en crashes gezien. Net zoveel als met Windowsquote:
Ik heb een 7200RPM hardeschijf dat is me goed genoeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef boskameel het volgende:
Pleur er een ssd in, geen strandbal meer.
Jamcast is top. Streamt zo Spotifi via een Virtual Soundcard naar je PS3 en dus naar de versterker etc. Topmuziek draadloos gestreamd in goede kwaliteit, aanrader!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jamcast ken ik niet, de rest, jep. Deze synct met iTunes en iPhoto en je HD films, werkt erg prettig
Daarvoor gebruik ik AirTunes, geen PS3 nodigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jamcast is top. Streamt zo Spotifi via een Virtual Soundcard naar je PS3 en dus naar de versterker etc. Topmuziek draadloos gestreamd in goede kwaliteit, aanrader!
Verbaast me dat je geen PS3 hebt, gamen lukt niet zo goed op een macquote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik AirTunes, geen PS3 nodig
Ik heb mijn Macbook nooit uit mijn raam willen gooien. In tegenstelling tot dat windowsgeval dat steeds vast loopt en als je dat ctrl + alt + del schermpje krijgt en je het probeert te verschuiven het hele scherm vol is met van die schermpjesquote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry lieveling, ik gebruik nu 4 jaar Macintosh en ik heb genoeg Kernelpanics strandballen en crashes gezien. Net zoveel als met Windows
Oke. Ik wil overigens niet syncen, dat was ook al zo ontzettend vervelend met een iPod die een ex in een ver verleden had. Maar ik neem aan dat je nu wel gewoon een bestand kunt kopiëren zonder gedoe? Gewoon afspelen via de PS3 of een film / muziekbestand kopiëren naar de PS3. Simpel maar zeer doeltreffend. Nog sterker, voor mij de enige reden om mijn Playstation te houden, aangezien ik er bijna nooit op speel.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jamcast ken ik niet, de rest, jep. Deze synct met iTunes en iPhoto en je HD films, werkt erg prettig
Waar stream je naartoe dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik AirTunes, geen PS3 nodig
Ik heb een PS3. En een Xbox.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verbaast me dat je geen PS3 hebt, gamen lukt niet zo goed op een mac
Dan doe je toch echt zelf iets fout.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Macbook nooit uit mijn raam willen gooien. In tegenstelling tot dat windowsgeval dat steeds vast loopt en als je dat ctrl + alt + del schermpje krijgt en je het probeert te verschuiven het hele scherm vol is met van die schermpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |