Je hoeft geen macbook te kopen.quote:
Wait, whut?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef hc-sjonny het volgende:
Je betaald ook dat ze niet het goedkoopste van het goedkoopste hardware gebruikt (zo zijn pc's en notebook-pc vaak wel samengesteld).
Dus je betaald ervoor voor het zelf-ontwerp van Apple
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef hc-sjonny het volgende:
Je betaald ook dat ze niet het goedkoopste van het goedkoopste hardware gebruikt (zo zijn pc's en notebook-pc vaak wel samengesteld).
Dus je betaald ervoor voor het zelf-ontwerp van Apple
Mensen die dat tot vandaag de dag nóg niet wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:08 schreef Het_Boek het volgende:
[..]
Hee! Nu weet ik waar je avatar vandaan komt!
is een ander plaatje hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 18:08 schreef Het_Boek het volgende:
[..]
Hee! Nu weet ik waar je avatar vandaan komt!
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef klipper het volgende:
Ondanks verouderde hardware is het verschil toch wel merkbaar:
[ afbeelding ]
Een ander voordeel is natuurlijk:
[ afbeelding ]
Een nadeel daar tegen over is dan weer wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef Aestivate het volgende:
Ah het dagelijkse Apple vs. Windows topic.
Als je een goede pc koopt wel, alleen jammer dat de het grootste deel van de verkochte pc's tot de lagere prijsklasse behoort, en dan werkt het vaak wel gewoon kut.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]dat eerste plaatje. Jammer dat een pc juist de snellere van de twee is
Dit is en blijf toch de meest treffende vergelijking.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Elk OS heeft ook wel nadelen, sommige meer dan anderen.
MacOS is gewoon niet interresant voor crackers en wat niet omdat hun marktaandeel klein is gezien de computers ook vaak veel duurder zijn, dat helpt wel in het "ik wordt nooit gehacked" verhaal.
Vriend van mij heeft een 1700 euro 27" iMac gekocht, voor die prijs kan ik 2 game bakken met 28" schermen samen stellen en die kan ik in de jaren ook nog eens upgraden ook.
De grote vraag wat mij betreft is, waarom zou ik 100% meer betalen voor Apple? Want ik heb het OS geprobeerd en echt gelukkig word ik er niet van. Eveneens dat de gemiddelde Mac gebruiker die ik ken ook geen zak weet van zn eigen OS. Bijvoorbeeld, een image mounten om een spel te spelen in MacOS vs de tientallen manieren om dat in windows te doen met vele 3rd party software.
Hoeveel mensen ik ook wel niet ken die geen zak weet van Windows.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Elk OS heeft ook wel nadelen, sommige meer dan anderen.
MacOS is gewoon niet interresant voor crackers en wat niet omdat hun marktaandeel klein is gezien de computers ook vaak veel duurder zijn, dat helpt wel in het "ik wordt nooit gehacked" verhaal.
Vriend van mij heeft een 1700 euro 27" iMac gekocht, voor die prijs kan ik 2 game bakken met 28" schermen samen stellen en die kan ik in de jaren ook nog eens upgraden ook.
De grote vraag wat mij betreft is, waarom zou ik 100% meer betalen voor Apple? Want ik heb het OS geprobeerd en echt gelukkig word ik er niet van. Eveneens dat de gemiddelde Mac gebruiker die ik ken ook geen zak weet van zn eigen OS. Bijvoorbeeld, een image mounten om een spel te spelen in MacOS vs de tientallen manieren om dat in windows te doen met vele 3rd party software.
Nee er moet een nog snellere motor naast voor linux.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is en blijf toch de meest treffende vergelijking.
Als je een beetje geld aan een windows pc uitgeeft en je hebt er een beetje verstand van, dan heb je al snel dit:quote:Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef klipper het volgende:
Ondanks verouderde hardware is het verschil toch wel merkbaar:
[ afbeelding ]
Een ander voordeel is natuurlijk:
[ afbeelding ]
Een nadeel daar tegen over is dan weer wel:
[ afbeelding ]
Ook die kansloze redenatie van ze.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je een beetje geld aan een windows pc uitgeeft en je hebt er een beetje verstand van, dan heb je al snel dit:
[ afbeelding ]
En dan is het bye bye mac.
Een snelle motor hebben maar geen snelweg om hem te gebruiken schiet ook niet op.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee er moet een nog snellere motor naast voor linux.
Nee normale mensen die elke korting bij de AH en Lidl bedingen leggen graag 1000 euro neer voor een Mac die ze enkel voor Office en internet gebruiken.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ook die kansloze redenatie van ze.
Alsof normale mensen zich willen verdiepen in zo'n pc.
Daarom heb ik ze in alle soorten en maten, hoef ik me daar ook niet druk om te maken, mac, windows, linux of google chrome het ligt er maar aan achter welke ik zit.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef Splutje het volgende:
Mensen die het iets uitmaakt wat voor computer ze hebben
Mensen die Mac beter vinden omdat 'je geen virussen kan krijgen' en het ontwerp 'erg mooi' is.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
Tweakers die hun kansloze pc met ingebouwde verlichting beter vinden dan een Mac.
Office en mac werkt inderdaad niet erg prettig samen, ok de laatste versie is sterk verbeterd, maar office gebruik ik nog steeds het liefst op een windows en pages of numbers nog steeds het liefste op de mac.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee normale mensen die elke korting bij de AH en Lidl bedingen leggen graag 1000 euro neer voor een Mac die ze enkel voor Office en internet gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |