Ik heb gewoon een afspraak afgezegd.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef timbob het volgende:
Jezus, ik ben verslavingsgevoelig
vandaag maar 1 keer gegeten en te laat op een afspraak, allemaal door die kutmuizen....
Leuk spel, dat wel.
Hij doet het niet meer inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik kan die link verdomme niet openen, faal
And remember kids: down the road, not across the street.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:35 schreef tochweerhenk het volgende:
hij doet het niet, ik ga zelfmoord plegen
ja maar als je een shaman battle hebt, moet je wel die andere wegmeppenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef MYV het volgende:
Die fransen waarderen me ook al niet![]()
Ik zit daar in mn allerbeste frans te parlevouen maar nee hoor die croissants weten alles beter![]()
Naja,
De engelse ligt eraf
En pas ff die OP aan dat die newfags niet gaan canonballen ALS ze shaman worden..
120 Kaasjes al
hehe, das wel ernstig hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een afspraak afgezegd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Nederlandse OP zou welkom zijn.
Edit: Ninja'd!![]()
Ik had dat dameshoedje niet moeten kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb net de zonnebril gekocht. Had die tulband niet moeten kopen aan het begin.
Probeer de Franse server.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef zatoichi het volgende:
Werkt die site niet onder ubuntu ofzo? (of hebben ze het netwerksignaal geblokkeerd op mijn werk, dat kan ook natuurlijk)
als de shaman trampolines voor en achter plaatst, kab je er overheen springen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Map 63![]()
Ik krijg die maar niet gesnapt. Draait zon ding keihard rond in het midden. Als je er langs ren glitch je met geluk of je krijg een veeg onder je reet en je gaat eraan. Wie o wie?
Gewoon lemming zijn, win je altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef Cluijt het volgende:
Begrijp er de ballen vanal 4x dood gegaan
Wij ownde wel bigtime. Mooi man al die SPARTAA!!11!'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was inderdaad met Cluijt en Keffer in 1 server.Ik stop er weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |