Waarom is mijn topic gesloten? NIet willen spelen is toch heel wat anders dan niet willen trainen??quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Happel het volgende:
Kan hier: Franse selectie weigert te trainen
Nee, ze gaan echt wel spelen morgen hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Croon het volgende:
[..]
Waarom is mijn topic gesloten? NIet willen spelen is toch heel wat anders dan niet willen trainen??
Was ook bij het WK-journaal, Domenech schijnt dat gezegd te hebben op de persconferentie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik denk dat spits iets verkeerds vertaald heeft want ik vind er niets over in L'Equipe
Over 8 jaar zullen er zowieso andere spelers zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef wolferl het volgende:
Frankrijk mag van mij wel een verbod van 2 WK's krijgen.
Ze brengen het internationale voetbal in diskrediet en verlegenheid.
Dit riekt naar muiterij. Elke speler die weigert te spelen moet gewoon worden geroyeerd.
Er is meer talent dat dit stel volgevreten vedette's.
maar de spelers hebben toch ook ruzie met elkaarquote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
Ze moeten gewoon die maffe bondcoach daar naar huis sturen en dan spelen ze allemaal.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar de spelers hebben toch ook ruzie met elkaar
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ze die gek wegsturen, blijven er vast wel 11 over.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.
dan is zaf als nog uitgeschakeldquote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef wolferl het volgende:
FIFA moet nu Frankrijk lekker naar huis sturen, ZaF 3 punten geven.
dat vind ik zo flauwquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.
En die Nasri toch ook wegens 'verkeerde' sterrenbeeld, waar je zogenaamd geen goede successen mee kan boeken. Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat vind ik zo flauw
trezeguet niet meenemen vanwege zijn sterrenbeeld wat een mongool
Hij heeft daar veel te lang mogen zitten ja. Met Blanc gaat er volgens mij een grote bezem door de selectie. Ik ben er eigenlijk vrij zeker van. Maar Blanc zal wel weten wat hij doet. Een verstandig persoon die wel van wanten weet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom die kerel daar nog steeds zit is me sowieso een groot raadsel?
De sterren keren zich tegen 'm.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.![]()
ook Nasriquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En die Nasri toch ook wegens 'verkeerde' sterrenbeeld, waar je zogenaamd geen goede successen mee kan boeken. Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.![]()
Ah wacht ja, de goede sterren hebben natuurlijk ook door dat het zo niet langer kan en die hebben natuurlijk ook toegekeken dat de spanning in de Franse selectie zo niet langer kon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |