abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 07:54:04 #126
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_84615763
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef OpenMind88 het volgende:

[..]

hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..
mag hopen dat er binnenkort es eentje bij zit die dr tanden erin zet..
Ik denk niet dat hij ooit iemand heeft gehad met tanden ... :{w
pi_84615778
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Mimila het volgende:
prop jij is een lul in je keel, kijken of je ook nog lacht
Ja zo lang hij er nog in zit is dat niet zo handig nee, maar daarna kun je gewoon weer lachen hoor.
pi_84618547
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja zo lang hij er nog in zit is dat niet zo handig nee, maar daarna kun je gewoon weer lachen hoor.
_O_

Ik ben benieuwd of het de topicstarter al gelukt is met zijn waarschijnlijk denkbeeldige 'vriendin'.
pi_84623750
Lol, je trolltopic wordt weken na dato toch nog een succes!
We komen hard, zo hard.
pi_84624386
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef focal het volgende:
Lol, je trolltopic wordt weken na dato toch nog een succes!
Er zijn in ieder geval nuttige tips gegeven voor de dames. Dus het heeft toch nog enige waarde :')
pi_84627960
dan heb ik toch iets gemist hoor.. waar blijven die tips dan }:|
hoor alleen mannekes met losse handjes en grove manieren van doen.. tis maar wat je helpen noemt ;)
Live your Life and Love it
pi_84628266
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef OpenMind88 het volgende:
dan heb ik toch iets gemist hoor.. waar blijven die tips dan }:|
hoor alleen mannekes met losse handjes en grove manieren van doen.. tis maar wat je helpen noemt ;)
Ze zijn er wel, goed zoeken. En nee, zo behandel je je meisje niet. Met beleid en liefde O-)

Vind ik dan :Y
pi_84630933
Gewoon netjes vragen..

Het is niet altijd een succes.. bij een ex van mij ooit eens geprobeerd.
Zodra mijn geval achterin de keel kwam, kwam het avondeten weer terug..
Daarna wilde ze het nooit meer proberen.

Het vergt volgens mij ook wel een beetje training ;)
pi_84636064
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Mimila het volgende:
prop jij is een lul in je keel, kijken of je ook nog lacht
Kom op zeg, als je dat doet ben je echt minderwaardig :')
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..
pi_84636346
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:

[..]

Kom op zeg, als je dat doet ben je echt minderwaardig :')
En als je hem in je mond doet niet? :')
pi_84636427
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Chai het volgende:

[..]

En als je hem in je mond doet niet? :')
Ja dan ook, maar achter in je keel, wat een vernedering :')
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 01:52:45 #137
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_84652987
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:33 schreef Severus het volgende:

[..]

_O_

Ik ben benieuwd of het de topicstarter al gelukt is met zijn waarschijnlijk denkbeeldige 'vriendin'.
Die is inmiddels besneden, vermoed ik. Op een tamelijk alternatieve manier... ~O>
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_84671053
Ik weet uit ervaring dat er een bepaalde techniek aan vast zit... het diep gaan hangt comfortabel ook van de angle van waaruit ze erop gaat. Zit er een bocht in je paal? als ie recht is moet je haar eens proberen te likken 69... als zij er dan van de bovenkant opglijd met haar mond gaat het makkelijker voor haar als zij het geweldig vind tegelijkertijd zal zij ook meer toestaan...

ze moet het ook wel willen...

verder...de kokhals reflfex (gag reflex) kan dus worden bedwongen (als je diep genoeg gaat : jongens dit is een beetje ranzig: dan kun je ook niet meer kotsen aangezien je paal dus bij het begin van de slokdarm een kurk effect teweeg brengt... je kunt ook maar enkel zover gaan als physiek mogelijk is he... de slokdarm is geen neukkanaal hahaha.. ) als je maar diep genoeg zit maar goed.. ze moet het dus wel willen inderdaad....

Een paal kan vanbepaalde kanten (vaak frontaal) dus vast komen te zitten op de huig of ervoor. je kunt ook vast komen te zitten op de tanden voor en achter in de mond... Tanden voorin houdt verband met het niet genoeg openenen van de mond.. je maakt GEEN O dames (het is geen wortel) maar een hele grote AAAAAA alsof je schreeuwt met de bek open en dus de tanden omhoog en ontbloot staan zonder contact te maken met de penis. je masseert em met je lippen die je dan weer over de tanden heen doet en je verhemelte NAT ERG NAT en je tong die er NAT erg NAT tegen aandrukt..) tanden achterin je mond ja.. dan zit je al redelijk diep maar is je kaak misschien niet wijd genoeg of moet je je angle iets aanpassen.

het klinkt allemaal redelijk plastisch maar er zit gewoon een stukje science (ja ook tijdens de sex gebruik je je hersenen) EN durf (dus: wil) aan vast.

Suc6 ermee!!

kijk ook eens naar een filmpje online ofzo en kijk doe die dames het doen. Er zijn wel dames die kunnen zuigen!! Men heeft gewoon de betere techniek nodig!! Maar goed wie geeft er nou pijplessen vandaag de dag nog?
pi_84671133
voor zij met de woorden vernedering, minderwaardig etc..

Onthoud dat je je enkel en alleen kunt laten vernederen ALS JIJ DAT TOESTAAT (de vernedering gebeurt in JOUW gedachten...als het voor jou geen probleem is kun je ook niet vernedert worden he...)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:24:47 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_84671272
Haar met een blinddoek om je laten pijpen. Stukje opzij manouevreren, aandraaien.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:52:34 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84672318
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]
Piemel ertussen, goed aandraaien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84672362
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef stinkertje het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er een bepaalde techniek aan vast zit... het diep gaan hangt comfortabel ook van de angle van waaruit ze erop gaat. Zit er een bocht in je paal? als ie recht is moet je haar eens proberen te likken 69... als zij er dan van de bovenkant opglijd met haar mond gaat het makkelijker voor haar als zij het geweldig vind tegelijkertijd zal zij ook meer toestaan...

ze moet het ook wel willen...

verder...de kokhals reflfex (gag reflex) kan dus worden bedwongen (als je diep genoeg gaat : jongens dit is een beetje ranzig: dan kun je ook niet meer kotsen aangezien je paal dus bij het begin van de slokdarm een kurk effect teweeg brengt... je kunt ook maar enkel zover gaan als physiek mogelijk is he... de slokdarm is geen neukkanaal hahaha.. ) als je maar diep genoeg zit maar goed.. ze moet het dus wel willen inderdaad....

Een paal kan vanbepaalde kanten (vaak frontaal) dus vast komen te zitten op de huig of ervoor. je kunt ook vast komen te zitten op de tanden voor en achter in de mond... Tanden voorin houdt verband met het niet genoeg openenen van de mond.. je maakt GEEN O dames (het is geen wortel) maar een hele grote AAAAAA alsof je schreeuwt met de bek open en dus de tanden omhoog en ontbloot staan zonder contact te maken met de penis. je masseert em met je lippen die je dan weer over de tanden heen doet en je verhemelte NAT ERG NAT en je tong die er NAT erg NAT tegen aandrukt..) tanden achterin je mond ja.. dan zit je al redelijk diep maar is je kaak misschien niet wijd genoeg of moet je je angle iets aanpassen.

het klinkt allemaal redelijk plastisch maar er zit gewoon een stukje science (ja ook tijdens de sex gebruik je je hersenen) EN durf (dus: wil) aan vast.

Suc6 ermee!!

kijk ook eens naar een filmpje online ofzo en kijk doe die dames het doen. Er zijn wel dames die kunnen zuigen!! Men heeft gewoon de betere techniek nodig!! Maar goed wie geeft er nou pijplessen vandaag de dag nog?
Ik snap er niets van. Het is een nogal onsamenhangend verhaal.
pi_84672739
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef Severus het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Het is een nogal onsamenhangend verhaal.
Wat hij zegt :{ vooral dat stukje dat je je tanden achterin je mond moet doen :{ like.... dude... wait what?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:05:06 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_84672746
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84673081
goed ; men komt vaak halverwege vast te zitten op een pik.. met het meest vervelende, de tanden... Als jij tanden voelt ergens halverwege je paal waar je haar ziet stoppen doet zij haar mond niet goed open..ze maakt dan een O en geen AAAAA.... Als jij tanden op je pik voelt aan de zijkant EN/OF het is rood aan de zijkant als ie eruit komt dan kan haar kaak te smal zijn..
pi_84673235
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pot alert.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:22:38 #147
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_84673286
Ze moet met haar rug tegen de muur aan gaan staan, druk je je 'dollo' erin en dan duw je gewoon door. Muur geeft toch niet mee, dus dan klapt je 'dollo' vanzelf haar keelgat wel in. Lekker amandelen beuken, geniaal.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_84673437
in het laatste geval kan ze ook een kwartslag draaien.. je pik zou je als je em doorsnijd -laten we dat vooral niet doen- op twee manieren de doorsnee kunnen meten en ongeveer 2 metingen krijgen... hij is niet geheel rond vermoed ik.... je weet ook dat je mond ook niet helemaal rond is... hij kan er dus maar op een manier in... merk je trouwens hoe de huig achter wat lager zit en dus je paal moet die bocht moet maar kunnen maken aangezien ze em niet halverwege haar mond dubbel kan vouwen... gewoon even proberen met diverse standen erop en erover.. ronddraaien en je vind dan vanzelf een kant die werkt voor jou.. ja tenzij je natuurlijk een onmundig diepe knop hebt en dan hoop ik dat zij een behoorlijk diepe en grote en gulzige bek heeft... en wederom ; ZIN heeft

is dit duidelijker?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:13:27 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_84674783
Aan mij niet besteed hoor. Wil m best zo diep mogelijk in m'n mond/keel nemen en daar m'n best voor doen, maar t moet niet te ingewikkeld worden.

"Schat, ja, bijna goed.. Nu even je hoofd 6 graden naar links draaien. Nee nee, te ver... 6 graden zei ik toch!"

:')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:16:53 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84674866
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:20 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Pot alert.
_O- :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')