Ik denk niet dat hij ooit iemand heeft gehad met tanden ...quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:45 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
hahaha jij moet duidelijk nog es een echte vrouw met pit tegenkomen, tsss..
mag hopen dat er binnenkort es eentje bij zit die dr tanden erin zet..
Ja zo lang hij er nog in zit is dat niet zo handig nee, maar daarna kun je gewoon weer lachen hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Mimila het volgende:
prop jij is een lul in je keel, kijken of je ook nog lacht
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zo lang hij er nog in zit is dat niet zo handig nee, maar daarna kun je gewoon weer lachen hoor.
Er zijn in ieder geval nuttige tips gegeven voor de dames. Dus het heeft toch nog enige waardequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef focal het volgende:
Lol, je trolltopic wordt weken na dato toch nog een succes!
Ze zijn er wel, goed zoeken. En nee, zo behandel je je meisje niet. Met beleid en liefdequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef OpenMind88 het volgende:
dan heb ik toch iets gemist hoor.. waar blijven die tips dan![]()
hoor alleen mannekes met losse handjes en grove manieren van doen.. tis maar wat je helpen noemt
Kom op zeg, als je dat doet ben je echt minderwaardigquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Mimila het volgende:
prop jij is een lul in je keel, kijken of je ook nog lacht
En als je hem in je mond doet niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je dat doet ben je echt minderwaardig
Ja dan ook, maar achter in je keel, wat een vernederingquote:
Die is inmiddels besneden, vermoed ik. Op een tamelijk alternatieve manier...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:33 schreef Severus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd of het de topicstarter al gelukt is met zijn waarschijnlijk denkbeeldige 'vriendin'.
Piemel ertussen, goed aandraaien.quote:
Ik snap er niets van. Het is een nogal onsamenhangend verhaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef stinkertje het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er een bepaalde techniek aan vast zit... het diep gaan hangt comfortabel ook van de angle van waaruit ze erop gaat. Zit er een bocht in je paal? als ie recht is moet je haar eens proberen te likken 69... als zij er dan van de bovenkant opglijd met haar mond gaat het makkelijker voor haar als zij het geweldig vind tegelijkertijd zal zij ook meer toestaan...
ze moet het ook wel willen...
verder...de kokhals reflfex (gag reflex) kan dus worden bedwongen (als je diep genoeg gaat : jongens dit is een beetje ranzig: dan kun je ook niet meer kotsen aangezien je paal dus bij het begin van de slokdarm een kurk effect teweeg brengt... je kunt ook maar enkel zover gaan als physiek mogelijk is he... de slokdarm is geen neukkanaal hahaha.. ) als je maar diep genoeg zit maar goed.. ze moet het dus wel willen inderdaad....
Een paal kan vanbepaalde kanten (vaak frontaal) dus vast komen te zitten op de huig of ervoor. je kunt ook vast komen te zitten op de tanden voor en achter in de mond... Tanden voorin houdt verband met het niet genoeg openenen van de mond.. je maakt GEEN O dames (het is geen wortel) maar een hele grote AAAAAA alsof je schreeuwt met de bek open en dus de tanden omhoog en ontbloot staan zonder contact te maken met de penis. je masseert em met je lippen die je dan weer over de tanden heen doet en je verhemelte NAT ERG NAT en je tong die er NAT erg NAT tegen aandrukt..) tanden achterin je mond ja.. dan zit je al redelijk diep maar is je kaak misschien niet wijd genoeg of moet je je angle iets aanpassen.
het klinkt allemaal redelijk plastisch maar er zit gewoon een stukje science (ja ook tijdens de sex gebruik je je hersenen) EN durf (dus: wil) aan vast.
Suc6 ermee!!
kijk ook eens naar een filmpje online ofzo en kijk doe die dames het doen. Er zijn wel dames die kunnen zuigen!! Men heeft gewoon de betere techniek nodig!! Maar goed wie geeft er nou pijplessen vandaag de dag nog?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:53 schreef Severus het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Het is een nogal onsamenhangend verhaal.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Piemel ertussen, goed aandraaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |