Een beetje fashionista weet dat je over je nek kunt van de gemiddelde middelvinger dus al helemaal van een matige pielemuis.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:06 schreef muay-toy het volgende:
Die wijve hier die opscheppen dat ze stikken in de pik van hun vriend dattie zo groot is cker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef GizartFRL het volgende:
Als ze haar duimen in haar vuisten doet en hard knijp, dan verdwijnt de gag-reflex.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef muay-toy het volgende:
dat was eerst ook zo bij een meisje, ze wilde niet met me naar bed gelijk
ze stond er om bekend dat ze hard to get was en moeilyk deed
maar toen had ik stiekem bij dr naar binne geglipt (na de 3e afspraakj pas maargoed)
ze wilde toen nogsteds niet maar ik had gewn aangedronge en lieve dingetjes gezegd, maar ze wilde niet te lang
mja wrm niet lang want had dr toen toch al gegeve?
kreeg wel veel respect hierna bij mn maten toen ik t vertelde want zij staat echt bekend als 'moeilijk' weetje
True.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een beetje fashionista weet dat je over je nek kunt van de gemiddelde middelvinger dus al helemaal van een matige pielemuis.
Of je hebt gewoon een grote mondquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:00 schreef xBlossomx het volgende:
True.
Ik kan mijn hand in mijn mond stoppen, er helemaal in zonder te kokhalsen, maar goed. Ik ben sowieso een geval apart.
Ik heb niet een abnormaal grote mond, maar hele kleine handen en mij lukt het netquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een grote mond![]()
Mij lukt dat echt niet, maar ik heb dan weer erg lange vingers, mn handen zijn net zo lang als mn vriend zn handen.
http://jada.ada.org/cgi/content/full/139/10/1365quote:
Grote mond heb ik niet echt, maar wel lange vingers...echt van die lange dunne pianovingers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een grote mond![]()
Mij lukt dat echt niet, maar ik heb dan weer erg lange vingers, mn handen zijn net zo lang als mn vriend zn handen.
Laat deze papi praten of anders trekt hij pipa.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
Sma'tje?
Dollo ?
Praat normaal manMisschien dat ze dan snapt dat ze moet deepthroaten.
Van hoeveel kindjes ben je al pappa?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef muay-toy het volgende:
maar toen had ik stiekem bij dr naar binne geglipt (na de 3e afspraakj pas maargoed)
ze wilde toen nogsteds niet maar ik had gewn aangedronge en lieve dingetjes gezegd, maar ze wilde niet te lang
kreeg wel veel respect hierna bij mn maten toen ik t vertelde want zij staat echt bekend als 'moeilijk' weetje
Kloontje van iets of iemandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef muay-toy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Kloontje van iets of iemand
hoop ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:47 schreef muay-toy het volgende:
[..]
![]()
ben jij nieuw ofzo? ik zit hier al jaren
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Leg haar achterover op je bedrand en douw je penis er dan in.
Lekker obvious, en nog steeds zijn er mensen die happen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef muay-toy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |