Oke... Ze heeft wel hyves, maar ik niet. En ik ben ook niet van plan speciaal een Hyves aan te maken om "vrienden" te worden met haar, dat komt sowieso kansloos overquote:Op zondag 20 juni 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Zomaar bellen zou ik niet zo snel doen. Wat je wel kunt doen is bijvoorbeeld haar contacten via hyves (als ze die heeft) of een ander internetprofiel.
Ik zou in ieder geval wel raar opkijken als iemand mij zou bellen zonder dat ik mijn nummer gegeven heb.. Als ze geen internetprofiel heeft, kun je inderdaad het beste wachten, denk ik.
Facebook dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oke... Ze heeft wel hyves, maar ik niet. En ik ben ook niet van plan speciaal een Hyves aan te maken om "vrienden" te worden met haar, dat komt sowieso kansloos over.
kan je niet op het account van een van je vrienden inloggen?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oke... Ze heeft wel hyves, maar ik niet. En ik ben ook niet van plan speciaal een Hyves aan te maken om "vrienden" te worden met haar, dat komt sowieso kansloos over.
Dan denkt ze dat die vriend contact wil opnemen met haar. Lekker is dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
kan je niet op het account van een van je vrienden inloggen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja en dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb geen Hyves/Facebook.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:25 schreef Urquhart het volgende:
Hyves of Facebook is laagdrempeliger, ik zou dat eerst proberen
Ik laat mijn keuze ook niet direct afhangen van wat de algemene FOK! mening is, maar misschien doe ik nog een idee op of raak ik overtuigd het wel/niet te doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:31 schreef joostman het volgende:
Het maakt niet uit wat de anderen zeggen....Het gaat er om wat jouw keuze is!
Als ze je leuk vindt, dan zal ze het ook waarschijnliijk niet erg vinden als je haar belt
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je haar de hele vakantie niet meer ziet?
Misschien kan je juist door hetgeen waar je elkaar normaal ziet / spreekt nog een keer tegenkomen.
Dan is het gesprek ook wat luchtiger om te beginnen.
Er is in ieder geval geen regel hier wat echt goed of fout is... Doe wat je gevoel je ingeeft!
Ik ben er ook niet bang voor dat ze me afwijst. Ik denk eigenlijk dat ze sowieso ja zegt omdat ze me aardig vindt en we het altijd gezellig hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Bel haar maar gewoon.
Ze zal echt niet zeggen dat je een creep bent en meteen ophangen. En als ze dat al doet weet je ook meteen waar je aan toe bent.
gewoon sms-en: Hey gaan we nog stappen? xquote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
gewoon sms-en: Hey gaan we nog stappen? x
geen afzender er bij maakt het lekker spannend. meeste vrouwen zijn te nieuwsgierig van aard om niet te reageren. En dan ist raak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |