Tering zeg, echt geen woorden voor die docu.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
helaas denken de meeste mensen dat vlees uit ze supermarkt komt en denken niet na over de leed die zo een dier heeft doorgemaakt.
kijk dit maar
earthlings
aan het einde zal je echt het echt triest gaan vinden
Hoi trol, terug naar je hok jij.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Boeit mij het hoe ze geslacht worden, als ik maar vlees heb
Nee, dat is geen Halal slachten. Lees de andere links van mijn posts.quote:
En zo is het.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Boeit mij het hoe ze geslacht worden, als ik maar vlees heb
Ik vind het nu al triest. "stages of truth", "speciesism"quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef superdrufus het volgende:
[..]
helaas denken de meeste mensen dat vlees uit ze supermarkt komt en denken niet na over de leed die zo een dier heeft doorgemaakt.
kijk dit maar
earthlings
aan het einde zal je echt het echt triest gaan vinden
PVV stemmers hier niet langer welkom!!1!11!!Einz!!eleven!!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef way2paradise het volgende:
Dit is geen halal slachten. Wat een PVV topic alleen domme mensen trappen erin!
Dit is Wildersslachten waar Albert Heijn zijn brood meeverdiend
Mensen die denken dat we alles maar mogen maken omdat we de 'sterkere soort' zijn,quote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind het nu al triest. "stages of truth", "speciesism"Kom op zeg; als er iets natuurlijk is, dan is het dat bepaalde diersoorten dieren van andere, zwakkere soorten opeten. Ecosystemen berusten erop. Maar laten we die dieren vooral bestempelen als speciesisten en tegen hun intolerante gedrag protesteren!
Of nee, het gaat natuurlijk alleen op voor mensen. Domme, melodramatische klote hippies.
Mijn mening over de bio-industrie heb ik helemaal niet gegeven. Bovenstaande kritiek heeft slechts betrekking op 't begin van die documentaire en de manier waarop zij de kwestie (beginnen te) belichten.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we alles maar mogen maken omdat we de 'sterkere soort' zijn,![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mijn mening over de bio-industrie heb ik helemaal niet gegeven. Bovenstaande kritiek heeft slechts betrekking op 't begin van die documentaire en de manier waarop zij de kwestie (beginnen te) belichten.![]()
Ja.quote:
It shows.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:55 schreef Zero17 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een faler hè?
Ja.![]()
![]()
Haha je had me tuk man.quote:
Haha inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gelukkig slaag je in snel editten dan weer wel. Bravo.
Hahaha ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
* NotYou mompelt iets over potten en ketels.
Nouja eerlijk gezegd op het einde van de dag wil ik wel gewoon vlees kunnen kopen in de winkel, mag alleen wel meer respect hebben voor een dier als je het eet.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:14 schreef Zero17 het volgende:
HAHA MAAKT NIET UIT HOE HET GESLACHT WORDT AL WORDEN ZE IN HUN OOG GENEUKT TERWIJL ZE DOOD BLOEDEN ALS HET VLEES MAAR OP MUH BROODJEUH LGIT HAHAH : p :p HEHE KIJK MIJ EENS TROLLEN JONGENS, ORIGINEEL HEA WHEHEIHIIHI
Dit dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nouja eerlijk gezegd op het einde van de dag wil ik wel gewoon vlees kunnen kopen in de winkel, mag alleen wel meer respect hebben voor een dier als je het eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |