Het zal best even wennen en lastig zijn om uit huis te gaan maar ik denk dat je er achteraf wel blij mee zal zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 1 jaar MBO heb gedaan kan ik het afmaken op HBO.Maar ik wil niet 't huis uit. En aan de andere kant wel.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil niet lenen.
En ik krijg echt níks van mn ouders.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb geen warm water meer hier, cv ketel is stuk.
Mang ik ga gewoon lots werken. Sowieso dat ik gewoon volgend jaar naar Ibiza ga.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb k ook, het studentenleven lijkt me echt fucking chill.
Maar aan de andere kant.. dan gooi ik wel kei veel geld weg en kan ik niet op vakantie en shit en ik mag hier thuis tóch al alles doen wat ik zelf wil.
Dat is mij ook maar verteld, ik weet niet hoe het kan. Zal wel aan de opleiding liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef Crack_ het volgende:
En wd hoe kun je na 1 jaar mbo naar het hbo?
Ibizaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mang ik ga gewoon lots werken. Sowieso dat ik gewoon volgend jaar naar Ibiza ga.
Ik ben volgend jaar 18. En het is wel degelijk betaalbaar met een nicht die daar iedereen kent.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IbizaDat is helemaal niet leuk voor mensen van onze leeftijd en daarnaast is het daar ook onbetaalbaar.
Zeker doen, als je niet op kamers gaat mis je echt iets als je het mij vraagtquote:Op zondag 20 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 1 jaar MBO heb gedaan kan ik het afmaken op HBO.Maar ik wil niet 't huis uit. En aan de andere kant wel.
Beheertsquote:Op zondag 20 juni 2010 16:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe, we hebben een nieuwe Nederlandse volkszangert hoor
Een of andere kamper die hier uit Hoorn komt
Nee, drankjes blijven nog steeds 7 euro op het terras en dat bedoel ik dus, voor 18-jarigen is het totaal niet leuk. Ibiza trekt over het algemeen veel ouder publiek en slechts een enkeling die ik ken is daar op examenreis geweest en die vonden het allemaal niet bepaald geweldig.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar 18. En het is wel degelijk betaalbaar met een nicht die daar iedereen kent.
Dan ben ik net 18.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeker doen, als je niet op kamers gaat mis je echt iets als je het mij vraagt
Nee, de drankjes zijn dan for free omdat ze connecties heeft en ik dan met haar ga. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, drankjes blijven nog steeds 7 euro op het terras en dat bedoel ik dus, voor 18-jarigen is het totaal niet leuk. Ibiza trekt over het algemeen veel ouder publiek en slechts een enkeling die ik ken is daar op examenreis geweest en die vonden het allemaal niet bepaald geweldig.
Ik was 17 toen ik uit huis ging.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik net 18.Alsof ik dan voor mezelf kan zorgen.
![]()
Nee, 19 zou een goeie leeftijd zijn denk ik zo.
Ik wacht gewoon tot een goede vriendin van me 17 is, dan kunnen we samen wat zoeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik uit huis ging.
Hoe moeilijk ist nou?
Je moet kunnen koken, wassen(of telkens naar huis meebrengen) en soms een beetje schoonmaken...
En met koken bedoel ik de instructies van de knorr pakjes kunnen lezen en een pizza in de oven kunnen doen
Ook al heb je connecties, ik denk niet dat jij daar constant gratis drank gaat krijgenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, de drankjes zijn dan for free omdat ze connecties heeft en ik dan met haar ga. Daar doelde ik op.
Dat is idd ook maar een beetje sad... zo van ja ik wil zelfstandig zijn! en dan wel de helft van de dagen terug naar huis gaan om te etenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
KamersMensen die op kamers gaan in dezelfde stad als waar hun ouders al wonen
![]()
Ja echt he.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is idd ook maar een beetje sad... zo van ja ik wil zelfstandig zijn! en dan wel de helft van de dagen terug naar huis gaan om te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |