Ja, kutste moment in het verhaal ongeveerquote:
Doei.quote:
Het... lekkere wief.quote:
Dat vind ik net lijken op een jager!quote:
Ik bedoel dus: tot laterquote:
Ja, en dan heeft ie een stijltang gekochtquote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, kutste moment in het verhaal ongeveer! Want als ie later geüpgradet terugkomt is ie helemaal niet meer zo leuk en grijs, maar streng en wit
!
Ja! What is up with that! En een paard gejat. En z'n leuke stok waar ie een lichtgevend kristal in kan leggen ingeruild voor een of ander moderne, lelijke stok zonder toffe functies.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft ie een stijltang gekocht
WTF?quote:Beste XXXX
XXXX heeft een liefdes berichtje voor jou achtergelaten!
Bekijk het bericht op de onderstaande link.
XXXXXX
Dit bericht is afkomstig van XXXXXX
Deze e-mail ontvangt u maar èènmalig.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft ie een stijltang gekocht
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een vreemde mail.
Van mijn oude buurjongen (die ene ja, van tien jaar geleden).
[..]
WTF?
En als ik op die link klik waar het berichtje zou moeten staan krijg ik een serverfout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zijn dat niet altijd van die spamdingen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een vreemde mail.
[..]
WTF?
En als ik op die link klik waar het berichtje zou moeten staan krijg ik een serverfout.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn dat niet altijd van die spamdingen?
Dat is een spam (of misschien zelfs virusquote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een vreemde mail.
[..]
WTF?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoop ik dan maar, ergens...quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn dat niet altijd van die spamdingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |