loserquote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! What is up with that! En een paard gejat. En z'n leuke stok waar ie een lichtgevend kristal in kan leggen ingeruild voor een of ander moderne, lelijke stok zonder toffe functies.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een spam (of misschien zelfs virus)bericht idd
Hihihiquote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Want ik ben wel benieuwd. Uiteraard. Want vrouw![]()
Oh ik heb goede anti-virus zooi, dus dat zal wel loslopen danquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een spam (of misschien zelfs virus)bericht idd
Was dat toeval of omdat ie "het" wist?quote:
Dat was expres, er stond iets van 'Ik zapte langs Ned. 1 en moest meteen aan jou denken, je zit vast te kijken?'. Toen was ik ook al Songfestivalfan namelijk, toen ik nog naast hem woondequote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat toeval of omdat ie "het" wist?
Geen idee hoe dat werkt, ik klik nooit op dat soort vage linkjes met zo'n standaard bericht van iemand, omdat ik te schijterig ben dat ze dan vanuit mij doorgestuurd kunnen wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, gaat dat bericht dan nu van mijn mailadres naar iedereen die ik er in heb staan?
Dat zou niet best wezen
De echte songfestivalfan is dat natuurlijk van jongs af aan hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was expres, er stond iets van 'Ik zapte langs Ned. 1 en moest meteen aan jou denken, je zit vast te kijken?'. Toen was ik ook al Songfestivalfan namelijk, toen ik nog naast hem woonde
Ik vrees wel dat je hele adresboek nu dat bericht van jou krijgtquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb goede anti-virus zooi, dus dat zal wel loslopen dan
Maar hij doet wel vaker dat soort dingen, hij smste laatst ook ineens weer (tijdens het Eurovisie) dus daarom was ik ff benieuwd. Maar als ik op die site kijk is het idd een soort sms abonnement iets achtigs.
Zal wel spam zijn dus.
Godver...quote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat je hele adresboek nu dat bericht van jou krijgt
ik hoop het niet dan... maar als je erop geklikt hebt...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Godver...
Ook als het bij mij helemaal niet werkte? Want ik kreeg gewoon een standaard foutmelding he, als ik klikte.
Ik kreeg geen website ofzo, of reclame.
Dan moeten GB en Ll maar ff kijken vanavond of ze een mailtje van me hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoop het niet dan... maar als je erop geklikt hebt...
heb je niet iemand die je er zeker weten in hebt staan die je kan bellen nu ofzo om t te checken? of van heer G ofzo?
Nou ja, ik denk nooit dat iemand die dat aan mij stuurt echt verliefd op me is heurquote:Op zondag 20 juni 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten GB en Ll maar ff kijken vanavond of ze een mailtje van me hebben
Het is ook geen ramp ofzo, als maar niet al die contacten nu denken dat ik verliefd op ze ben
Neeheeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk nooit dat iemand die dat aan mij stuurt echt verliefd op me is heur
Dus dat is toch een teken voor jou en hem![]()
Ik zit je toch maar te plagen!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeee![]()
Er staan in mijn contactenlijst alleen ook mensen die ik echt al een hele tijd niet heb gesproken.
Als die mensen maar niets geks denken bedoel ik, als ze dat mailtje van mij krijgen
Als ik verliefd op de ex-buurman was had ik heus wél met hem afgesproken toen hij dat wilde hoor!
Ik kreeg een keer mail, maar dan een percentage, soort van liefdesmeter ofzo... iets van "Mr.X en jij hebben een score van 85%"quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk nooit dat iemand die dat aan mij stuurt echt verliefd op me is heur
It's a siiiiiiiiiiiiiiiignquote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
Dus dat is toch een teken voor jou en hem![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik heb dat laatst ook gehad van een jongen die ik al jaren niet gezien heb en dan denk ik eigenlijk meteen; oh spam
quote:
Geen ideequote:Maareh, is die persoon in kwestie dan ook op zo'n site geweest, ooit een banner aangeklikt of de site bezocht, of is het gewoon via via via via via per mail rond gegaan dan?
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Nou ja het is natuurlijk gewoon zo dat als ik het van wie dan ook had gehad, dat ik dan ook meteen had gedacht dat het spam was. Maar bij deze twijfelde ik gewoon even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |