Geen Zwabber sushi.quote:
Tof!quote:
Ik heb er wel vaak gepost, maar al tijden niet meer. Ik maak het ook altijd zelf, dat moet gewoon.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whahahaha, geweldig
mijn sushi, oude foto uit het sushi-topic, maar meh...
[ afbeelding ]
waren sc's niet bedoeld om off-topic in te zwetsen?quote:
ja he, en ook zonder malletje ofzo, gewoon nori, rijst, vis en/of groente en een bamboe matje, meer nietquote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er wel vaak gepost, maar al tijden niet meer. Ik maak het ook altijd zelf, dat moet gewoon.
Ik heb wel toffe bamboematjes in Tokio gekocht dit keer. Ik moest.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, en ook zonder malletje ofzo, gewoon nori, rijst, vis en/of groente en een bamboe matje, meer niet
Nou... via via probeer ik hier al weken katten te slijten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waren sc's niet bedoeld om off-topic in te zwetsen?![]()
niemand hier heeft iets te koop staan of is zoekende geloof ik
jaja, en Tombola is ook al tijden "zoekende" maar dat zijn detailsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou... via via probeer ik hier al weken katten te slijten.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja, en Tombola is ook al tijden "zoekende" maar dat zijn details
Ik wachtte op Catquote:
quote:
Nu durf ik niet meer te gaan slapen.quote:Ik ga NU slapen
Hoerenuitvindingquote:
En ik ben vrij, waarom!quote:
Gister liep ik ook in een dik vestquote:Op maandag 21 juni 2010 08:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het valt nu toch wel weer mee? Vond het vanochtend minder fris dan gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gister liep ik ook in een dik vestTe verwachten tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag hetquote:Op maandag 21 juni 2010 08:22 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Van de week gaan we naar 22, 25 en zaterdag zelfs 28 graden
Zo het schijnt...![]()
Jupquote:Op maandag 21 juni 2010 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te verwachten toch![]()
[..]
Ja ik zag het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |