Waar blijven de AAAAAAWWWS in mijn topic dan hmmmm?quote:
Je voelde gewoon aan dat er een update was.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even
Kon niet slapen
Kijk je topic nog wel even
Nou, ik moet er wel voor op en neer rijden.quote:
Vooruit.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar blijven de AAAAAAWWWS in mijn topic dan hmmmm?
Ben nog steeds keen kattenpersoon. Al zijn kittens wel lief. Maar dat worden uiteindelijk ook kattenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar blijven de AAAAAAWWWS in mijn topic dan hmmmm?
Ik heb meer met honden, maar ach, ze wilde een AAAAAAWWWS, dan krijgt ze er een.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog steeds keen kattenpersoon. Al zijn kittens wel lief. Maar dat worden uiteindelijk ook katten.
Ik zou raar staan te kijken als ik morgenvroeg opeens drie honden in mijn knijnsenkooi aantrof ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog steeds keen kattenpersoon. Al zijn kittens wel lief. Maar dat worden uiteindelijk ook katten.
quote:
the sushi was slightly...quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ineens anders kijken naar jouw sushi-poppetje
Zin in sushi!quote:
OMG Erik!quote:
quote:
Ga jij ook nog even andersquote:
Deze week maar weer eens naar de toko en visboer. Ik ben nu een maand van sushi afgekickt na mijn Japanreis. Ik moet maar weer eens gaan. Ik zag net een clip van de Killers, die geschoten is in Tokio, ik ben er nu al zo vaak geweest dat ik gewoonweg bepaalde gedeeltes kenquote:
Tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had gisteren voor de lol een slechte kopie gemaakt in sushi, van mijn avatar
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week maar weer eens naar de toko en visboer. Ik ben nu een maand van sushi afgekickt na mijn Japanreis. Ik moet maar weer eens gaan. Ik zag net een clip van de Killers, die geschoten is in Tokio, ik ben er nu al zo vaak geweest dat ik gewoonweg bepaalde gedeeltes ken
Zelfs de grote kruispunt waar hij staat
Mijn ijsjes ook:quote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over het algemeen ziet mijn sushi er toch wat "normaler" uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |