Oh! Net als ik dusquote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietttt, toen ik badjas aan had niet hoor![]()
Die heb ik later pas aangedaan toen we bijna gingen slapen
Same here hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij was idd heul sekseh
Ik had onder de badjas alleen ondergoed aan trouwens, dat was al minder preuts, toch?
Hoewel ik toen we gingen 'slapen' (lees: Southpark kijken) toch maar wat meer heb aangetrokken en de badjas juist weer uit. Eigenlijk best preuts idd
De katjangnootjes naar kutjong z'n notenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Net als ik dus
En dat zeg je nú pas? Ik had de katjangnootjes beter moeten mikken
Ik ben geen kutjongquote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De katjangnootjes naar kutjong z'n noten!
Het is ook nooit goed bij jouquote:
Als je jonger bent dan de ander moet je hem aanspreken met kutmeneerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De katjangnootjes naar kutjong z'n noten!
Slaap lekker!quote:
En alledrie maar braaf naar de badkamer huppelen om ons om te kledenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here hoor![]()
Anders stierf ik echt van de hitte, broek, shirt, badjas, én op een gegeven moment nog half onder de dekens.
Ik had toen we net weer op kamer waren badjas aan gedaan, en toen we half in slaap donderden en nog ff TV lagen kijken omgekleed naar joggingbroek + shirt
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En alledrie maar braaf naar de badkamer huppelen om ons om te kleden
Ja, ik moest toch iets om die toffe woordgrap te kunnen maken!quote:
Ik bekijk het gewoon eens een keer positiefquote:Op zondag 20 juni 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Of schijterds, het is maar hoe je het noemt
It's all about priorities, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Laptop accu bijna leeg en geen zin lader op te gaan zoeken![]()
![]()
Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Laptop accu bijna leeg en geen zin lader op te gaan zoeken![]()
![]()
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |