Efteling beter dan Walibi? Wutquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling is wel beter ja. Daar wil ik serieus nog wel een keer heen deze zomer
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestquote:
Maandag volgende week, 4 uurquote:
Ik sluit me wel aan bij deze optie.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Maar als we Efteling gaan dan we overnachten. SHOTGUN OP TORENKAMER MET OTIS.
Efteling < > Tilburgquote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.![]()
GET REAL
quote:
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rustquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke oke oke oke oke oke 4 uur is een kankertijd maar oke oke
maak je geen zorgen vriend komt goed komt goed aiiquote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rust
Je bent altijd welkom.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling < > Tilburg
Ik weet dan wel waar ik slaap hoor
Maar ynuhh mag in m'n bed, jij op het CN-bankje.quote:
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestEn Efteling maar twee keer, waarvan 1 keer toen ik 3 jaar oud was
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht
Ik zeg niet dat walibi niet leuk is. Vind het allebei wel aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.
quote:
quote:
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.
27 euro maar ik heb van die kortingskaarten van de appie is het 20 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kan ik die kk prijs van de Efteling niet vinden.
Ik moest denken aan:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.
EN DAN EHB IK HET NOG NIET EENS OVER DE FUCKING PYTHON, DE BLACKCOCKFUCKING DROOMVLUCHT EN DE ORGASMIC FATA MORGANA. EN WAT TE DNEKEN VAN DE BLACKCOCKFUCKSUCKING ROC-ACHTBAAN![]()
![]()
Haha oke!quote:
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kan ik die kk prijs van de Efteling niet vinden.
make it rain =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$
Wil jij betalen voor me?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$
wat een fossielquote:
Pandadroomquote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.
EN DAN EHB IK HET NOG NIET EENS OVER DE FUCKING PYTHON, DE BLACKCOCKFUCKING DROOMVLUCHT EN DE ORGASMIC FATA MORGANA. EN WAT TE DNEKEN VAN DE BLACKCOCKFUCKSUCKING ROC-ACHTBAAN![]()
![]()
Wat zeg jij, 27 euro is voor gehandicapten. GEHANDICAPTEN DIE ALLEEN IN DE PANDA DROOM KUNNEN.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
27 euro maar ik heb van die kortingskaarten van de appie is het 20 euro
()
Volgens mij 1,5 uur reizen. Best dichtbijquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
Woont iedereen zo dicht bij de Efteling?
Ik betaal wel die 2 ekkie verschilquote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij, 27 euro is voor gehandicapten. GEHANDICAPTEN DIE ALLEEN IN DE PANDA DROOM KUNNEN.
27 EURO VOOR MENSEN IN EEN FUCKING WHEELCHAIR.29 VOOR LEUKE MENSEN ZOALS IK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |