Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij wordt de halve finale voor Nederland makkelijker dan de kwartfinale.
Ja, dat zeker.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij wordt de halve finale voor Nederland makkelijker dan de kwartfinale.
Kwartfinale Brazilië.quote:
We hebben sowieso geen last van Italie, die zijn matig.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we hebben. Heitinga eet Luis Fabiano op.quote:
WEET IK TOCHquote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
We hebben sowieso geen last van Italie, die zijn matig.
Ja, zo goed spelen die nou ook weer nietquote:
hahahha.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga sowieso trollen die dag door brazil shirt aan te trekken
Als Italië tweede wordt, moeten we tegen Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt veel last van Italië zouden moeten hebben. De enige tegenstanders waar ik momenteel voor vrees zijn Brazilië, Spanje en Argentinië.
kom ik je sowieso doodmaken vriendjequote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
"Ik ken die Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen."quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Vrezen voor tegenstanders. TEGENSTANDERS MOETEN VOOR NEDERLAND VREZEN
Brazilië komen we in de kwartfinale tegen, dus die moeten we sowieso verslaan. En als alles goed gaat, moeten Spanje en Argentinië het in de halve finale uitvechten tegen elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt veel last van Italië zouden moeten hebben. De enige tegenstanders waar ik momenteel voor vrees zijn Brazilië, Spanje en Argentinië.
Vriend van me is gewoon echt braziliaans dus hij is sowieso dan in brazil stylo. Ga ik gewoon met hem meekijken, denkt iedereen dat ik er bijhoor.quote:
Spanje? Je bedoelt Zwitserland.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Brazilië komen we in de kwartfinale tegen, dus die moeten we sowieso verslaan. En als alles goed gaat, moeten Spanje en Argentinië het in de halve finale uitvechten tegen elkaar.
Wie zal dat winnen? Spanje of Argentinië?
Voor 10 ekkie kun je zoeen scare oranje shirt laten drukken met achterkant je naam: http://www.shirtworld.eu/quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik zat er wel aan te denken een oranje shirt te laten drukken met als naam Jeremies
Hopen dat jullie kankerhard in elkaar gebasht worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend van me is gewoon echt braziliaans dus hij is sowieso dan in brazil stylo. Ga ik gewoon met hem meekijken, denkt iedereen dat ik er bijhoor.
Ja en? Dat ontken ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik niet denk dat Italië ons veel kan makenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië tweede wordt, moeten we tegen Italië.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren liep er iemand bij ons in de tuin (groot scherm) met een frankrijk shirtquote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag dan altijd waar Marokko/België op het WK is.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren was ik op zo'n feest waar zo'n kankermarokkaan steeds liep te roepen dat hij hoopt dat die arrogante kankernederlanders eruit gaan. het maakte hem niet uit wie wereldkampioen werd als nederland het maar niet werd![]()
. kanker
Skere is tegenwoordig weer scare?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor 10 ekkie kun je zoeen scare oranje shirt laten drukken met achterkant je naam: http://www.shirtworld.eu/
Ik vroeg waarom hij niet opkankerde van al die 'arrogante kankernederlanders' en lekker naar Frankrijk ging omdat hij zich daar misschien beter mee kon identificeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd waar Marokko/België op het WK is.
Foda.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hopen dat jullie kankerhard in elkaar gebasht worden.
Is hij daar nog levend weggekomen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren was ik op zo'n feest waar zo'n kankermarokkaan steeds liep te roepen dat hij hoopt dat die arrogante kankernederlanders eruit gaan. het maakte hem niet uit wie wereldkampioen werd als nederland het maar niet werd![]()
. kanker
Ik schrijf het hoe ik wil vriendquote:
Je hebt hem wel doodgemaakt neem ik aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom hij niet opkankerde van al die 'arrogante kankernederlanders' en lekker naar Frankrijk ging omdat hij zich daar misschien beter mee kon identificeren.
werd ie boos_!
Ik wil je hand vasthouden in de Goliath.quote:
Omdat NG daar altijd is?quote:
wat.quote:
Je mag ook Goliath vasthouden hoor, hoef je niet voor naar Walibi.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil je hand vasthouden in de Goliath.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je mag ook Goliath vasthouden hoor, hoef je niet voor naar Walibi.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Efteling is wel beter ja. Daar wil ik serieus nog wel een keer heen deze zomerquote:
HAHAHA HARDE FA2 VRIENDquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan is Walibi echt 10x zo tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |