Efteling beter dan Walibi? Wutquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling is wel beter ja. Daar wil ik serieus nog wel een keer heen deze zomer
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestquote:
Maandag volgende week, 4 uurquote:
Ik sluit me wel aan bij deze optie.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Maar als we Efteling gaan dan we overnachten. SHOTGUN OP TORENKAMER MET OTIS.
Efteling < > Tilburgquote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.![]()
GET REAL
quote:
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rustquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke oke oke oke oke oke 4 uur is een kankertijd maar oke oke
maak je geen zorgen vriend komt goed komt goed aiiquote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rust
Je bent altijd welkom.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling < > Tilburg
Ik weet dan wel waar ik slaap hoor
Maar ynuhh mag in m'n bed, jij op het CN-bankje.quote:
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestEn Efteling maar twee keer, waarvan 1 keer toen ik 3 jaar oud was
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht
Ik zeg niet dat walibi niet leuk is. Vind het allebei wel aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |