mijn papierbak leest die prutquote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef Blueman het volgende:
Ik stond trouwens in een krantje van Helmond... lees jij dat niet Artic?
De link naar het geniale stuk!
Lol
Okidoki!quote:
En jij weet waar je bij mij ligtquote:Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Okidoki!
Weet je nu wat je papierbak zoal leest.
Ben jij nu ook zo benieuwd door hoeveel katten jij ondergezeken gaat worden in de kattenbak?quote:
Neuh, daar sta ik boven!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben jij nu ook zo benieuwd door hoeveel katten jij ondergezeken gaat worden in de kattenbak?
Volgens mij lig je er onder.quote:
Proficiat! Volgende keer wel een pak aan, ja?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef Blueman het volgende:
Ik stond trouwens in een krantje van Helmond... lees jij dat niet Artic?
De link naar het geniale stuk!
Lol
Had ik over nagedacht maar vond dat niet gepast...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Proficiat! Volgende keer wel een pak aan, ja?
criteria voor pak: zakelijk iets en foto.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had ik over nagedacht maar vond dat niet gepast...
Toevallig dat die andere sjap hem wel aanhad, maar de rest van de mensen die er rondliepen niet..
En anders hadden ze zich afgevraagd waar hij dat pak gejat had...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
nu denkt iedereen dat een of andere Helmondse sloeber het bij toeval gewonnen heeft
o jaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
En anders hadden ze zich afgevraagd waar hij dat pak gejat had...
Ho Ho, een Helmondse starter hequote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
nu denkt iedereen dat een of andere Helmondse sloeber het bij toeval gewonnen heeft
Die kreeg zelfs Wesley Sneijder nog ingekopt met zijn lengtequote:Op maandag 21 juni 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
En anders hadden ze zich afgevraagd waar hij dat pak gejat had...
Het was een startersdag voor starters op de woningmarktquote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
criteria voor pak: zakelijk iets en foto.
het zou slechts getuigen van smaak. Maar ik gun je je eigen mening hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het was een startersdag voor starters op de woningmarkt.
Imho flauwekul om daar in pak rond te banjeren. Komt zo wanhopig over.
Ah gelukkig. Was al bang dat ik geen eigen mening meer van je mocht hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zou slechts getuigen van smaak. Maar ik gun je je eigen mening hoor.
mits niet op mijn kantoor wel ja. ik draag alleen geen stropdas.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Was al bang dat ik geen eigen mening meer van je mocht hebben.
Maar jij loopt dus bij zakelijke dingen altijd in pak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |