quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Waar blijft de taart?![]()
en met de taart bedoel ik niet Inu zelf
En nu niet gaan verkopen voor 300 euro per stuk.quote:
idd...in singles blijven ze volhouden dat Kaka een elleboogstoot gafquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef bleiblei het volgende:
Die kaarten voor Kaka.
Tis een smerig ventje maar die kaarten gaan heul nergens over.
Hele pdf bekeken, geen idee wie jij bent.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef Blueman het volgende:
Ik stond trouwens in een krantje van Helmond... lees jij dat niet Artic?
De link naar het geniale stuk!
Lol
Ohja...quote:Op maandag 21 juni 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hele pdf bekeken, geen idee wie jij bent.![]()
Ah! Leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja...
Pagina 5
Die de prijs op de startersdag op de Rabobank had gewonnen.
Als je een patroon hebt kan ik er best een gooi naar doen, maar ik ben nog niet zo ver dat ik kan haken zonder patroon....quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
En nu niet gaan verkopen voor 300 euro per stuk.
Ik had trouwens nog wel een vraag, wat ik net vergat te vragen. Zou jij een keer iets voor mijn willen haken?
Het is een knuffelpoes die ik vroeger zelf had, en zou het wel leuk vinden als de kindjes die elk ook een kregen.
Uiteraard tegen vergoeding, igg de wol.
te veel suiker gegeten gisteren, misschien?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Inu het volgende:
Pff, ik ben al sinds ik opstond vanochtend misselijkNormaal trekt het wel weg gedurende de ochtend, maar nu duurt het wel erg lang
En nee, ik ben niet zwanger
Word je daar misselijk van dan?... Heb wel taart en ijs op..quote:Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
te veel suiker gegeten gisteren, misschien?
Dus ik ben nu bijna een BBN-er (Bijna Bekende Nederlanderquote:
als je er veel van eet wel jaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Word je daar misselijk van dan?... Heb wel taart en ijs op..
Pff... nog nooit iets van gemerkt eigenlijk... Heb het normaal alleen bij een slaapgebrek, maar dan trekt het ook weer redelijk weg...quote:
iig zal je (nog) niet misselijk zijn van de bof, de incubatietijd is 18 dagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:14 schreef Inu het volgende:
Ook fijn trouwens, de bof schijnt te heersen onder studenten ook al zijn ze ingeent en ws heeft een van mijn vriendinnen met wie ik vrijdag de hele avond ben wezen stappen en daarna ook samen mee in een kamer heb geslapen het ook
Bof jij even... of juist niet...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:14 schreef Inu het volgende:
Ook fijn trouwens, de bof schijnt te heersen onder studenten ook al zijn ze ingeent en ws heeft een van mijn vriendinnen met wie ik vrijdag de hele avond ben wezen stappen en daarna ook samen mee in een kamer heb geslapen het ook
Maar dan nogquote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
iig zal je (nog) niet misselijk zijn van de bof, de incubatietijd is 18 dagen.![]()
De bof
Nog 2,5 week om te stressen of je besmet bent.quote:
Eerst horen of zij besmet isquote:Op maandag 21 juni 2010 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog 2,5 week om te stressen of je besmet bent.
mazzelaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, dan loop ik alleen nog maar mazelrisico
Ik kan zelfs nog de waterpokken krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, dan loop ik alleen nog maar mazelrisico
Dat schijnt als volwassene echt erg te zijn!quote:
Wat een pokkezooi!quote:
Je hebt je lolbroek en grapjas uit de kast gehaald?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat een pokkezooi!
Okay, nu ben ik klaar met de grappen!
Nee, ik ben gewoon de leukste thuis!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hebt je lolbroek en grapjas uit de kast gehaald?
Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij!quote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij!
Was vroeger een liedje... van een of ander ellendig tv programma...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |