Shame on me, aangepast.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
Deeld.
Maar ontopic, wat vind je een goede prijs?
dan kom je al snel bij iets als godaddy uitquote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Shame on me, aangepast.
Ik betaalde 20 dollar per maand. De prijs hangt af van de bandwidth die je krijgt en de HD space. Zat zelf te denken aan zo'n 30 euro per maand.
Zelf heb ik wel wat kennis van Linux (shell), maar heb dit alleen nodig gehad om wat cron settings te veranderen. En bereikbaarheid is dan ook de reden waarom ik een andere hosting zoek.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Met een virtuele server (ik denk dat je dat bedoelt?) deel je in feite ook de servercapaciteit. Dit zou ik echter alleen doen als je iets weet van Linux servers (ivm beveiliging bijvoorbeeld).
Daarnaast heb je bij een goede hoster geen last van performance issues met andere klanten, ook niet met shared hosting. Tenzij je natuurlijk zeer zware scripts ed gaat draaien. Misschien is uitkijken naar een andere shared hosting een beter idee?
en wat zoek je aan hosting dan. dus hd space en traffic.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Zelf heb ik wel wat kennis van Linux (shell), maar heb dit alleen nodig gehad om wat cron settings te veranderen. En bereikbaarheid is dan ook de reden waarom ik een andere hosting zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |