bedoelde een andere smilie, die kwijlendequote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yes, misschien mag friekin_ t niet geloven, maar t was 10 keer in 1 dag ja
begin dit jaar overigens
dat ik t niet elke dag van de daken schreeuw betekent niet dat ik niet van sex houd
lol das : ~quote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
bedoelde een andere smilie, die kwijlendezie ze niet op mijn mobiel
jeej en nu de cheerledingende, wat een scrabble woord. De krul zit niet op het toetsenbord.. Kut leentoestelquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
jeej en nu de cheerledingende, wat een scrabble woord. De krul zit niet op het toetsenbord.. Kut leentoestel
lolquote:Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
jeej en nu de cheerledingende, wat een scrabble woord. De krul zit niet op het toetsenbord.. Kut leentoestel
Ik heb zin om te voetballenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef sproetjes het volgende:
ik luister foute dancehall muziekkrijg er wel dans zin van
Och liev, ik zou je nooit af rekenen op het feit dat je het niet elke dag over seks hebt. Ik baseer mijn mening bij jou op hoe je bent in het echt.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yes, misschien mag friekin_ t niet geloven, maar t was 10 keer in 1 dag ja
begin dit jaar overigens
dat ik t niet elke dag van de daken schreeuw betekent niet dat ik niet van sex houd
een saaie doos dus?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Och liev, ik zou je nooit af rekenen op het feit dat je het niet elke dag over seks hebt. Ik baseer mijn mening bij jou op hoe je bent in het echt.
Ach ik weet dat je een leuke spontane meid bent!! Zeg wanneer nemen wij eens een date ? Ik kom toch nog wel eens in de buurt van Susteren!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
een saaie doos dus?en dat baseer je op 1 avondje?
susterenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach ik weet dat je een leuke spontane meid bent!! Zeg wanneer nemen wij eens een date ? Ik kom toch nog wel eens in de buurt van Susteren!
Jij doet ook echt alles eraan om bij een meiske in haar broekje te graaienquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach ik weet dat je een leuke spontane meid bent!! Zeg wanneer nemen wij eens een date ? Ik kom toch nog wel eens in de buurt van Susteren!
quote:
Oeps kut! ik dacht dat jij daar in de buurt woonde of was het Echt ? Maar uhm maakt ook niet uit!! Wij 2 =date ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
susterenik woon heul niet in susteren
probeer je me nu te hosselen?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Oeps kut! ik dacht dat jij daar in de buurt woonde of was het Echt ? Maar uhm maakt ook niet uit!! Wij 2 =date ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij doet ook echt alles eraan om bij een meiske in haar broekje te graaien
Ik heb trouwens een quote over je in mijn fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |