germquote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net pizza gegeten... alleen..
Ook niet romantisch te noemen
Dat is zo een pauperwok he.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef sproetjes het volgende:
we gaan wokken in geleen, wok van limburg
dus dat word veel sushi eten
Ben je er wel eens geweest? Of lang geleden, toen het nog Applebee's wasquote:Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is zo een pauperwok he.Eten is natuurlijk wel lekker maar sfeer is er niet te bekennen.
Opschrijven: 80's party gaat romantisch worden.. alleen lastig in de disco maar ik hou wel van een uitdagingquote:
Helemaal mee eens, dan is die eten halen dan is er weer 1 van tafel. Allemaal tegelijk eten zit er bijna niet inquote:Op zondag 20 juni 2010 16:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is zo een pauperwok he.Eten is natuurlijk wel lekker maar sfeer is er niet te bekennen.
Vorig jaar nog met m'n klasje.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Of lang geleden, toen het nog Applebee's was?
Klopt, wel vakerquote:Op zondag 20 juni 2010 16:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met m'n klasje.
En toen het nog appelbee's was zijn we er volgens mij ook wel eens geweest.
Pap en Bert zijn gisteren de hele dag bezig geweest en volgens mij vandaag ook nog even. Gisteren was de grote slaapkamer en een deel van de gang helemaal af. Ik denk dat als ze vandaag verder zijn gegaan de gang en het kleine slaapkamertje wel af zullen zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, wel vaker! Ligt de vloer trouwens al in het nieuwe appartementje?
hahaha lolquote:Op zondag 20 juni 2010 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opschrijven: 80's party gaat romantisch worden.. alleen lastig in de disco maar ik hou wel van een uitdaging
Maar dat ben jij nietquote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb neiging om dingen te slopen. Zojuist een preek gehad over hoe kansloos en dom ik ben.
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb neiging om dingen te slopen. Zojuist een preek gehad over hoe kansloos en dom ik ben.
Wie heeft je die preek gegeven?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Mijn stiefvader en mijn broer.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie heeft je die preek gegeven?
mensen die alles beter weten zullen er altijd zijn...helaas vaak binnen je eigen familie. Geef toe aan je agressie en verknip een oude spijkerbroek aan flarden en daarna ga je flink masturberen voor een sttukje ontspanning. Nadien zul je vast weer inzien dat je een geweldig wijffie bent en hun gewoon niet verder kijken dan hun eigen kortzichtige neus xxxquote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Haaha zou ut kunnen dat ik jou dan misschien heb gezien in Buchten ? Want ik fietste effkes door Buchten en volgens mij zag ik je!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mensen die alles beter weten zullen er altijd zijn...helaas vaak binnen je eigen familie. Geef toe aan je agressie en verknip een oude spijkerbroek aan flarden en daarna ga je flink masturberen voor een sttukje ontspanning. Nadien zul je vast weer inzien dat je een geweldig wijffie bent en hun gewoon niet verder kijken dan hun eigen kortzichtige neus xxx
Ik ben kapot.... Hele dag in Buchten in huis van vrienden geklust en daarna nog ff snel vaderdag bezoekje gepleegd en net chinees gegeten hmmmmm nu relaxen ben gaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |