quote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tsss. Versier maar iemand anders. Kans verkeken
wat klinkt dat schattigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, in het Frysk ben je "in kreas frommeske".
Leuk! Friese vertaalmachien! Ik heb wel wat zinnenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, in het Frysk ben je "in kreas frommeske".
we zullen je missenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:56 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen mij!![]()
Tassie kan je doorgeven aan TLK dat ik Zaterdag niet kan komen! Ik zie het niet meer zitten!!
Tot ziens allemaal niemand houd van mij!Ik heb er al langer over nagedacht!
Maar dit is toch de druppel!
Dus ik zet mijn lego pistooltje tegen mijn hoofd en zeg tot ziens tegen jullie allemaal!
en ik een harde Lquote:
lieve schat je hebt hem zelf op msnquote:Op zondag 20 juni 2010 23:56 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen mij!![]()
Tassie kan je doorgeven aan TLK dat ik Zaterdag niet kan komen! Ik zie het niet meer zitten!!
Tot ziens allemaal niemand houd van mij!Ik heb er al langer over nagedacht!
Maar dit is toch de druppel!
Dus ik zet mijn lego pistooltje tegen mijn hoofd en zeg tot ziens tegen jullie allemaal!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk! Friese vertaalmachien! Ik heb wel wat zinnen
1. Ja, lekker, bier
2. Ik woon alleen ja
3. Nee, liever niet, ik vind je echt niet aantrekkelijk
4. Ja, kom maar mee, jou doe ik wel
Dank je!
Die heb ik ookquote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we zullen je missen![]()
[..]
en ik een harde L
1 Best genôch, in pilske!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk! Friese vertaalmachien! Ik heb wel wat zinnen
1. Ja, lekker, bier
2. Ik woon alleen ja
3. Nee, liever niet, ik vind je echt niet aantrekkelijk
4. Ja, kom maar mee, jou doe ik wel
Dank je!
Ok ik moet dan toch nog leven! En een harde L ? Perverseling... als je zon soort type bent wil ik niet eens meer iets met je te maken hebben!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we zullen je missen![]()
[..]
en ik een harde L
Laat maar ik heb het nu zo laten blijken dat ik niet afgewezen ben maar dat ik haar heb afgewezen hiermee kan ik leven!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lieve schat je hebt hem zelf op msn
Hoe zeg je ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1 Best genôch, in pilske!
2 ik wenje allinnich ja
3 nee, leaver net, sochst der net ût juh!
4 ja, kom mar mei, do doch ik wol
pijpen is stokslobberje, en headbangenis hollebatse, maar hollebatse betekent ook hoofdneuken. en bollebatsen is sex met een stier.
Zo. En nu kan ik Piet Paulusma versierenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 ik wenje allinnich ja
pijpen is stokslobberje, en headbangenis hollebatse, maar hollebatse betekent ook hoofdneuken. en bollebatsen is sex met een stier.
ik stokslobber wat af joh! Jaaaa,da doch ich wolquote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 ik wenje allinnich ja
"sil ik dy de grûn in delwaadzje mei dyn lillike harses?"quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe zeg je ?
''Ik ben heel erg bang en verlegen maar toch wil ik je vragen, zou je het erg vinden op een date met mij te gaan ?''
hij heeft leuke dochtersquote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo. En nu kan ik Piet Paulusma versieren
Hoe zeg ik : "Het gaat heet worden vannacht"
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zik vur kallen hie Limburgs hé!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ohja,,, snorrie Ivoquote:Op maandag 21 juni 2010 00:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
denk dat hij dat niet waarderen gaat als je er een vlaggetje in prikt hoor
Dank u ik heb alvast een trein ticket naar Friesland geboekt! En het hossel seizoen gaat van start.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"sil ik dy de grûn in delwaadzje mei dyn lillike harses?"
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"sil ik dy de grûn in delwaadzje mei dyn lillike harses?"
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |